Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Gashi - Ożywianie obrazów

: śr kwie 06, 2016 9:00 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek

Ożywianie Obrazów to umiejętność polegająca na tchnięciu "życia" w swoje malunki za pomocą chakry. Mogą one wtedy dosłownie wyjść z płótna i zaatakować przeciwnika lub wykonywać różne inne rzeczy. Każdy użytkownik tej sztuki posiada wyjątkowo uzdolnienia artystyczne.

Wymagana specjalizacja - fuuinjutsu.


Ninpou: Choujuu Giga - Sztuka Shinobi- Wielkiego Zwierza Fałszywy Obraz
Technika, za pomocą której nasze malunki ze zwojów ożywają i mogą poruszać się. W razie zniszczenia rozlewają się jak atrament.
Chakra: w zależności od rozmiaru i siły ożywianego obrazu.
Ranga: D-S
Czas nauki: 3 dni (co rangę obowiązują 3 dni na douczenie)

Sumigasumi no Jutsu - Technika Atramentowej Mgły
Technika służąca do efektownych ucieczek i wprowadzania zamieszania. Użytkownik przekazuje chakrę do atramentu, który podnosi się i formuje w spiralną mgłę dookoła niego.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Sumi Bunshin no Jutsu - Technika Atramentowego Klona
Użytkownik tworzy materialnego klona z atramentu. Przekazuje mu pewną ilość chakry, z której klon może korzystać, wykonując techniki do rangi C. Po zniszczeniu klona chakra nie wraca. Klony są połączone z użytkownikiem, dzięki czemu może kontrolować ich poczynania. Niestety, ninja wysokiej rangi może przejrzeć technikę i zorientować się, że ma do czynienia z klonem.
Chakra: 5 za stworzenie (+ przekazanie chakry na techniki)
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Sumi Nagashi - Strumień Atramentu
Użytkownik z plamy atramentu tworzy stado ożywionych istot przypominających węże. Kiedy przeciwnik na nie nadepnie lub znajdzie się w bliskiej odległości, oplotą go i unieruchomią jak żywe liny.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Ren'enjaku - Zapętlony Wróbel
Użytkownik szybko rysuje stado niewielkich ptaków, które doskonale sprawdzają się jako zasłona przed wieloma drobnymi atakami, jak np. salwa shurikenów.
Chakra: 1 za ptaka
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Fūinjutsu: Koshi Tandan - Pieczętowanie: Technika Pocisku Przyczajonego Tygrysa
Użytkownik rysuje ogromnego tygrysa, którego następnie ożywia. Zadaniem tygrysa jest napaść na wyznaczony cel, który unieruchamia wielkimi łapami. Kiedy przeciwnik jest już unieruchomiony, użytkownik rozpoczyna pieczętowanie z powrotem do zwoju - kiedy to się powiedzie, w zwoju pojawia się ilustracja przedstawiająca przeciwnika unieruchomionego przez tygrysa.
Chakra: 15
Ranga: A
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: Talent "Mistrz Pieczęci".

Ninpou: Chōshin Giga - Sztuka Shinobi: Boski Fałszywy Obraz
Użytkownik rysuje i ożywia dwie ogromne postaci umięśnionych bogów, zwanych Agyo i Ungyo, zdolnych atakować oponenta z ogromną siłą.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni