Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Kugutsutsukai - Kuglarze

: śr kwie 06, 2016 9:12 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek

Wymagane specjalizacje: bukijutsu, fuinjutsu.

Kugutsutsukai - Kuglarz


Styl walki gdzie jako broń wykorzystuje się kukły. Dzięki swoim technikom kuglarz jest w stanie tworzyć nici z chakry dzięki którym może poruszać marionetkami, czy nawet ludźmi. Zazwyczaj kontroluje się ruchy wokół stawów ale można także aktywować ukryte bronie i pułapki, co jest tak naprawdę esencją tego stylu. Im bardziej doświadczony lalkarz tym więcej lalek jest w stanie kontrolować jednocześnie. Każdy z nich tworzy własną sztukę i techniki, znaną jako odmienny styl, “sekretna technika” (-higi) przez co ciężko spotkać dwóch identycznie walczących kuglarzy.

Uwaga: Wyjściowym stylem jest zazwyczaj Kurohigi - Technika Czarnego Sekretu, dodatkowy styl wybiera się później, na randze A.
Możliwe jest jednak stworzenie własnego stylu podstawowego i rozwiniętego zawierającego własne lalki i ich techniki.
Tworzenie trucizn i pokrywanie nimi broni wymaga posiadania specjalizacji Iryō Ninjutsu.


Techniki ogólne:

Kugutsu no Shuukai - Montaż Kukły
Kuglarz zyskuje możliwość do montowania prostych, ukrytych mechanizmów i broni wewnątrz gotowych lalek.
Chakra: -
Ranga: D
Czas nauki: 1 dzień
Rozwinięcie techniki:
Użytkownik może samodzielnie składać nowe lalki, lub całkowicie zmieniać konstrukcje już istniejących. Możliwe jest także wyposażenie lalki w bardziej skomplikowane mechanizmy, tarcze chakry, miotacze płomieni, “rakietowe” pięści.
Staje się możliwe także zastępowanie schowków poprzez używanie pieczęci co pozwala wyeliminować problem ograniczonej pojemności kukieł.
Ranga: B
Czas nauki: 2 dni

Chakura no Ito - Nici z Chakry
Użytkownik wypuszcza ze swoich palców nici z chakry, które może łączyć z dowolnymi obiektami. Skoncentrowana chakra jest tak wysoka, że aż widoczna gołym okiem. Chociaż jest to podstawa do manipulacji lalkami kuglarz może używać nici do łapania i przyciągania innych obiektów.
Chakra: 1 za nić
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni
Rozwinięcie techniki:
Ranga: A
Użytkownik potrafi kontrolować i ściskać swoją chakre na tyle, by nici były tak cienkie, że praktycznie niewidoczne gołym okiem. Pozwala to na zaskoczenie rywala. Nie tracą przy tym na wytrzymałości.
Czas nauki: 2 dni

Kugutsu no Jutsu - Technika Kukły
Użytkownik łączy swoje dłonie z kukłą za pomocą nici chakry, co pozwala mu na kontrolowanie jej ruchów i aktywację ukrytych broni czy pułapek. Na początku do sterowania ruchami lalki potrzeba wszystkich dziesięciu palców, ale z czasem doświadczony lalkarz może mieć ich już nawet dziesięć, po jednej na każdy palec.
Ilość marionetek jakie kuglarz może kontrolować jednocześnie jest zależna od rangi D-1/C-2/B-3/A-6/S-10.
Chakra: 5 co turę
Ranga: D-S
Czas nauki: 2 dni
Wymagania: znajomość techniki Chakura no Ito
Czas douczenia: 2 dni (co rangę)

Sōen: Hitomi Gokū - Występ Kukły: Kunsztowny Wyczyn z Ludzkim Ciałem
Technika pozwala na kontrolowanie ludzkiego ciała w sposób identyczny jak poruszanie kukłą. Dzięki temu użytkownik może kontynuować walkę gdy jego lalki zostaną zniszczone. Można także sterować żywym celem. Przy odpowiedniej koordynacji pozwala to na zwiększenie jej możliwości.
Chakra: 5 co turę
Ranga: B
Czas nauki: 3 dni

Jinzōningen - Android
Użytkownik potrafi zastępować fragmenty ludzkiego ciała mechanicznymi elementami lalek. Stopień “modernizacji” może być dowolny. Pozwala to na łatwe naprawianie uszkodzonych części ciała czy posiadanie ukrytych broni, niczym jedno ze swoich dzieł.
Chakra: -
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Kurohigi - Technika Czarnego Sekretu:
Marionetki:

Karasu - Kruk
Trój-oczny humanoid o czterech rękach, z ostrymi zębami i bujną, kolczastą czupryną. Jego ciało posiada dużą ilość mechanizmów i ukrytych broni, co czyni go bardzo ofensywną marionetką.
Zdolność: każdą część ciała można rozczepić i kontrolować osobno.
Arsenał:
wyrzutnie bomb dymnych ukryte w przedramionach,
wyrzutnie kunai i senbon na korpusie,
ostrza kosy wysuwane z tułowia,
noże wysuwane z nadgarstków,
długa, gruba igła w ustach,
długie, “szpikulcowate” ostrza wysuwane ze stawów po rozłączeniu lalki.

Kuroari - Czarna Mrówka
Humanoid o podłużnej głowie przypominającej kształtem wiadro. Ma dość przyjacielski uśmiech, troje oczu i dwa czerwone rogi. Jego ciało to tak naprawdę duża beczka, służącą do łapania i unieruchamiania wrogów.
Zdolność: każdą część ciała można rozczepić i kontrolować osobno.
Arsenał:
ukryte, ząbkowane ostrza w każdym z segmentów rąk,
korpus przypominający beczkę do chwytania wrogów,
wyrzutnie senbon w rękach,
ostrza kosy wysuwane z tułowia.

Sanshōuo - Salamandra

Sanshōuo przypomina prawdziwego jaszczura. Jest to lalka typowo defensywna. Na plecach posiada dużą tarczę która unosi się by chronić przed frontalnymi atakami. Marionetka może także podwinąć ogon by sięgnąć do tarczy i stworzyć kopułę chroniącą, lub więżącą wszystko co znajdzie się wewnątrz. W celu wzmocnienia obrony wokół lalki opadają żelazne kurtyny.
Zdolność: zakopywanie się w ziemi.
Arsenał:
wytrzymała tarcza,
kopuła.

Techniki:

Sanshōuo - Salamandra
Użytkownik ukrywa swoją lalkę pod ziemią by ta następnie wykopała się pod nim i zamknęła go wewnątrz swojej kopuły.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Dokukiri Jigoku: Baribari Hyaku Renpatsu
Użytkownik krąży wokół celu swoimi lalkami, Karasu i Kuroari. W dowolnym momencie Karasu wystrzeliwuje bomby z trującym gazem tworząc gęstą chmurę. Następnie obie kukły wystrzeliwują całą masę senbon w oślepionego rywala.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Kiki Ippatsu - Maszynowy Jednostrzałowiec
Najpierw użytkownik łapie przeciwnika i zamyka go w brzuchu Kuroari, następnie Karasu rozdziela się na osiem części. Tułów zostaje z tyłu, a z reszty wysuwają się ostrza. W ostatnim etapie ostrza wsuwają się w niewielkie otwory w ciele Kuroari i przebijają ofiarę.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Kiki Sanpatsu - Maszynowy Trójstrzałowiec
Jest to nic innego jak Kiki Ippatsu przeznaczone na dwa cele. Użytkownik musi przywołać dodatkową lalkę Kuroari by uwięzić drugi cel. Do przebicia zazwyczaj przydaje się dodatkowy kompan, który użyczy użytkownikowi swojego miecza.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość techniki Kiki Ippatsu


Akahigi - Technika Czerwonego Sekretu:
Opiera się głównie na transformacji ludzkiego ciała w kukły i walce poprzez zwiększoną ilość lalek.

Kugutsu no Yoroi - Pancerz z Kukły
Zazwyczaj słabością kuglarzy jest walka w zwarciu, gdy przeciwnik prześlizgnie się przez kukły i zaatakuje praktycznie bezbronnego lalkarza. Zbroja z kukły pozwala w pewien sposób rozwiązać ten problem. Użytkownik ma marionetkę działającą jak zbroja. Dzięki niej może ukryć się bezpiecznie przed atakami i walczyć dostępnym jej arsenałem. Niestety znacznie ogranicza to wykonywanie technik czy używanie innych lalek, jako że pancerz jest kontrolowany nićmi od wewnątrz. Przykładem takiej lalki był Hiruko.
Chakra: -
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Namami no Kaku - Rdzeń Żywego Ciała
Użytkownik staje się na tyle zaawansowany w metamorfozie ludzkiego ciała, że potrafi zastąpić wszelkie niezbędne organy jednym, przenośnym pojemnikiem. Dzięki temu może przenosić swoją jaźń między różnymi kukłami zyskując “nieśmiertelność”.
Chakra: -
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Jinzōningen

Hitokugutsu - Ludzka Lalka
Użytkownik potrafi zamieniać ciała poległych wrogów w ludzkie marionetki. Dzięki umieszczeniu ich organów w “żywym rdzeniu” kukły posiadają takie same zdolności i chakre jak za życia co znacznie zwiększa ich potencjał.
Chakra: -
Ranga: S
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Namami no Kaku

Hyakki no Sōen - Występ Setki Kukieł
Użytkownik otwiera duży zwój, z którego wystrzeliwuje całe mnóstwo lalek, często powyżej tytułowej setki. Następnie używając swojego “rdzenia” łączy nici z chakry i atakuje wszystkimi w tym samym czasie. Dodatkowo jako, że lalki są podłączone bezpośrednio do rdzenia użytkownika między ich ruchami, a myślą kuglarza nie ma żadnego opóźnienia.
Chakra: 10 co turę
Ranga: S
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: posiadanie Namami no Kaku

Shirohigi - Technika Białego Sekretu:
Opiera się na kontroli ludzkiego ciała i tworzeniu unikalnych lalek o sile dorównującej shinobi.

Ōgi: Mugen no Shū - Sekretna Sztuka: Kolekcja Iluzji
Użytkownik przejmuje kontrolę nad kilkunastoma, lub nawet kilkudziesięcioma ciałami rozpętując piekło na całym polu bitwy.
Chakra: 7 co turę
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Sōen: Hitomi Gokū

Jukki Uematsu no Shū - Kolekcja Dziesięciu Kukieł
Użytkownik jest w stanie z łatwością kontrolować ciała żywych przeciwników kierując ich ruchami wbrew ich woli - nawet 10 naraz. Najczęściej atakuje nimi jednocześnie z wszelkich możliwych stron pozostawiając mało czasu na reakcję. Zbyt silny cel może łatwo wyrwać się z pod kontroli, lub przynajmniej stawiać opór.
Chakra: 15 co turę
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Sōen: Hitomi Gokū

Jikki Chikamatsu(imię stwórcy) no Shū - Kolekcja Dziesięciu Kukieł Chikamatsu (imię stwórcy)
Użytkownik tworzy kolekcję dziesięciu potężnych lalek o niespotykanej sile, a następnie przywołuje je i kontroluje jednocześnie. Ich współpraca pozwala uzupełniać minusy każdej z nich i daje dostęp do unikalnych technik.
Chakra: 10 co turę
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni

Kukły Chikamatsu:
Zestaw ekspertów z dziedzin taijutusu, bukijutsu, a nawet ninjutsu. Każda z nich jest zdolna powalić dziesiątki zwykłych lalek, a w połączeniu z partnerami są zdolne pokonać armię.

Kukła Pierwsza
Przypomina nieco oni-demona. Chociaż nie posiada broni, ani ukrytych mechanizmów używa dużych pięści by uderzać z przerażającą siłą. Można ją porównać do prywatnego ochroniarza, przebywającego zawsze blisko kuglarza.

Kukła Druga
Ma szare znamiona wokół ust i kucyk wystający z jednego punktu z tyłu głowy. Posiada duże dłonie i niezrównaną biegłość w walce wręcz. Jej ręce mogą wydłużać się formując klatkę wokół wrogów, których następnie wysadza niewielkimi bombami wystrzeliwanymi z ust.

Kukła Trzecia
Ma czerwoną twarz i białe włosy. Używana jest głównie w połączeniu z Kukłą Czwartą. Potrafi rozłączyć swoją twarz by odsłonić kulę, z której tworzą się cztery wirujące ostrza chakry, zdolne przeciąć niemal wszystko. Kukła używana jest przez partnerów jako broń.

Kukła Czwarta
Ma długie, czarne włosy i podłużną twarz. Używana jest głównie w połączeniu z Kukłą Czwartą. Jej dłonie odczepiają się poprzez system łańcuchów co znacznie zwiększa zasięg ataku. W połączeniu z czerwoną kukłą tworzy śmiercionośnego wojownika.

Kukła Piąta
Łysa kukła z dużymi otworami na czubku głowy. Jej ukrytą bronią są wytrzymałe, długie kable zdolne przebijać, bądź miażdżyć wrogów. Jest także wprawna w taijutsu lecz brakuje jej brutalnej siły innych.

Kukła Szósta
Ma szpiczaste włosy, a dolna część jej twarzy jest pomalowana na zielono. W ustach posiada kanji “Sangha”. Razem z dwiema innymi kukłami wykonuje Sanbō Kyūkai.

Kukła Siódma
Ma kucyk, brodę i czerwone znamiona pod oczami. W ustach posiada kanji “Dharma”. Razem z dwiema innymi kukłami wykonuje Sanbō Kyūkai.

Kukła Ósma
Ma długie, białe włosy i boki. W ustach posiada kanji “Buddha”. Razem z dwiema innymi kukłami wykonuje Sanbō Kyūkai.

Sanbō Kyūkai - Próżniowe Zmiażdżenie Trzech Klejnotów
Trzy kukły - 6,7,8 - ustawiają się formując piramidę i otwierają mechanizm odsłaniający swoje symbole wyzwalając technikę. Po chwili pojawia się olbrzymie tornado wciągające i miażdżące wszystko co napotka na swojej drodze. Resztki wyrzucane są z tyłu.

Kukła Dziewiąta
Kukła wzorowana na kobietę o czerwonych włosach wiązanych w dwa koki. Posiada dwa, szerokie miecze którymi z łatwością przebija się przez kolejnych wrogów. Niezwykle zręczna i szybka chociaż rozmiary broni nieco ograniczały jej ruchy. Główny atakujący kolekcji zdolny do pokonania całej hordy wrogów w krótkiej chwili.

Kukła Dziesiąta
Jednooka kukła wystrzeliwująca z ust pocisk z nałożoną techniką Shishi Heikō - Ostatni Ryk Lwa (opis techniki w dziale Fūinjutsu).