Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Klan Uchiha

: śr kwie 06, 2016 9:27 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek


Klan Uchiha – jeden z czterech szlacheckich klanów Konohy, uważany za najpotężniejszy z uwagi na swoje doujutsu i wrodzone męstwo w walce.
Uchiha to potomkowie Indry Ōtsutsuki – starszego syna Mędrca Sześciu Ścieżek. Przez Indrę Uchiha odziedziczyli „oczy mędrca”, potężną energię duchową i chakre. Członkowie klanu doświadczają tzw. „klątwy nienawiści” zapoczątkowaną przez Indrę. Uchiha są ofiarami swoich własnych, silnych emocji, zaczynających się najczęściej z miłości do przyjaciół bądź rodziny, a kończących na nieopisanej nienawiści zrodzonej z utraty swoich bliskich. Ta strata, dokonana czy też nie, prowadzi do przebudzenia doujutsu znanego jako Sharingan. Poza swoimi „ocznymi zdolnościami” Uchiha przejawiają silną tendencję do posiadania „ognistej natury chakry” jak i posługiwania się narzędziami ninja, głównie, chociaż nie tylko, bronią miotaną.

Sharingan zwany również „lustrzanym wirującym okiem” wywodzi się od potomków Indry – klanu Uchiha. Razem z Rinneganem i Byakuganem tworzy „trzy legendarne doujutsu”, a plotki twierdzą, że jest on niepełną formą tego pierwszego.
Sharingan budzi się gdy członek klanu Uchiha doświadczy bardzo silnych emocji, związanych z najbliższą mu osobą. Jego mózg wypuszcza specjalny rodzaj chakry, który „atakuje” nerwy wzrokowe i transformuje oczy w Sharingan. Z tego powodu doujutsu nosi nazwę „oczu – zwierciadła duszy”. Zazwyczaj potrzebne są bardzo negatywne emocje spowodowane utratą, czy stresem. Stąd wziął się termin „klątwa nienawiści” często przypisywany klanowi Uchiha. Tak naprawdę emocje pobudzające i wzmacniające Sharingan nie muszą być negatywne. Mogą wynikać z chęci ochrony, lub odzyskania swoich bliskich.
Pierwsza aktywacja doujutsu nie zawsze musi być w pełni świadoma. Zazwyczaj przedstawiciel klanu nawet nie zauważa przebudzenia swoich oczu. Dezaktywują się one samodzielnie zaraz gdy osobnik ochłonie, a emocje zanikną.
Rozwój Sharingan można podzielić na trzy stopnie. Każdy z nich charakteryzuje się zmianą wzoru oraz nowymi umiejętnościami. Zdolności pozyskane na wcześniejszym etapie nie tylko pozostają, ale stają się silniejsze.
Sharingan może zostać rozwinięty do poziomu Manekyou Sharingan poprzez stratę ukochanej osoby. Legendy klanu o jego istnieniu doprowadziły do bratobójstwa wśród jego członków co spowodowało zatarcie wszelkich wzmianek o tej formie. Nadużywanie „kalejdoskopu” prowadzi do stopniowej ślepoty co można odwrócić tylko przeszczepiając nowy Sharingan i uzyskując Wieczny Mangekyou Sharingan.


Zdolności.
W ogólnym zarysie Sharingan daje użytkownikowi dostęp do dwóch zdolności.
Nazywamy je „Dosatsugan - oko wglądu ” oraz „Saimingan - oko hipnotyzmu”.
Chociaż te zdolności nie są przypisane do konkretnego oka, wielokrotnie wspomniano,
że by w pełni wykorzystywać potencjał Sharingan należy posiadać doujutsu w obu oczach.

