Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Ichibi no Shukaku - Jednoogniasty

: pt mar 18, 2016 7:51 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Ichibi no Shukaku - Jednoogoniasty Demon
Obrazek


Charakter:
Shukaku jest dziki i niezwykle impulsywny. Często mówi w sposób wzniosły, lecz także niespójny. Można go porównać do pijanego, agresywnego szaleńca. Mówiąc o sobie podkreśla swoją dumę jak i wiarę we własne zdolności, szczególnie w “ostateczną obronę”.
Nienawidzi Kuramy za to, iż ten uważa, że liczba ogonów biju mówi o ich sile.

Wygląd:
Shukaku to brązowo-piaskowy tanuki (jenot) z czarnymi symbolami pieczęci na całym ciele. Ma “poszarpaną”, wklęsłą paszczę bez języka, czarne twardówki, żółte tęczówki i źrenice
o kształcie czteroramiennej gwiazdy z kropkami wokół.

Zdolności biju:
Tak jak każdy z biju posiada nieopisaną ilość chakry, której część potrafi przekazać komu zechce. Potrafi wykonać Bijudamę oraz posługiwać się telepatią w celu komunikacji ze swoim jinchuuriki, lub innymi ogoniastymi bestiami.
Bestia posiada dwie natury chakry, doton i fuuton, których kombinacje wykorzystuje do kontroli nad piaskiem. Co więcej, potrafi także używać silnych technik pieczętujących.

Zdolności jinchuuriki:
Jinchuuriki jednoogoniastego zyskuje zdolność manipulacji piaskiem. Co więcej bestia sama także kontroluje część piasku chroniąc swojego nosiciela. Nie jest to wyraz sympatii,
czy troski, a raczej chęć udowodnienia światu jak silna jest jego “doskonała obrona”, co wynika z czystej dumy Shukaku.
Jinchuuriki Shukaku obowiązkowo wybiera na start specjalizację “soshijutsu”, oraz naturę chakry doton lub fuuton. Kolejnym żywiołem musi być drugi z nich.
Poprzez zmieszanie dużej ilośći własnej chakry z piaskiem użytkownik tworzy “specjalny piach”, który dużo łatwiej mu kontrolować. Jest on także szybszy i bardziej wytrzymały,
niż naturalny piasek, bądź ten stworzony w wyniku kruszenia minerałów.
Ten specjalny rodzaj piasku przechowywany jest zazwyczaj w “gurdzie” stworzonej z piaskowca, noszonej na plecach.

Wpływ demona:
Temperament Shukaku mocno odbija się na jego nosicielu. Musi on być zawsze cichy
i opanowany stanowiąc przeciwieństwo bestii. Jeśli jinchuuriki nie podoła i udzieli mu się charakter biju stanie się on żądny mordu. Żądza krwi wzmaga się w trakcie pełni księżyca.
Jednoogoniasty przejmuje kontrolę nad swoim jinchuuriki w trakcie snu, co sprawa iż nosiciel cierpi także na bezsenność.
Negatywne efekty zanikają po zaprzyjaźnieniu się z ogoniastą bestią.







Kontrola piasku:

Tanuki Neiri no Jutsu - Technika Udawania Snu
Obrazek
Jinchuuriki wymusza na sobie zapadnięcie w sen tym samym pozwalając bestii na przejęcie kontroli. Użytkownik przyjmuje postać Shukaku z górną połową ciała nosiciela na czubku głowy. Przerwanie snu kończy się powrotem jinchuuriki do normalnej postaci.
Jest to jedyna droga do powstrzymania techniki bez zabijania nosiciela.
Chakra: 5
Ranga: D
Czas nauki: 1 dzień

Sensa Kaibyo - Wyczuwanie Piaskiem
Obrazek
Poprzez zmieszanie swojego specjalnego piasku z tym występującym naturalnie użytkownik jest w stanie wyczuwać obecność wszelkich żywych organizmów, które go dotkną.
Technika działa na odległość nawet do jednego kilometra.
Chakra: 5
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Daisan no Me - Trzecie Oko
Obrazek
Użytkownik tworzy oko z piasku, a następnie przy pomocy swojej chakry łączy je ze swoim wzrokiem co pozwala na obserwację dodatkowym okiem. Oko należy stworzyć w odległości nie większej niż dziesięć metrów od siebie.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 1 dzień

Suna Shigure - Piaskowa Ulewa
Obrazek
Z piasku tworzymy coś w rodzaju niewielkiej chmury. Gromadzimy go nad ofiarą, a następnie tworzymy z niego deszcz, niezbyt intensywny. Technika służy głównie do odwracania uwagi przeciwnika od tego co dzieje się pod jego stopami.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Suna Shuriken - Piaskowe Shuriken
Obrazek
Przy pomocy piasku tworzymy shuriken.
Chakra: 1 za 1 shuriken
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Suna Bunshin - Piaskowy Klon
Obrazek
Technika pozwala kształtować piasek na swoje podobieństwo tworząc klony. Mogą służyć zarówno do ataku jak i obrony. Po otrzymaniu obrażeń rozpadają się na materiał, z którego powstały. Klony nie mogą oddalić się od użytkownika na więcej niż 5 metrów.
Chakra: 3 za klona
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Sabaku Fuyu - Pustynne Zawieszenie
Obrazek
Technika pozwala na wykorzystanie piachu do stworzenia platformy, która unosi ciężar użytkownika pozwalając mu na pozostanie w powietrzu. Możliwe jest też przemieszczanie się w razie potrzeby.
Chakra: 2 co turę (za jedną platformę)
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Sabakuha - Pustynna Fala
Obrazek
Użytkownik tworzy niezwykle wytrzymałą, grubą, wysoką na dwa metry ścianę piasku. Można dzięki niej osłaniać nie tylko siebie, ale i towarzyszy.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Suna Arare - Piaskowy Grad
Obrazek
Rozwinięcie techniki “Suna Shigure”. Użytkownik tworzy chmurę ze swojego piasku. Tym razem jej rozmiary są dużo, dużo większe i mogą pokryć duży obszar. Podobnie jest z opadem, tym razem na ziemie spadają piaskowe kulki mogące dokonać pewnych obrażeń, chociaż nadal niewielkich.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość techniki Suna Shigure

