Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Talenty i specjalizacje

: pt mar 25, 2016 3:12 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek

Obrazek


Specjalizacja - dziedzina, w której specjalizuje się nasza postać. Wybrana specjalizacja zezwala na uczenie się technik z danego zakresu i pogłębianie umiejętności z nią związanych.

Specjalizacje nie tylko poprawiają zdolności naszej postaci w danej dziedzinie, ale są także podstawowym wymaganiem do nauczenia się technik z danej kategorii. Bez wybranej specjalizacji nie możemy nauczyć się technik z danej dziedziny.
Wyjątkiem są “Ninjutsu”, w przypadku braku tej specjalizacji nadal możemy uczyć się technik do rangi C włącznie.“ Drugi wyjątek to “Soshijutsu”. Nawet bez specjalizacji możemy wciąż opanować jedną naturę chakry.

Obrazek

Powyższa tabela obrazuje ilość specjalizacji przysługujących na daną rangę postaci.

Specjalizacje do wyboru:
  • Ninjutsu
  • Genjutsu
  • Taijutsu
  • Fuuinjutsu
  • Soshijutsu
  • Kenjutsu
  • Iryo-ninjutsu
  • Senjutsu
  • Bukijutsu
  • Shurikenjutsu
  • Jikuukan Ninjutsu


Ninjutsu - techniki związane z manipulacją chakrą i otoczeniem.
Genjutsu - techniki związane z iluzją i zaginaniem rzeczywistości
Taijutsu - techniki związane z walką wręcz
Fuuinjutsu - techniki związane z pieczęciami i pieczętowaniem
Soshijutsu - techniki związane z naturami chakry
Kenjutsu - techniki związane z walką bronią białą
Iryo-ninjutsu - techniki związane z medycyna i leczeniem
Senjutsu - techniki związane z energią natury
Bukijutsu - techniki związane z każdą bronią inną niż biała i miotana
Shurikenjutsu - techniki związane z bronią miotaną
Jikuukan Ninjutsu - techniki związane z podróżami czasoprzestrzennymi


Obrazek

Talent - naturalny dar, umiejętność wrodzona. Każdy ninja rodzi się z pewnymi predyspozycjami - na forum te predyspozycje są wskazane właśnie poprzez talenty.

Wybierając konkretny talent musimy wybrać związaną z nim specjalizację. Nie musi być ona jednak wybierana już na start. Możemy zostawić ją nawet na piątą, ostatnią. Nadal jednak nie możemy się uczyć technik, jeśli nie posiadamy specjalizacji.

Można rozumieć to tak. Specjalizacja, to coś co postać trenowała, zna, czuje się w tym dobrze. Talent to wrodzona predyspozycja, którą każdy może odkryć w dowolnym etapie życia, lub nie odkryć wcale. Stąd brak zobowiązania do wybierania powiązanej specjalizacji na start.

Do wyboru na początek gry mamy jeden talent. Wyjątkiem są postacie pozbawione zdolności klanowych, umiejętności specjalnych, nieposiadające bijuu - mogą wybrać dwa talenty z listy.

Talenty:

Mistrz Technik Ninja
Talent wpływa na nasze zdolności z zakresu szeroko pojętego ninjutsu. Techniki wykonywane są sprawniej, szybciej, lepiej, dzięki czemu potrzebujemy mniejszej ilości chakry. Zyskujemy dostęp do specjalnych technik.
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • dodatkowe użycie “Kawarimi no Jutsu” na walkę,
  • dodatkowa technika rangi D na start.


Mistrz Iluzji
Talent wpływa na nasze zdolności manipulacji umysłami innych. Wykonywane przez nas iluzje są trudniejsze do wykrycia i uwolnienia się z nich. Zyskujemy dostęp do specjalnych technik.
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • dodatkowa technika rangi D na start.


Mistrz Pieczęci
Talent wpływa na nasze zdolności w technikach pieczętowania. Nasze pieczęci jest w stanie obejść co najwyżej inny mistrz tej dyscypliny. Zyskujemy dostęp do specjalnych technik.
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • techniki Fūnyū no Jutsu i Kaifū no Jutsu na start.


Mistrz Żywiołów
Talent wpływa na nasze zdolności w posługiwaniu się wieloma naturami chakry. Wykonywane przez nas techniki Soshijutsu zyskują na sile i szybkości wykonania. Zyskujemy dostęp do większej ilości natur (patrz rozpiska “Natury Chakry”).
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • zmieniona ilość natur na rangę (patrz rozpiska).


Mędrzec
Talent pozwala nam na bycie uzdolnionym w wybranej dziedzinie i na znajomość dodatkowej natury chakry (patrz rozpiska “Natury Chakry”). Wybieramy jedną ze specjalizacji jako główną i stajemy się w niej ekspertem, do “mistrza” nadal jednak trochę nam brakuje. Możemy uczyć się specjalnych technik dostępnych dla mistrzów danej dziedziny, ale w liczbie nie większej niż 3
  • koszt wykonania technik mniejszy o 10% (zaokrąglone w górę)
  • czas nauki mniejszy o 1/4 (zaokrąglone w górę),
  • zmieniona ilość natur na rangę (patrz rozpiska).


Mistrz Walki Wręcz
Talent wpływa na nasze zdolności w walce na gołe pięści. Przewagę daje nam nie tylko wytrenowane ciało (szybkość, siła, kondycja), ale także sprawny umysł (refleks, “odczytywanie” ruchów przeciwnika). Zyskujemy dostęp do specjalnych technik.
  • koszt wykonania technik mniejszy o 50% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • zwiększone “atrybuty fizyczne”,
  • możliwość nauki “stylu walki”.


Wprawny Szermierz
Talent wpływa na nasze zdolności w walce bronią białą. Przewagę daje nam nie tylko wytrenowane ciało (szybkość, siła, kondycja), ale także sprawny umysł (refleks, “odczytywanie” ruchów przeciwnika). Zyskujemy dostęp do specjalnych technik, a także specjalnej broni (jedna z broni 7MM, lub “własna”).
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • zwiększone “atrybuty fizyczne”,
  • możliwość nauki “stylu walki”,
  • specjalna broń.


Mistrz Wielu Broni
Talent wpływa na nasze zdolności w walce na gołe pięści. Przewagę daje nam nie tylko wytrenowane ciało (szybkość, siła, kondycja), ale także sprawny umysł (refleks, “odczytywanie” ruchów przeciwnika). Zyskujemy dostęp do specjalnych technik, a także specjalnej broni (własna (dowolna broń inna, niż miecze/noże itp.)).
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • zwiększone “atrybuty fizyczne”,
  • możliwość nauki “stylu walki”,
  • specjalna broń.


Sokole Oko
Talent wpływa na nasze zdolności w walce bronią dystansową. Poza zwiększoną celnością jesteśmy także wyjątkowo spostrzegawczy. Zyskujemy dostęp do specjalnych technik, a także specjalnej broni (“własna”).
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • nic nie jest w stanie umknąć naszej uwadze,
  • możliwość nauki “stylu walki”,
  • specjalna broń,
  • możliwość pieczętowania broni miotanej bez specjalizacji Fuinjutsu.


Najsilniejsza Tarcza
Talent zapewnia zwiększoną wytrzymałość. Nasze niezwykle wytrenowane ciało zapewnia odporność na słabsze ciosy, obrażenia od broni, a nawet niektórych ninjutsu. Kiedy inni unikają zagrożenia my jesteśmy w stanie przyjąć je na klatę. Po co komu ciężka, krępująca ruchy zbroja, kiedy można mieć skórę twardszą, niż większość znanych ludzkości materiałów. Nasz wygląd musi pasować - tzn. wielka, umięśniona sylwetka.
  • nie możemy zostać poważnie zranieni techniką rangi niższej, niż nasza (kilka wyjątków),
  • zwiększone “atrybuty fizyczne”,
  • możliwość nauki “stylu walki”.