Dosatsugan - oko wglądu.
1. Widzimy chakre nadając jej kolor zależny od formy i źródła. Pozwala na dostrzeżenie zaburzeń w przepływie chakry - lecz nie w takim stopniu jak Byakugan - chociażby takich jak u osoby znajdującej się pod wpływem genjutsu.
2. Niesamowita percepcja pozwalającą na czytanie z ruchu warg, bądź imitowanie czegoś jak ruchy ołówka. W walce pozwala na dostrzeganie szybko poruszających się obiektów. W pełni rozwinięty Sharingan pozwala na „przewidywanie” kolejnych ruchów przeciwnika po najmniejszym napięciu mięśni co daje szanse na uniknięcie, bądź przerwanie akcji. Chociaż oczy pozwalają widzieć pewnie rzeczy ciało wciąż musi być w stanie nadążać za wizualną informacją.
3. Użytkownik posiada zdolność kopiowania niemalże każdej techniki jaką zobaczy, zapamiętując ninjutsu, genjutsu, czy taijutsu z prawie idealną dokładnością. Po raz kolejny użytkownik musi posiadać fizyczną możliwość wykonania techniki zanim będzie w stanie ją odtworzyć dlatego nie można skopiować kekkei genkai, lub innych natur chakry.

Saimingan - oko hipnotyzmu.
1. W pełni rozwinięty Sharingan pozwala na używanie szeroko pojętej techniki zwanej „Genjutsu: Sharingan”. Przez kontakt wzrokowy ofiara złapana w genjutsu może zostać szybko uśpiona, sparaliżowana, zmuszona do wydania informacji jakie posiada, bądź wykonania jakiejś czynności, nie do końca będąc tego świadoma. Członkowie klanu Uchiha są znani z możliwości przejęcia kontroli nawet nad ogoniastą bestią.
2. Chociaż nie jest to konkretna zdolność użytkownicy Sharingan wydają się być w stanie „przewidywać przyszłość”. Pierw posiadacz oka musi dokładnie skopiować każdy gest i ruch wykonany przez cel, a następnie odtworzyć jego myśli i słowa przez dokładną obserwację. Następnie sugeruje przeciwnikowi akcje, czy pieczęci do techniki, którą obydwoje znają i wykonują ją. Ostatecznie można zakończyć akcję wykonując technikę jako pierwszy spowalniając, bądź ogłupiając cel dzięki „Genjutsu:Sharingan”.
Dodatkowo do tych zdolności Sharingan pozwala na dostęp do specjalnych technik, zależnie od stopnia rozwinięcia doujutsu.


Rozpiska poziomów
Gracz na starcie wybiera jaki Mangekyou będzie miał w przyszłości z listy dostępnych.


Poziom 1 – jedna łezka.
Obrazek
- zdolność rozróżniania chakry nadając jej kolor,
- minimalna zwiększona percepcja, śledzenie szybkich ruchów

Poziom 2 – dwie łezki.
Obrazek
- możliwość kopiowania ruchów, nie przepływu chakry,
- usprawnione zdolności poprzedniego poziomu

Poziom 3 – trzy łezki.
Obrazek
- wszystkie zdolności Dosatsugan i Saimingan.

Poziom 4 – Mangekyou Sharingan- unikalny wzór źrenic.
Obrazek
- usprawnione zdolności poprzedniego poziomu,
- dostęp do unikalnych technik,
- stopniowe pogarszanie się wzroku

Poziom 5 – Wieczny Mangekyou Sharingan - kombinacja wzorów z dwóch Mangekyou
Obrazek
- brak negatywnych efektów związanych z używaniem kalejdoskopu i jego technik


Wymagania: natura chakry Katon.


Techniki.

Genjutsu: Sharingan - Sztuka Iluzji: Sharingan
Obrazek
Technika wzrokowa o wielu zastosowaniach – szerzej opisane w opisie [url=link do tematu z klanem Uchiha i Sharingan]„Sharingan”[/url]. W skrócie pozwala na wprowadzenie ofiary w genjutsu poprzez kontakt wzrokowy. Stopień w jakim możemy wpływać na umysł drugiej osoby określa nasza ranga.
Chakra: (zależnie od użycia)
Ranga: (taka sama jak postaci – wyższa ranga, większa siła)
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: 3-łezkowy Sharingan, specjalizacja „genjutsu”

Iatsu Sharingan – Przymus Sharingan
Obrazek
Użytkownik jest w stanie jednym spojrzeniem wywołać u kogoś wizję rodem z koszmarów,
a tym samym paniczny lęk. Pod wpływem strachu roztrzęsiona ofiara pada na kolana. Jeśli cel nie posiada silnej woli prawie natychmiast traci przytomność.
Chakra: 5
Ranga: A
Czas nauki: 2 dni
Wymagania: znajomość „Genjutsu: Sharingan”

Magen: Kyō Tenchi-ten – Demoniczna Iluzja: Odwrócenie Nieba i Ziemi
Obrazek
Użytkownik rozpoznaje genjutsu i natychmiast używa identycznego przeciwko osobie która je rzuciła. Do odczytania iluzji i odbicia jej niezbędna jest moc w pełni rozwiniętego Sharingan. Działanie techniki miesza w głowie ofiary co dodatkowo potęguje siłę działania rzuconego genjutsu.
Chakra: genjutsu rangi (D – 2, C- 3, B - 5, A – 10, S – 20)
Ranga: D-S (adekwatnie możliwość odwracania genjutsu danej siły)
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość „Genjutsu: Sharingan”, talent „Mistrz Iluzji”

Magen: Kasegui no Jutsu – Demoniczna Iluzja: Pętające Kolce
Obrazek
W pierwszej kolejności do wykonania potrzebne jest użycie „Genjutsu Sharingan”. Ofiara zostaje złapana w iluzję świata kontrolowaną przez wykonującego technikę gdzie jej ciało zostaje przebite olbrzymimi kolcami. Cel traci panowanie nad ciałem i zostaje unieruchomiony. Towarzyszący temu, odczuwalny ból ukazuje najlepsze zastosowanie techniki – tortury. Jak widzimy podczas sceny, gdy Itachi używa jutsu na Orochimaru, prawdziwy mistrz iluzji nie potrzebuje nawet kontaktu wzrokowego by unieruchomić swoją ofiarę.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: znajomość „Genjutsu: Sharingan”

Izanagi
Obrazek
Użytkownik rzuca iluzję na samego siebie, nie na innych. Aktywując technikę shinobi zrywa ograniczenia między światem rzeczywistym, a iluzją do tego stopnia, że jest w stanie kontrolować swój stan fizyczny. Pozwala to na wymazanie akcji z kilku ostatnich sekund.
Jej użycie kończy się utratą Sharingan w jednym oku. Nadużywanie jutsu sprawiło, iż zostało ono zakazane wśród członków klanu. Tym samym legenda techniki owiana jest większą tajemnicą, niż Mangekyou Sharingan.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: 3-łezkowy Sharingan , fabularne odkrycie zakazanego jutsu

Izanami
Obrazek
Jest to genjutsu które bazuje na fizycznych doznaniach odczuwanych zarówno przez użytkownika jak i ofiarę. Jego wykonanie jest dość mocno skomplikowane.
W pierwszym kroku użytkownik swoim Sharingan wybiera moment, w którym zapamiętuje odczucia swoje jak i przeciwnika. Nazywamy to momentem A.
Następnie należy doprowadzić do odczucia tych samych doznań w podobny sposób zapamiętując moment swoim Sharingan jako A’.
Od tego momentu cel zostaje złapany w iluzję, nieskończoną pętle gdzie jego świadomość w kółko przeżywa dalsze wydarzenia. Chociaż przeciwnik jest fizycznie świadomy tego co się dzieje nie może w żaden sposób zmienić swojego przeznaczenia i rozwoju wypadków.
Do poprawnego działania wystarczy jeden moment A. W celu pewniejszej aktywacji można zapamiętać także momenty B, B’ oraz C,C’ itd. Aktywacja techniki odbywa się wtedy przez dowolny moment w pętli i trwa w nieskończoność.
Jako, że technika powstała by ratować członków klanu zaślepionych potęgą Izanagi jedynym sposobem na wyjście z genjutsu jest zrozumienie i akceptacja własnych błędów, a w konsekwencji pogodzenie się ze swoim przeznaczeniem.
Technika kończy się utratą Sharingan w jednym oku. Z uwagi na “wbudowany” system wyjścia z iluzji i wysoki koszt także została sklasyfikowana jako technika zakazana,
a zapiski o niej zapomniane.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: 3-łezkowy Sharingan , fabularne odkrycie zakazanego jutsu

Tensha Fūin - Przepięć Przepisania
Obrazek
Technika pozwala członkowi klanu Uchiha na zapisanie warunku aktywacji techniki Sharingan, wraz z jej formułą w umyśle innego członka klanu. Możliwe jest także użycie jej na samym sobie. Pod wpływem konkretnego bodźca Sharingan aktywuje się i wykonuje technikę bez ingerencji właściciela.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: specjalizacja Fūinjutsu

Susanoo
Do użycia potrzebny jest Mangekyou w obu oczach. Tworzy powłokę przypominającą wielkiego, humanoidalnego wojownika wokół nas zapewniając świetną obronę, a wraz z rozwojem nowe możliwości ataku. Technika jest projekcją zarówno chakry jak i sił życiowych użytkownika co powoduje niesamowite obciążenie organizmu i ryzyko z używania jutsu wraz z kolejnymi etapami. Z tych samych względów kolor Susanoo, a na wyższych etapach wygląd i uzbrojenie, różnią się.
Niezależnie od personalnego uzbrojenia każdy twór może korzystać z niewielkiego miecza i broni miotanej Yasaka Magatama. Są to pojedyncze korale, lub cały wisior przypominające łezki Sharingan. Broń zachowuje się podobnie jak Shuriken lecz przy natrafi na przeszkodę wybucha niezbyt dużej, jak na rozmiary broni eksplozji.

Susanoo (etap 1)
Obrazek
Na tym etapie jesteśmy w stanie stworzyć jedynie żebra i maksymalnie jedną rękę olbrzymiego szkieletu. Technika służy głównie jako niezwykle silna obrona jednak dzięki ręce możemy także atakować. Ponadto będąc w środku możemy wykonywać techniki. Jest to etap początkowy, który nie jest jeszcze aż tak wytrzymały. Mimo to do przełamania obrony potrzebne jest bardzo dużo siły.
Chakra: 4 za turę
Ranga: S
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Susanoo (etap 2)

Obrazek
Tworzymy tułów wraz z czaszką i obiema rękoma. Wytrzymałość i rozmiary szkieletu zwiększają się. Dodatkowo możemy użyć swojej chakry by uformować podstawowy miecz.
Chakra: 7 za turę (3-jeśli przeszliśmy z poprzedniego poziomu; +3-opcjonalnie za miecz)
Ranga: S
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Susanoo (etap 3)

Obrazek
Szkielet zostaje “owinięty” włóknami mięśniowymi, a następnie skórą/cienkim pancerzem.
W tej formie wreszcie zamiast szkieletu Susanoo zaczyna przypominać człowieka. Zwiększa się wytrzymałość wojownika jak i ból odczuwany przez użytkownika
Chakra: 10 za turę, (3-jeśli przeszliśmy z poprzedniego poziomu; +3-opcjonalnie za miecz)
Ranga: S
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Susanoo (etap 4)
Obrazek
Susanoo otrzymuje indywidualną zbroję. Ponadto ma dostęp do oręża wynikającego z indywidualnej ścieżki. W tej formie jest on praktycznie niezniszczalny, ale użytkownik odczuwa znaczący ból fizyczny co nie pozwala na korzystanie z niego dłużej niż 5 tur, nawet jeśli wystarczy nam na to chakry. Po odwołaniu techniki musimy odczekać chwilę zanim będziemy w stanie normalnie funkcjonować, nawet nie wspominając już o walce.
Chakra: 15, (5-jeśli przeszliśmy z poprzedniego poziomu)
Ranga: S
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Susanoo (etap 5)
Obrazek
Finalny etap Susanoo. Humanoid nie jest już tylko tułowiem ale całym ciałem. Gabarytami przewyższa nawet biju. Użytkownik znajduje się na wysokości głowy swojego tworu. Dostępny jest także oręż z poprzedniego poziomu.
Chakra: 20, (5-jeśli przeszliśmy z poprzedniego poziomu)
Ranga: S
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: Eternal Mangekyou Sharingan



Ścieżki Mangekyou Sharingan.


Itachi:
Obrazek


Amaterasu
Obrazek
Dosłownie “Niebiańskie Rozświetlenie”. Najwyższa forma uwolnienia ognia. Użytkownik tworzy czarne płomienie w miejscu gdzie skupiony jest jego wzrok. Sprawia to, że uniknięcie techniki jest prawie niemożliwe. By tego dokonać należy w jakiś sposób przewidzieć atak i co więcej być wystarczająco szybkim by go uniknąć. Płomienie palą się nieprzerwanie przez 7 dni i 7 nocy paląc wszystko nawet inne płomienie. Nie można ich zgasić wodą, czy innymi standardowymi metodami. Jedynie użytkownik techniki może je cofnąć.
Chakra: 10-30
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Tsukuyomi
Obrazek
Jedna z najpotężniejszych technik genjutsu. Użytkownik przetrzymuje ofiarę w nierealnym świecie gdzie ma kompletną swobodę nad przestrzenią i czasem. Dzięki temu przeciwnik w czasie jednego momentu doświadcza wielodniowych tortur. Technika wywołuje trwałe obrażenia psychiczne u ofiary sprawiając, że w najlepszym wypadku zapada on w śpiączkę.
Nawet jeśli świadomość ofiary przeżyje działanie techniki jedynie wykwalifikowany medyk jest w stanie ją odratować. Itachi twierdził, że jedynie osoba “dzieląca z nim krew” i Sharingan jest w stanie oprzeć się działaniu jutsu co zostało potwierdzone gdy Sasuke przełamał iluzje Itachiego w ich walce.
Chakra: 15
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Susanoo
Obrazek
Wersja Itachiego posiada czerwony/pomarańczowy kolor. Jej podstawowym mieczem jest lekko zakrzywione tantoo. Zbroja przypomina ciężki pancerz i pełen hełm.
Jego specjalnymi zdolnościami jest dostęp do Totsuka no Tsurugi niewielki bukłak na wino, z którego wychodzi ostrze miecza. Może służyć po prostu do walki, ale przebicie przeciwnika kończy się zapieczętowaniem jego duszy wewnątrz naczynia zamykając ją tym samym na wieki w świecie genjutsu. Broń trzymana jest w dwóch rękach, z jednej strony ciała.
Drugą bronią jest Yata no Kagami tarcza zdolna do blokowania nie tylko zwyczajnych ataków fizycznych, ale także zmiany swojej natury chakry przez co likwiduje działanie jakiegokolwiek Nin i Soshijutsu.




Sasuke:
Obrazek


Amaterasu
Obrazek
Dosłownie “Niebiańskie Rozświetlenie”. Najwyższa forma uwolnienia ognia. Użytkownik tworzy czarne płomienie w miejscu gdzie skupiony jest jego wzrok. Sprawia to, że uniknięcie techniki jest prawie niemożliwe. By tego dokonać należy w jakiś sposób przewidzieć atak i co więcej być wystarczająco szybkim by go uniknąć. Płomienie palą się nieprzerwanie przez 7 dni i 7 nocy paląc wszystko nawet inne płomienie. Nie można ich zgasić wodą, czy innymi standardowymi metodami. Jedynie użytkownik techniki może je cofnąć.
Chakra: 10-20
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Enton: Kagutsuchi - Uwolnienie Piekła: Kagutsuchi
Obrazek
Technika powiązana bezpośrednio z Amaterasu. Jedno oko tworzy płomienie, drugie kontroluje je zmieniając ich kształt dowolnie na potrzeby ataku lub obrony, a także do wzmocnienia innych technik. Często widzimy, że płomienie wydają się nie parzyć użytkownika techniki.
Chakra: 5-20
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Susanoo
Obrazek
Wersja Sasuke ma fioletowy kolor. Jego twór wygląda bardziej złowieszczo w porównaniu z innymi Susanoo. Posiada demoniczne rogi, wąskie oczy i podłużny podbrudek. Ma to głównie związek tym, że siła Sharingan Sasuke leżała głównie nienawiści i innych negatywnych emocjach. Zbroja jest dużo lżejsza, niż u brata. Jego podstawową bronią jest szabla, a w rozwiniętej formie łuk przymocowany do lewego przedramienia. Strzały biorą się ze sfery trzymanej w drugiej ręce, a prędkość ich lotu jest tak duża, że nawet Kabuto w trybie mędrca był w stanie uniknąć tylko jednej. Co więcej Sasuke był w stanie połączyć swoją strzałę z chakrą z innego źródła dając jej dodatkową siłę i właściwości - raiton, amaterasu, nawet energia natury.


Obito:
Obrazek


Kamui
Obrazek
Technika zajmuje oboje oczu z nieco innym efektem. Jedno z nich pozwala na stworzenie między-wymiarowego wiru w miejscu koncentracji wzroku. Fizyczny kontakt z obiektem nie jest wymagany. Przenoszenie działa w dwie strony, a początkującemu zajmuje nieco czasu.
Drugie oko także pozwala na przenoszenie obiektów do innego wymiaru lecz wymagany jest do tego kontakt fizyczny. Dodatkowo możliwe jest przenoszenie także samego siebie w całości, lub tylko części będącej fizycznie atakowanej. Drugi wariant tworzy złudzenie jak gdyby wszystko “przelatywało” przez użytkownika, maksymalnie przez około pięć minut. Tych dwóch efektów nie można używać jednocześnie.
Ostatnim sposobem użycia Kamui jest jednoczesne użycie obojga oczu do stworzenia dwóch punktów. Pozwala to tworzyć czasoprzestrzenny “tunel” w wymiarze w którym aktualnie przebywa użytkownik.
Chakra: jedno oko 5-20;
drugie 5-10(cel), 8(nietykalność), 15 (samodzielna podróż), 10-30 (tunel)
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Susanoo
Obrazek
Wersja Obito ma jasnoniebieski kolor i przypomina tengu. Jego mieczem jest katana,
a zbroja przypomina lekki samurajski pancerz z ochraniaczem na twarz podobnym do tego jaki nosił Jiraiya. Jego specjalną bronią są Kamui Shuriken broń miotana przypominająca kształtem soczewkę jego Mangekyou. Przy trafieniu natychmiastowo przenosi cel do innego wymiaru.


Shisui:
Obrazek


Kotoamatsukami
Obrazek
Technika zajmująca oboje oczu. Nazywane genjutsu idealnym gdyż w żaden sposób nie można określić, że ktoś znajduje się pod jego wpływem, a efekt jest permanentny.
Poprzez kontakt wzrokowy użytkownik jest w stanie zahipnotyzować przeciwnika do tego stopnia, iż jest on w stanie całkowicie zmienić swój światopogląd bez odnotowania wpływu innej osoby. Jedynym ograniczeniem są komendy całkowicie sprzeczne, niezależnie od charakteru człowieka, typu “idź, skocz w przepaść” itp.
Użycie techniki sprawia, iż Mangekyou Sharingan w jednym oku nie może być aktywowany ponownie przez dłuższy okres czasu (miesiąc).
Chakra: 20
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Shunshin no Shisui (nazwa zmienia się na imię gracza)
Obrazek
Shisui był znany z wyjątkowego talentu w używaniu podstawowego Shunshin no jutsu.
Poruszał się dzięki niemu tak szybko, iż walka z nim sprawiała wrażenie walki z kilkoma przeciwnikami jednocześnie. To właśnie dzięki tej technice zwany był “teleporterem”.
Kalejdoskop wymagany jest do nauki techniki, lecz potem można używać jej pozostając przy podstawowej formie - trzech łezkach.
Chakra: 6
Ranga: S
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: Mangekyou Sharingan

Susanoo
Obrazek
Wersja Shisuiego ma zielony kolor. Na bokach twarzy i ramionach ma mnóstwo “dodatków” wyglądających jak ostrza.Jego podstawowym mieczem jest wakizashi. Główna broń to olbrzymia lanca przypominająca wiertło które użytkownik może aktywować i łączyć je ze swoimi naturami chakry by stworzyć wir. Oczywiście broń sama w sobie ma nieporównywalną siłę przebicia nawet bez dodawania chakry żywiołu. Dodatkowo twór może otworzyć klatkę piersiową by wystrzelić całą masę pocisków przypominających senbon z chakry.