Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Klan Aburame

: śr kwie 06, 2016 9:45 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek

Aburame Ichizoku - Klan Aburame


Klan Aburame to jeden z czterech szlacheckich klanów Konohy. Członkowie Klanu krótko po swoich narodzinach są ofiarowani specjalnym gatunkom insektów jako ich gniazdo. Do końca życia owady “mieszkają” pod skórą członka klanu i żywią się jego chakrą, w zamian pomagając mu w walce. Ich symbioza pozwoliła przez lata na wykorzystywanie insektów jako broni i stworzenie wielu unikalnych technik.

Uwaga: Członkowie klanu Aburame odejmują sobie część swojej maksymalnej chakry (10%) którą pochłaniają insekty. W zamian za to techniki nie wymagają pieczęci czy używania własnej chakry.
Wartość 10% oznacza, że koszt utrzymywania owadów wzrasta z rangą, aczkolwiek znacznie zwiększa się też ich ilość.
Członkowie klanu Aburame są w stanie krzyżować i hodować swoje insekty zyskując dostęp do kolejnych zdolności. Ilość gatunków jakie może hodować dana nie jest ograniczona, jednakże “przy sobie” może mieć ich maksymalnie 1/2/3 (zależnie od rangi D-B/A/S). Każdy kolejny gatunek, noszony na sobie, to koszt kolejnych 10% chakry.
Pierwszym i podstawowym gatunkiem zawsze są jednak Kikaichū.
Gatunków nie trzeba wybierać spośród podanych niżej, występujących w mandze. Możliwe jest także stworzenie własnego gatunku o odmiennych właściwościach i technikach. Gatunek musi mieć jednak jakieś podstawy, to znaczy, jeśli np. wymyślony gatunek ma magazynować w sobie chakre Raitonu by razić przeciwników to proces jego hodowania musi uwzględniać skąd się tego nauczyły. Może to być ciało użytkownika władającego Uwolnieniem Błyskawic, lub pomoc kogoś innego, kto posiada taką zdolność.

Wymagana specjalizacja: ninjutsu


Gatunki:

Kikaichū - Pasożytnicze Destrukcyjne Insekty
Gatunek owadów przypominających malutkie żuki. Potrafią latać i pochłaniają chakre z ciał dostępnych ofiar. Są one podstawą do większości technik.

Kidaichū - Pasożytnicze Gigantyczne Insekty
Gatunek owadów przypominający niewielkie żuki. Chociaż początkowo są malutkie karmione niewłaściwą ilością chakry zaczynają żywić się ciałem nosiciela. Jest to niezwykle efektowne w zadawaniu obrażeń, lecz jednocześnie bardzo utrudnia ich hodowle we własnym ciele.

Rinkaichū - Fosforyczne Destrukcyjne Insekty
Gatunek mikroskopijnych, jadowitych owadów. Ich trucizna stopniowo wypala komórki przeciwników wywołując przy tym ogromny ból. W przeciwieństwie do innych gatunków, które mogą działać niezależnie od użytkownika te przenoszą się tylko przez fizyczny kontakt ze skórą nosiciela. W celu przeżycia potrzebują ciągłego żywiciela dlatego nie mogą oddalać się na długo.

Bikōchū - Chwilowe Tropiące Insekty
Rzadki gatunek owadów posiadający niezwykle silny węch, wielokrotnie silniejszy niż psy, co czyni z nich doskonałych tropicieli. Niestety ich umiejętność jest dość mocno ograniczona, gdyż zapach jaki zawsze śledzą to pierwszy, który poczują zaraz po wykluciu.

Shōkaichū - Neutralizujące Destrukcyjne Insekty
Gatunek przypominający robaka, lub glistę. Ich specjalną zdolnością jest możliwość zakopania się w ziemię i wyczuwania chakry położonej na wieleset metrów wokół. Nosiciel może następnie zebrać informacje od kilku robaków by ustalić dokładnie położenie wykrytego celu.


Techniki ogólne:


Mushimayu - Owadzi Kokon
Użytkownik przyśpiesza rozwój swoich owadów mnożąc ich ilość kilkukrotnie. Niestety proces ten wymaga trochę czasu i pozostawania w całkowitym bezruchu przez co wykonanie jej w trakcie walki może być prawie niemożliwe.
Chakra: 5 chakry przez 3 tury
Ranga: D
Czas nauki: 1 dzień

Ningen Mayu no Jutsu - Technika Ludzkiego Kokonu
Użytkownik z pomocą robaków potrafi stworzyć sobie wodoodporny kokon, który zazwyczaj służy mu za śpiwór. Świetnie nadaje się on jednak także do szpiegowania, gdyż maskuje chakre.
Chakra: -
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Mushiyose - Owadzie Zebranie
Użytkownik dotyka powierzchni otwartą dłonią i wypuszcza coś w rodzaju sieci z chakry, która wabi pobliskie owady. Członkowie klanu Aburame świetnie rozumieją insekty dlatego mogą wykorzystywać ten rodzaj techniki do zbierania informacji.
Chakra: -
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni


Techniki Kikaichū:

Mushidama - Owadzia Sfera
Praktycznie podstawowa technika kontroli owadów. Dzięki niej chmara insektów otacza wybranego przeciwnika i obsiada jego ciało pozbawiając go chakry. Nawet jeśli ofiara będzie próbować uciec insekty podążą za nim.
Chakra: -
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Bōsui no Jin - Formacja Wrzeciona
Owady atakują ofiarę, lecz część z nich pozostaje ciągle w ruchu wokół niego by w razie ucieczki natychmiast ponownie pochwycić cel.
Chakra: -
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Mushi Damashi no Jutsu - Technika Owdziego Podstępu
Owady uczą się udawać nieżywe leżąc rozrzucone na ziemi. Gdy niespodziewający się niczego użytkownik wystarczająco się zbliży zostanie natychmiast zaatakowany.
Chakra: -
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Mushi Jamingu no Jutsu - Technika Owadziego Zakłócania
Użytkownik rozsyła swoje owady po dużym obszarze, które następnie emitują chakre pożartą od nosiciela. Ich sygnatura chakry jest identyczna z właścicielem dlatego każdy kto próbuje wykryć jego położenie nie jest w stanie tego zrobić.
Chakra: -
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Mushi Kame no Jutsu - Technika Owadziego Słoja
Owady zbierają się wokół nosiciela i zaczynają krążyć wokół w kształcie kopuły chroniąc wszystko co jest wewnątrz.
Chakra: -
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Mushi Bunshin no Jutsu - Technika Owadziego Klona
Użytkownik zbiera swoje insekty w jednym miejscu, a następnie każe im przybrać kształt swój, lub dowolnego innego człowieka. Nie potrafią one co prawda wykonywać technik czy mówić, ale mogą skutecznie walczyć i przede wszystkim zapewnić świetną dywersję.
Chakra: -
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Mushitatsumaki - Owadzie Tornado
Owady podobnie jak w Mushidama otaczają ciało ofiary. Tym razem jednak zaczynają wirować wokół niego tworząc istną trąbę powietrzną. Po kilku chwilach z ciała tych, którzy byli w jej centrum nie pozostaje nawet ślad.
Chakra: -
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Mushidama


Techniki Rinkaichū:

Dokujin no Jutsu
Użytkownik jest w stanie zebrać między rękoma niewielką sferę trujących owadów by następnie wydmuchnąć ją w przeciwnika. Można w ten stworzyć chmurę i pokryć nieduży obszar działania przed sobą. Wszystko co wejdzie w dłuższy kontakt, lub zaciągnie się “dymem” zostaje zainfekowane. Nie utrzymuje się ona jednak zbyt długo, gdyż owady oddzielone od żywiciela szybko umierają.
Chakra: -
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni

Kodoku no Jutsu - Technika Słoja z Trucizną
Użytkownik zbiera kilka zakażonych ciał pod specjalną barierą, która przyśpiesza rozwój robaków i rozkład zwłok. W wyniku tego powstaje chmura gazów, która z czasem eksploduje i rozrzuci zabójcze insekty po całej okolicy, zarażając każdego w obszarze działania. Czas przez jaki musi wypełniać się bariera to 10 tur.
Chakra: -
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni


Techniki Kidaichū:

Mushikui - Ugryzienie Robaka
Użytkownik umieszcza na ciele ofiary owady, które następnie zakopują się w jego ciele i przez pozyskiwanie innej niż zwykle ilości chakry błyskawicznie zaczynają je pożerać. W efekcie natychmiastowo rozrastają się rozrywając nosiciela na strzępy.
Chakra: -
Ranga: S
Czas nauki: 13 dni