Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Rinnegan

: śr kwie 06, 2016 8:49 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek

Rinnegan - Oko Samsāry

Najwyższe z “Trzech Wielkich Dōjutsu”, pozostałe to Sharingan i Byakugan. Posiadacza Rinnegana są zwykle nazywani zbawicielami, zesłanymi z niebios w celu zaprowadzenia ładu, lub niszczycielami, których zadaniem jest obrócenie wszystkiego w nicość. Oczy wyróżniają się przez jasno fioletowe twardówki i tęczówki w okręgi.

Rinnegan po raz pierwszy ukazał się w oczach Hagoromo Ōtsutsukiego, znanego szerzej pod imieniem “Mędrzec Sześciu Ścieżek”, odziedziczony jako kekkei mōra, z Rinne Sharingan jego matki. Dzięki tym oczom uratował świat przed dziesięcio-ogoniastym i stworzył Ninshū - pokojową religię rozumiejącą i uczącą o tajnikach chakry w celu lepszego zrozumienia siebie i innych.
Obrazek
Chociaż podział chakry między ludzi miał stworzyć między nimi więź, kolejny z synów mędrca - Indra - przekształcił ją w broń znaną jako współczesne ninjutsu. Zamiast łączyć duchową energię z innymi, ludzie zaczęli łączyć ją z własną energią fizyczną.
Uwaga! Legenda znana fabularnym postaciom graczy mówi jedynie o roli Mędrca Ośmiu Ścieżek, którego uważa się za twórcę ninjutsu - szczegóły historii nie są szerzej znane, tak długo jak postać nie pozna ich w trakcie fabularnej gry od uprawnionych do posiadania tej wiedzy postaci.

Aktywacja Rinnegan wymaga posiadania w sobie chakry Hagoromo, lub dwóch części jego synów. Legendy głoszą, że gdy świat będzie chylił się ku upadkowi na ziemię zostanie zesłany kolejny “Mędrzec”, który uratuje świat przed zagładą i zaprowadzi wieczny pokój, lub też popchnie go ku nicości, by na jego prochach powstał nowy, lepszy.

Rinnegan dzieli pole widzenia wraz ze wszystkim co jest pod jego kontrolą, przywołane zwierzęta, Król Piekła, ścieżki. Posiada zdolność do widzenia przepływu chakry i głównych, aktywowanych tenketsu. Nie potrafi jednak widzieć przez ściany, bomby dymne i inne przeszkody. Użytkownik może także tworzyć czarne pręty, które przewodzą jego chakre na odległość niczym odbiornik i nadajnik. Posiadanie oczu pozwala użytkownikowi na dostęp do zdolności znanych jako technik “Techniki Sześciu Ścieżek”. Chociaż nazwa mówi o sześciu tak naprawdę istnieje siódma ścieżka, każda z nich posiada zdolności godne bogów.

Ścieżki:

Tendō - Ścieżka Bogów
Pozwala na kontrolowanie sił przyciągających i odpychających.

Shuradō - Ścieżka Demonów
Zapewnia użytkownikowi zmechanizowane kończyny, broń i pancerz.

Ningendō - Ścieżka Ludzi
Pozwala na usunięcie duszy i przez to na odczytywanie myśli.

Chikushōdō - Ścieżka Zwierząt

Pozwala na przywołanie szerokiej gamy stworzeń.

Gakidō - Ścieżka Głodnych Duchów
Pozwala absorbować każdy rodzaj chakry, w tym większość ninjutsu.

Jigokudō - Ścieżka Piekieł

Pozwala na przywołanie i kontrolę nad “Królem Piekieł”.

Gedō - Zewnętrzna Ścieżka
Pozwala na kontrolę nad życiem i śmiercią.

Techniki:

Kuroi Jushinki - Czarny Odbiornik
Użytkownik tworzy czarne pręty służące jako odbiorniki chakry. Wbite w cel mogą zakłócić jego przepływ na tyle by uniemożliwić mu ruch. Chociaż można transmitować chakre na duże odległości najlepiej by użytkownik był w miarę blisko i gdzieś wysoko.
Chakra: 2 za pręt
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Kuchiyose no Jutsu - Technika Przywołania (Ścieżka Zwierząt)
Technika pozwala na przywołanie jednego z kilku zwierząt. Każde z nich posiada Rinnegan i czarne pręty w swoim ciele.
Chakra: 8 za zwierzę, 4 za człowieka
Ranga: -
Czas nauki: 7 dni

Lista stworzeń:

Wielki Ptak o Świdrowym Dziobie
Posiada trzy łapy i niezwykle twardy dziób przypominający wiertło, chociaż bez możliwości obrotu. Porusza się niezwykle szybko i zręcznie, a przelatując nisko nad ziemią może wznosić pył, w którym co jakiś czas występują wyładowania elektryczne. Znoszone przez niego jaja potrafią eksplodować.

Wielki Wielogłowy Pies
Pies ma brązowe futro i wielki, czarny odbiornik wbity w pysk, w miejscu nosa. Ostre kły i pazury, a wokół pyska czarne linie. Jego zdolnością jest możliwość używania Zōfuku - Replikacji. Dzięki niej po otrzymaniu obrażeń wyrasta kolejna głowa. Każda z nich może oddzielić się od reszty formując kopie psa i połączyć się z powrotem w jedno ciało o wielu głowach.

Wielki Kameleon o Wężowym Ogonie
Chimera łącząca w sobie ciało kameleona z wężem w roli ogona i postrzępionymi naroślami w formie skrzydeł. Na głowie ma dwa dziwne rogi, z czego jeden jest owinięty bandażami. Bestia potrafi z łatwością wspinać się po pionowych powierzchniach niczym prawdziwy jaszczur i kamuflować się. Użytkownik może ukryć się wewnątrz paszczy gada by uniknąć wykrycia i zaatakować z zaskoczenia. Chociaż podczas kamuflowania chakra zarówno bestii jak i wszystkich wewnątrz jest nie do wykrycia możliwe jest fizyczne wyczucie bestii przez kontakt, bariery lub zobaczenie jej dzięki doujutsu.

Wielka Panda
Z pozoru wielka panda, różniąca się tylko wymiarami i wieloma dużymi odbiornikami w całym ciele. W pasie ma przewiązaną czarną opaskę, a jej zdolnością jest możliwość utwardzenia swojego ciała by tworzyć defensywną zasłonę. Nie może się jednak wtedy poruszać przez co staje się mniej użyteczna.

Wielki Wół
Nie różni się zbytnio od normalnego wołu, poza czarnymi odbiornikami w głowie i nogach. Ma brązowe długie futro i ostre rogi. Chociaż nie posiada specjalnych zdolności przez swój rozmiar i siłę zapewnia dużą destrukcyjną moc.

Wielki Nosorożec
Przypomina zwykłego nosorożca z niewielkimi skrzydełkami na grzbiecie i czarnymi odbiornikami, z czego jednym dużym na czubku głowy. Jego głównym atutem jest siła i rozmiar. Pojedyncza szarża potrafi zburzyć budynek.

Wielki Skorupiak
Chociaż wyglądem przypomina bliżej nieokreślonego skorupiaka na całym ciele ma odbiorniki chakry. Podbrzusze i okolice pyska są białe, a cała reszta czerwona. Ma dwa duże szczypce i osiem odnóży kraba. Jego ciało jest wytrzymałe, gdyż stanowi pancerz. Bestia wykonuje także proste techniki Uwolnienia Wody.

Wielka Skolopendra
Posiada wiele odbiorników z jednym dużym przebijającym głowę. Głowa i wszystkie odnóża są pomarańczowe, reszta ciemno niebieska. Chociaż nie wykazała żadnych specjalnych zdolności jej olbrzymie rozmiary pozwalały na niszczenie budynków.

Inne ścieżki/ludzie
Możliwe jest także przywołanie pozostałych ścieżek kontrolowanych przez zewnętrzną i sojuszników z którymi zawarło się kontrakt.

Meifu no Ō - Król Piekła (Ścieżka Piekieł)
Przywołanie spoza Ścieżki Zwierząt. Od normalnego Kuchiyose różni się tym, że kreatura nie pojawia się w chmurze dymu przybywając z innego wymiaru, a raczej wyłania się z pod ziemi w fioletowych płomieniach. Król Piekła pozwala prawić sąd nad duszami ofiar, gdyż wykrywa czy ktoś kłamie czy mówi prawdę. Jeśli ktoś kłamie lub ukrywa prawdę z ust Króla wychodzą dwie, długie, wężowe aparycje. Wyrywają one energię życiową ofiary i jeśli ta nie zda testu energia zostaje pożarta i ofiara umiera. Jeśli powie prawdę pada wycieńczona, a użytkownik nie może jej zabić. Król Piekła jest widoczny tylko dla tych, na których używany jest osąd.
Drugim zastosowaniem Króla Piekła jest “naprawa” pozostałych ścieżek stworzonych i kontrolowanych przez Ścieżkę Zewnętrzną. Wymaga to wrzucenia “resztek” zwłok do jego paszczy. Po chwili z ust wychodzi kompletnie zregenerowana postać.
Na koniec Król jest przywoływany przez Zewnętrzną Ścieżkę w celu wykonania Rinne Tensei no Jutsu.
Chakra: 6 za przyzwanie, 3 za osąd, 5 za naprawę
Ranga: -
Czas nauki: 8 dni

Shura Henkan - Transformacja Demona (Ścieżka Demonów)
Dzięki zdolnościom modyfikacji ciała użytkownik może tymczasowo dodać sobie kończynę, głowę lub każdą inną część ciała. Może być ona dowolnie zmodyfikowana, na przykład w ostrze wystające z pasa.
Chakra: 2 za kończynę co turę
Ranga: -
Czas nauki: 6 dni

Shura no Kō - Atak Demona (Ścieżka Demonów)
Użytkownik może odsłonić część ciała by odkryć ukryte “działko laserowe”, tak naprawdę strzał to wiązka skoncentrowanej chakry.
Chakra: 4- 20 zależnie od siły rażenia
Ranga: -
Czas nauki: 5 dni

Kaiwan no Hiya - Niezwykła Zdolność Płonących Strzał (Ścieżka Demonów)
Użytkownik potrafi odczepiać części ciała by wystrzelić je na dystans niczym rakietowy pocisk. Może także strzelać niewielkimi pociskami, lub wystrzelić samego siebie z podeszew stóp by nabrać pędu. Chociaż zwiększa to mobilność, nie można w ten sposób jednak latać.
Chakra: 3-30 zależnie od siły rażenia
Ranga: -
Czas nauki: 5 dni

Shinra Tensei - Bogom Podporządkowanie (Ścieżka Bogów)
Użytkownik jest w stanie tworzyć siłę odpychającą. Jej moc i obszar działania zależy od ilości włożonej chakry i zdolności shinobi - rangi. Użytkownik zawsze jest w centrum. Po każdym użyciu należy odczekać co najmniej 5 sekund - zależnie od mocy techniki, czas współdzielony z Banshō Ten'in.
Chakra: 5-50 zależnie od siły i obszaru oddziaływania
Ranga: -
Czas nauki: 6 dni

Banshō Ten'in - Boskie Przyciąganie Wszechrzeczy (Ścieżka Bogów)
Użytkownik jest w stanie tworzyć siłę przyciągającą. Jej moc i obszar działania zależy od ilości włożonej chakry i zdolności shinobi - rangi. Użytkownik zawsze jest w centrum. Po każdym użyciu należy odczekać co najmniej 5 sekund - zależnie od mocy techniki, czas współdzielony z Shinra Tensei.
Chakra: 5-50 zależnie od siły oddziaływania i masy obiektu
Ranga: -
Czas nauki: 6 dni

Chibaku Tensei - Niebiańska Gwiazda Eksplozji Ziemi (Ścieżka Bogów)
Użytkownik składa ręce tworząc niewielką kulę, która działa jak ośrodek sił grawitacyjnych. Następnie wypuszcza go w powietrze, a ten zaczyna przyciągać do siebie wszystko w pobliżu z siłą zdolną wyrywać skały z podłoża. Wszystko co wpadnie w zasięg działania techniki zostaje “skompresowane” w kulę. Gdy “satelita” osiągnie konkretny przekrój oddziaływanie staje się zbyt słabe by dodawać kolejne warstwy.
Chakra: 20-50 zależnie od rozmiarów powstałej sfery
Ranga: -
Czas nauki: 6 dni