Suna no Yoroi - Zbroja z Piasku
Obrazek
Użytkownik pokrywa swoje ciało cienką warstwą skompresowanego piasku. Nie jest ona nawet w połowie tak wytrzymała jak “tarcza” chroniąca go automatycznie, ale zapewnia pewien stopień ochrony przed atakami, których wcześniejsza linia obrony nie zatrzyma.
Używanie zbroi wiąże się ze sporym zużyciem chakry jak i wytrzymałości, a dodatkowy ciężar sprawia, że noszący ją traci znacząco na szybkości.
Chakra: 5 za turę
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Sabaku Kyu - Wiązanie Piaskiem Trumna
Obrazek
Używając swojego specjalnego piasku użytkownik szczelnie oplata cel unieruchamiając go.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 3 dni

Sabaku Sosou - Wiązanie Piaskiem Pogrzeb
Obrazek
Po uwięzieniu ofiary w piasku za pomocą innej techniki, piasek zaczyna naciskać na cel z ogromną siłą zdolną do zmiażdżenia jego ciała. Siła, oraz czas zależy od zaciśnięcia pieści użytkownika - im dłużej i mocniej zaciska pięść tym mocniej zgniata piach.
Chakra: 9
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Suna no Kaiwan - Potworna Piaskowa Łapa
Obrazek
Technika pozwala stworzyć dużą, rękę przypominającą łapę Shukaku, Zazwyczaj służy do ścigania i łapania przeciwnika.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni

Sabaku Ro - Wiązanie Piaskiem Więzienie
Obrazek
Używając ogromnych ilości piachu użytkownik atakuje ze wszystkich stron, szczelnie otaczając swój cel. Nieważne gdzie i jak wysoko w powietrzu znajduje się ofiara technika pozwala sięgnąć praktycznie wszędzie.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Sabaku Kyu

Rendan Suna Shigure - Nieprzerwany Ostrzał Piaskowej Ulewy
Obrazek
Ostateczna wersja Suna Shigure. Użytkownik tworzy masę pocisków lecz tym razem nie muszą one przybierać formy opadu, a pocisków lecących z dowolnego kierunku. Znacząco zwiększa się także ich siła niszcząca.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość technik Suna Arare oraz Suna Shuriken

Gokusa Maiso - Więzienny Piaskowy Pochówek
Obrazek
Użytkownik osłabia grunt pod stopami przeciwnika tworząc piaskowy wir, który wciąga ofiarę nawet 200 metrów pod powierzchnię ziemii. Przebywanie tak głęboko pod ziemią wiąże się z dużym ciśnieniem jak i brakiem tlenu. Do wykonania techniki potrzeba jednak trochę czasu i unieruchomionego przeciwnika.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Kusa Boheki - Podniebna Ściana Chroniącego Piasku
Obrazek
Technika pozwala na stworzenie ogromnej piaskowej tarczy. Jest ona stworzona z najtwardszych minerałów wydobytych z ziemi. Technika była wystarczająco silna by ochronić Sunę przed C3 Deidary.
Chakra: 16
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Sabakuha

Ryusa Bakuryu - Wodospad Ruchomych Piasków
Obrazek
Technika wymaga dosłownie “morza piasku”. Dzięki niej tworzymy tsunami grzebiące żywcem wszystko co napotka na swojej drodze.
Chakra: 16
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni

Sabaku Taiso - Wiązanie Piaskiem Królewski Pogrzeb
Obrazek
Przez morze piasku wywołane techniką Ryuusa Bakuryuu przepuszczamy trzy fale ciśnienia, dosłownie miażdżące wszystko, co się pod nim znajduje.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Sabaku Sosou

Sabaku Sotaiso (Fuin) - Pustynny Warstwowy Królewski Pogrzeb (Pieczęć)
Obrazek
Jutsu polegające na uwięzieniu przeciwnika w piaskowej formie przypominającej piramidę. Piasek stopniowo owija się wokół przeciwnika, na końcu tworząc wielki ostrosłup. Na piramidę można nałożyć pieczętujące notki zwiększając tym samym siłę techniki. Po dogadaniu się z biju można wykonać kompletną wersję techniki wykorzystując pieczęci z ciała Shukaku.
Chakra: 20
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni

Saiko Zettai Bogyo: Shukaku no Tate - Ostatecznie Twarda Obrona: Tarcza Shukaku
Obrazek
Użytkownik używa najtwardszych minerałów znalezionych w ziemi i tworzy niezwykle silną tarczę o specyficznym kształcie tanuki Shukaku. Tylko kilka ataków na świecie jest zdolnych ją pokonać.
Chakra: 15
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni

Saiko Zettai Kogeki: Shukaku no Hoko - Ostatecznie Twardy Atak: Włócznia Shukaku
Obrazek
Ofensywny odpowiednik “Tarczy Shukaku”. W ten sam sposób użytkownik tworzy halabardę/dzidę zdolną przebić nawet najtwardszą obronę.
Chakra: 15
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni