Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Biju - ogoniaste bestie.

: pt mar 25, 2016 5:16 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek
Ogoniaste bestie.


Biju - ogoniasta bestia, twór z chakry przybierający postać zwierzęcia o kilku ogonach (od jednego do dziewięciu). Im więcej ogonów, tym większe pokłady chakry kryją się w demonie. Każdy ma indywidualną osobowość, ale raczej nie dąży do bratania się z ludźmi, choć może użyczać swojej chakry Jinchuuriki.

Obrazek

Jinchuuriki - sakryfikant, czyli osoba wewnątrz której zapieczętowana została ogoniasta bestia. Takie osoby często mają ponadwymiarowe ilości chakry, a także niestabilną osobowość. Jinchuuriki z reguły wzbudza strach i odrazę w społeczności. Czasami nie zdaje sobie sprawy z obecności demona.

I. Postanowienia ogólne.

Każdy Jinchuuriki zaczyna grę z dwoma wskaźnikami - dla ułatwienia - wyrażonymi w procentach.

  • Pierwszym z nich jest “Relacje z demonem”, na początku wynosi 0%.
  • Drugim, odwrotnie proporcjonalnym jest “Siła pieczęci”. Jest to wskaźnik określając w jakim stopniu pieczęć trzymająca demona działa. Zaczynamy ze wskazem 100%.

Z założenia w miarę rozgrywki fabularnej nasze relacje z demonem podnoszą się, a siła pieczęci spada. Możliwe jednak będą sytuacje, w wyniku których uzyskamy efekt odwrotny, tzn. pogorszenie relacji, tudzież poprawę pieczęci.

  • Każda “pomoc demona” osłabia naszą pieczęć. Podobnie każde pozytywne wydarzenie/odpowiedni trening poprawia nam relacje z bestią.
  • Każdy Jinchuuriki zobowiązany jest prowadzić wykaz wszelkich zmian w relacjach, czy sile pieczęci.

Stopień w jakim pieczęć została naruszona, lub zmieniły się relacje z demonem określa administracja - nie gracz.

Linki do wydarzenia umieszczamy w odpowiednim, prywatnym temacie (statystyki postaci), a następnie osoba z odpowiednimi uprawnieniami ocenia stopień zmian podając nową wartość wskaźnika. Oczywiście odmienne zdanie, oraz próby dialogu są jak najbardziej dozwolone. Niemniej jednak nadgorliwe próby wpłynięcia na ocenę, tudzież wszelkie kłótnie mogą skończyć się upomnieniem, lub w przypadkach beznadziejnych odebraniem demona.

Gracz zgłaszający chęć zostania nosicielem powinien być świadom nie tylko korzyści, ale także obowiązków posiadania w sobie ogoniastej bestii.

Nie odnotowywanie użycia bestii bądź opis nieadekwatny do wskaźników będzie karany.

Bestia nie umiera.

Jest to “świadomy twór z chakry” nie żywa istota. W przypadku zerwania pieczęci bestia żyje na wolności dopóki ciało nosiciela nie zostaje zniszczone. Dzieje się to stopniowo, a tempo określa administrator/mistrz gry. W przypadku śmierci nosiciela chakra biju uwalnia się i zostaje rozproszona. Chakra w naturze nie ginie więc bestia ponownie “odradza” się gdzieś w świecie. Okoliczności i czas pojawienia się bestii określa administracja.

Zdolności jinchuuriki są zależne od demona, jednakże wszystkich jinchuuriki obowiązują te same efekty opisane w tabelach poniżej.

II. Wskaźniki.

W cel uniknięcia nieścisłości i niepotrzebnych kłótni powstaje jasno zdefiniowany wykaz etapów obu wskaźników. Mimo wszystko forum stawia na dobry opis dlatego jest to przedstawienie raczej ogólne. Wierzymy, że gracze poradzą sobie z zachowaniem realiów poprzez swoje doświadczenie jak i pomoc ze strony administracji/mistrzów gry.

Można powiedzieć, że im dalej w tabeli tym dalej w las. Stopień transformacji zależy od siły pieczęci (stan wskaźnika) oraz wydarzeń fabularnych towarzyszących przemianie.

Siła pieczęci:
Obrazek

Relacje z demonem:
Obrazek