Klan Akimichi

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Klan Akimichi

Post śr kwie 06, 2016 9:44 pm

Obrazek

Akimichi Ichizoku - Klan Akimichi
Klan Akimichi to jeden z czterech szlacheckich klanów Konohy. Członkowie Klanu Akimichi są puszyści z wyglądu i bardzo lubią jedzenie. Jest to spowodowane tym, że ich techniki wykorzystują zamianę kalorii w chakrę więc spora ilość tkanki tłuszczowej jest nieunikniona. Stanowi ona także o sile członka klanu, niczym u zawodników sumo. Każdy z nich może dowolnie manipulować rozmiarami każdej części ciała - tak, każdej... Swoją unikalną zdolność łączą w zaawansowane połączenie taijutsu z ninjutsu, przekazywanym z pokolenia na pokolenie. W celu wykorzystania pełnego potencjału swoich zdolności klan stworzył recepturę na swojego rodzaju “wspomagacze”. Najsilniejsi przedstawiciele klanu potrafią jednak obyć się bez nich.

Sanshoku no Gan'yaku - Trzy Kolorowe Pigułki
Specjalny medykament klanu Akimichi. Tak jak wskazuje nazwa, są to trzy pigułki o różnej barwie i nieco odmiennych właściwościach. Każda z nich wzmacnia naturalną zdolność członków klanu do przetwarzania kalorii na chakre, jednak w nieco inny sposób i w mniejszym, lub większym stopniu. Ich wspólnym celem jest zapewnienie użytkownikowi olbrzymiej siły, niestety kosztem jego zdrowia.

Hōrengan - Pigułka Szpinakowa
Połknięcie pigułki podwaja siłę fizyczną. Efekt utrzymuje się trzy tury. Po pierwszej pojawia się zadyszka i silne bóle żołądka, które nasilają się w trakcie walki. Jeśli użytkownik nie przerwie wysiłku i używania dalszej ilości chakry efekt będzie się nasilał, aż ból stanie się nie do wytrzymania. Szacowany, maksymalny czas to około 6-8 tur. Po kilku godzinach negatywne skutki przechodzą samoczynnie.

Karēgan - Pigułka Żółtego Curry
Połknięcie pigułki podwaja chakre (maksymalną, ograniczoną przez rangę, nie aktualną w momencie połknięcia) i pozwala na używanie technik rangi wyższej, niż posiadana. Efekt utrzymuje się trzy tury.Jeśli użytkownik nie przerwie wysiłku i używania dalszej ilości chakry efekt będzie się nasilał, aż ból stanie się nie do wytrzymania. Szacowany, maksymalny czas to około 4-6 tur. Negatywne skutki mogą, ale nie muszą przejść po kilku godzinach. Może zaistnieć potrzeba medycznej opieki. Niezależnie od powikłań, przez kilka kolejnych dni użytkownik musi dużo odpoczywać by nabrać sił.

Uwaga: Członkowie klanu mogą uczyć się technik klanowych o rangę wyżej, niż ich własna. Do używania ich w walce muszą natomiast wcześniej połknąć żółtą pigułkę Karēgan.

Tongarashigan - Piguła Czerwonego Chilli
Połknięcie pigułki tymczasowo niweluje skutki obrażeń wywołanych przez poprzednie. Dodatkowo wymusza transformacje i przejście w Chō Chōji Mōdo (technika poniżej). Jej zażycie skutkuje wyczerpaniem całych zasobów chakry i w efekcie najczęściej śmiercią.

Wymagana specjalizacja: taijutsu.

Techniki:

Shoku no Chikara - Moc Jedzenia
Członkowie klanu posiadają zdolność do zamiany nadmiernych kalorii w chakre dzięki czemu zyskują dostęp do unikatowych technik powiększania ciała. Niestety powoduje to efekt uboczny w postaci większego wycieńczenia w miarę walki. Oczywiście kolejnym, nieco bardziej negatywnym skutkiem jest spora nadwaga. Jeśli nadal będzie to jednak za mało mogą oni przetworzyć swój “zmagazynowany” tłuszcz w energię za pomocą Trzech Kolorowych Pigułek.
Ciągłe podjadanie zwiększa maksymalny, dostępny poziom chakry o 5/11/18/26/35 (zależnie od rangi D-S). Jeśli jednak zdecydujemy się na dietę z bonusu nici.
Chakra: -
Ranga: D
Czas nauki: -

Chō Chōji Mōdo - Tryb Motyla Chōji’ego (imię użytkownika)
Unikalna transformacja klanu Akimichi. Polega na zamianie odłożonej tkanki tłuszczowej w chakrę co skutkuje jej kilkukrotnym wzrostem (x3), a także zwielokrotnioną siłą fizyczną. Energii jest tak dużo, że manifestuje się ona w postaci skrzydeł motyla wyrastających z pleców użytkownika. Widocznie zmniejsza się także masa członka klanu.
Chakra: 20 co turę
Ranga: D
Czas nauki: -