Siła Młodości
Talent zapewnia zwiększoną wytrzymałość. Nasze ciało dzięki treningom i odpowiedniemu, zdrowemu trybowi życia jest “wiecznie młode”. W skrócie jesteśmy w stanie ignorować zmęczenie, a kondycja i energia odnawia się znacznie szybciej. Nigdy nie tracimy entuzjazmu, nawet w najcięższych chwilach.
  • zwiększone “atrybuty fizyczne”,
  • łagodniejsze negatywne skutki używania 8 bram,
  • otwarcie ostatniej bramy nie kończy się śmiercią, a inwalidztwem (jednorazowo).


Mistrz Klonowania
Talent wpływa na nasze zdolności w technikach klonowania. Jesteśmy w stanie z łatwością tworzyć większą ilość klonów mniejszym kosztem chakry. Co więcej nasze kopie są dużo bardziej wytrzymałe, niż te tworzone przez innych.
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • techniki Kage Bunshin i Tajuu Kage Bunshin traktujemy o jedną rangę niżej.


Podróżnik w Czasie i Przestrzeni
Talent wpływa na nasze zdolności z zakresu ninjutsu czasoprzestrzennego. Techniki wykonywane są sprawniej, szybciej, lepiej, dzięki czemu potrzebujemy mniejszej ilości chakry. Zyskujemy dostęp do specjalnych technik.
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę).


Przywoływacz
Talent wpływa na nasze zdolności z zakresu ninjutsu czasoprzestrzennego. Używamy mniej chakry do technik przywołania. Dostajemy także dostęp do specjalnych technik.
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • podpis na dowolnym zwoju + “Kuchiyose no Jutsu” na start.


Pustelnik
Talent wpływa na nasze zdolności z zakresu senjutsu. Żyjemy w zgodzie z naturą i łatwo dogadujemy się ze zwierzętami. Dostajemy także dostęp do specjalnych technik.
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • czas przebywania w trybie senjutsu zwiększony o 3 tury,
  • ilość chakry natury do dyspozycji większa o 50%,
  • podpis na dowolnym zwoju + “Kuchiyose no Jutsu” (ograniczone do małych przywołańców) na start.


Medyk
Talent wpływa na nasze zdolności z zakresu hirujutsu. Łatwo przyswajamy wiedzę z anatomii, zielarstwa i innych dziedzin pokrewnych medycynie. Jesteśmy w stanie tworzyć wszelakie trucizny i odtrutki, gdy tylko zdobędziemy próbkę trucizny. Zyskujemy dostęp do specjalnych technik.
  • koszt wykonania technik mniejszy o 20% (zaokrąglone w górę),
  • czas nauki mniejszy o 1/3 (zaokrąglone w górę),
  • wybór jednej z “medycznych ścieżek”.


Sensor
Talent wpływa na nasze zdolności w wykrywaniu chakry. Jesteśmy w stanie z łatwością określić położenie chakry innych nawet z dużych odległości. Zyskujemy dostęp do specjalnych technik.
  • zdolność wyczuwania, oraz ukrywania chakry.


Nadludzkie Zasoby
Talent wpływa na nasze naturalne pokłady chakry. Rodzimy się z nienaturalnie dużą ilością, nad którą jesteśmy w stanie zapanować. Nasza chakra regeneruje się dużo szybciej.
  • przyśpieszona regeneracja chakry poza walką,
  • ilość punktów chakry zwiększona podwójnie.


Mistrz Kontroli Chakry
Talent wpływa na podstawową zdolność kontroli chakry. Jej pokłady nie są większe od przeciętnego shinobi jednak doskonała kontrola pozwala lepiej ją wykorzystać co daje podobny efekt.
  • koszt wszystkich technik mniejszy o 20%,
  • czas nauki wszystkich technik mniejszy o 1/4,
  • łatwiejsze wydostanie się z Genjutsu,
  • technika “Kai” na start.


Pożeracz Chakry
Talent pozwala nam na wchłanianie chakry przeciwników. Zyskujemy dostęp do specjalnych technik.
  • możliwość wchłaniania chakry wrogów,
  • możliwość dodania pochłoniętej chakry do swoich zasobów na czas walki


Obrazek