Kyūkon no Jutsu - Technika Absorpcji Duszy (Ścieżka Ludzi)
Technika pozwala na odczytanie myśli ofiary poprzez “chwycenie” jej duszy i wyciągnięcie jej z ciała. Użytkownik zdobywa w ten sposób całą wiedzę dostępną celowi. W wyniku jej działania ofiara umiera dlatego należy uważać, czy aby na pewno chce się zastosować ją na wybranym celu. Duszę można ofiarować Królowi Piekła. Do poprawnego wykonania techniki potrzebny jest kontakt fizyczny i trochę czasu, najlepiej jeśli ofiara będzie unieruchomiona.
Chakra: 5
Ranga: -
Czas nauki: 6 dni

Fūjutsu Kyūin - Technika Blokowania Absorbująca Pieczęć (Ścieżka Głodnych Duchów)
Zaawansowana technika pieczętująca każdy rodzaj chakry wewnątrz użytkownika. Pojawia się ona najczęściej w postaci kulistej bariery chroniącej jednocześnie wszystkich wewnątrz przed działaniem dowolnej techniki bazującej na ninjutsu. Gdy użytkownik znajdzie się wystarczająco blisko ofiary chakra może zostać pochłaniana prosto z jego ciała.
(obowiązują te same zasady co przy pozostałych technikach absorpcji chakry opisanych w odpowiednim dziale). Technika wymaga sporego skupienia i kontroli nad chakrą.
Chakra: 5 za rozpoczęcie
Ranga: -
Czas nauki: 7 dni

Rikudō - Sześć Ścieżek (Zewnętrzna Ścieżka)
Technika pozwala na manipulacje sześcioma ciałami tak jak swoim własnym. Poprzez umieszczenie w nich czarnych prętów i przesyłanie im swojej chakry użytkownik “ożywia” ciała poległych i obdarowuje każde z nich częścią swojej mocy, jedną ze ścieżek. Chociaż technika ma ogromny zasięg by w pełni wykorzystać potencjał ciał kontrolujący musi znajdować się możliwie jak najbliżej i jak najwyżej swoich “kukieł”. Gdy chakra wejdzie w ich ciała każda ze ścieżek może poruszać się, wykonywać techniki i mówić w imieniu kontrolującego. Na znak bycia pod wpływem użytkownika ścieżki posiadają w oczach Rinnegan. Chociaż teoretycznie potencjał bojowy każdej ze ścieżek osobno jest mniejszy, niż wszystkich razem wewnątrz jednej osoby użytkownik zyskuje wiele korzyści. Dzielony wzrok i większa ilość ciał pozwala na objęcie wzrokiem szerokiego pola bitwy i uzupełnianie wzajemnych luk. Stwarza to też przewagę liczebną i pozwala na idealną koordynacje ruchów, jako że wszystkie poruszane są myślą Zewnętrznej Ścieżki. Najważniejszym atutem jest jednak pozostawanie w ukryciu, z daleka od pola walki.
Chakra: 4 za aktywacje ścieżki
Ranga: -
Czas nauki: 10 dni

Rinne Tensei no Jutsu - Technika (Zewnętrzna Ścieżka)
Technika w której użytkownik wymienia swoje życie by wskrzesić pokonanych wrogów. W trakcie jej wykonania pojawia się Król Piekieł, z którego ust wylatują dusze wracające do ciał właścicieli. Proces pochłania energię życiową użytkownika i powoduje jego stopniową śmierć.
Chakra: cała
Ranga: -
Czas nauki: 12 dni

Uwaga! Użytkownik chcący posiadać postać z Rinneganem musi w pierwszej kolejności skontaktować się z Administracją. Rinnegan może być przyznany jedynie zaufanemu graczowi o ponadprzeciętnych zdolnościach. Rozgrywka z tym doujutsu jest również powiązana ze ścisłą kontrolą Administratora nad postępami gracza.