Baika no Jutsu - Technika Zwielokrotnienia
Użytkownik może zwiększyć masę i objętość ciała, głównie tułowia, aż do formy kuli. Daje to olbrzymią siłę ataku fizycznego i punkt wyjścia do kolejnych technik.
Chakra: 3 co turę
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni
Rozwinięcie techniki (ranga B)
Użytkownik jest w stanie wielokrotnie zwiększyć rozmiary ciała zachowując przy tym proporcje co pozwala mu stać się kilku metrowym gigantem.
Chakra: 5 co turę
Czas douczenia: 3 dni

Nikudan Sensha - Ludzka Kula Armatnia
Użytkownik powiększa objętość swojego tułowia dzięki Baika no Jutsu i zwija się w kulę pędzącą z zawrotną prędkością na przeciwników. Z uwagi na duży pęd i bezwładność dość ciężko nią skręcać, lecz gdy użytkownik już kogoś trafi najpewniej zostanie z niego mokra plama.
Chakra: 2 co turę
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni
Wymagania: znajomość techniki Baika no Jutsu

Nikudan Hari Sensha - Ludzka Najeżona Kula Armatnia
Ulepszona wersja Nikudan Sensha gdzie użytkownik oplata się linką z nawiniętymi kunai by dodać ostrza do powierzchni toczącej się kuli.
Chakra: 3 co turę
Ranga: C
Czas nauki: 1 dzień
Wymagania: znajomość techniki Nikudan Sensha

Bubun Baika no Jutsu - Technika Częściowego Zwielokrotnienia
Bardziej praktyczne zastosowanie podstawowego Baika no Jutsu. Użytkownik jest w stanie powiększyć kończynę by zwiększyć zarówno zasięg ataków jak i siłę destrukcyjną. Zwykle stosuje się ją w trakcie ataku by dodać efekt zaskoczenia.
Chakra: 3 co turę
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość techniki Baika no Jutsu

Chōharite - Super Klapnięcie Otwartą Dłonią
Użytkownik skupia chakre wokół dłoni, a na jej wewnętrznej stronie pojawiają się znamiona. Zwiększa się gęstość dłoni przez co stają się one cięższe, twardsze i w efekcie silniejsze. Tak zadany cios może stworzyć w ziemi niemały krater.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Chō Baika no Jutsu - Technika Super Zwielokrotnienia Ciała
Użytkownik jest w stanie zwiększyć swoje rozmiary do niewyobrażalnych rozmiarów, można go porównywać z ogoniastą bestią.
Chakra: 8 co turę
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Baika no Jutsu

Chōdan Bakugeki - Bombardujący Pocisk Motyla
Technika wymaga wejścia w tryb Chō Chōji Mōdo. Powłoka chakry emitująca na plecach jako skrzydła motyla owija rękę użytkownika wzmacniając jego cios. Z uwagi na zwiększone atrybuty fizyczne użytkownika uniknięcie ataku jest prawie niemożliwe, a jego siła jest wystarczająca by obracać w pył olbrzymie formacje skalne, a co za tym idzie, niemal każdego przeciwnika.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 6
Wymagania: znajomość techniki Chōharite

Karorī Kontorōru - Kontrola Kalorii
Technika pozwala na kontrolę nad procesem zamiany tłuszczu ciała na chakrę i wejście w tryb Chō Chōji Mōdo bez użycia pigułek. Dzięki temu można go w dowolnym momencie przerwać nie narażając się na śmierć. Nadal jednak cierpi się w wyniku zbyt nagłej utraty masy ciała i energii.
Chakra: -
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni



Obrazek

Fōmēshon Ino–Shika–Chō - Formacja Ino-Shika-Cho:

Jest to specjalny rodzaj technik łączonych, stworzonych i udoskonalanych przez trzy klany ninja z Konohy, od lat żyjące w przyjaźni - Yamanaka (Ino), Nara (Shika), Akimichi (Cho). Techniki łączone są o wiele skuteczniejsze niż te wykonywane przez pojedynczego ninja. Formacja ta uważana jest za jedną z najsilniejszych w Konoha.

Warianty formacji:
  • Formacja #1: Technika Podmiany Dusz + Technika Naśladowania Cienia + Technika Powiększenia
  • Formacja #2: Technika Rebelii Ciała + Technika Duszenia Cieniem + Technika Częściowego Powiększenia
  • Formacja #3: Technika Zmasowanej Rebelii Ciała + Lilia Czarnego Pająka + Technika Super Powiększenia
  • Formacja #4: Technika Sklonowanej Zamiany Umysłu + Technika Szycia Cieniem + Bombardowanie Pocisku Motyla
  • Formacja #5: Ludzki Pocisk Jojo


Nikudan Yōyō - Technika Ludzkiego Pocisku Jojo
Akimichi zwiększa masę i zwija się w kulę, a Nara łączy ich cień. Korzystając ze stałego dopływu informacji od Yamanaki, Nara może bardzo precyzyjnie kierować ruchem ludzkiej kuli Akimichiego.