Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Zetsu

: ndz kwie 17, 2016 10:12 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek

Zetsu
Efekt mutacji na skutek eksperymentów. Wyhodowany organizm składający się z dwóch, częściowo niezależnych części. Obie różnią się wyglądem, charakterem i umiejętnościami.

Biały Zetsu
Część ciała jest zazwyczaj tą jasną. Skupia w sobie pozytywne cechy, co nie oznacza jednak, że jest to osoba “dobra”. Można określić ją raczej jako lekkomyślnego, wolnego ducha, niezwykle gadatliwego i skorego do do szukania zaczepki. Wyglądem przypomina nieco człowieka, różnice leżą głównie w ubarwieniu ciała. Jego głównymi atutami nie jest walka w pierwszej linii, a raczej wspieranie i pozyskiwanie informacji.

Czarny Zetsu
Część ciała jest zazwyczaj tą ciemną. Skupia w sobie negatywne cechy, a w zasadzie jest ich fizyczną manifestacją. Pozostający w cieniu, cichy i poważny, czarny Zetsu tak naprawdę jest mózgiem wszelkich poczynań. Jego ciało to tak naprawdę bezkształtna masa przyczepiająca się do innych niczym pasożyt. Dzięki swoim zdolnościom jest mistrzem manipulacji i może używać siły innych do walki.

Uwaga: Ze względu na fakt, że umiejętności postaci nachodzą na kilka różnych specjalnych zdolności postać z tą umiejętnością nie wybiera talentu. Po konsultacji z administracją możliwa jest nauka niektórych technik z zakresu Mokuton - Uwolnienia Drewna.

Wymagana specjalizacja: soshijutsu, natury chakry: doton, suiton.

Techniki:

Chakura Kyuin - Absorpcja Chakry (obaj)
Obrazek
Podstawowa zdolność każdego “Pożeracza Chakry”. Dzięki niej użytkownik jest w stanie wchłaniać chakrę przez dotyk. W zależności od rangi użytkownika dzieje się to sprawniej.
D - 2, C - 5, B - 8, A-10, S - 15 (ilość chakry pochłanianej co turę).
Chakra: -
Ranga: D
Czas nauki: 5 dni

Saisei Nōryoku - Zdolność Regeneracji (biały)
Obrazek
Ciało użytkownika automatycznie leczy otrzymane obrażenia poprzez namnażanie komórek. Pozwala to na leczenie różnego rodzaju ran, łącznie z odbudową utraconych części ciała. Nie da się jednak wrócić do życia po otrzymaniu obrażeń śmiertelnych. Proces regeneracji zajmuje jednak trochę czasu przez co praktycznie nie można go używać w walce.
Chakra: zależnie od obrażeń
Ranga: D
Czas nauki: -

Kui - Pożeracz (biały)
Obrazek
Technika pozwala na pochłanianie ciał i regeneracje własnych zasobów chakry, nawet jeśli nie żyła już od jakiegoś czasu. Jej atutem jest także fakt, iż po ofierze nie pozostaje nawet najmniejszy ślad.
Chakra: -
Ranga: D
Czas nauki: -

Jiken Sairoku - Nagrywanie Wydarzeń (czarny)
Obrazek
Użytkownik posiada zdolność zapamiętywania obserwowanych wydarzeń z idealną dokładnością. Dzięki temu on sam i każdy z kim się połączy jest w stanie przeżyć te wydarzenia jakby był ich bieżącym świadkiem.
Chakra: 1 co turę
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Narikawari no Jutsu - Technika Podstawki (biały)
Obrazek
Unikalna zdolność transformacji, która kopiuje każdy szczegół ciała celu, włącznie z zapachem, ekwipunkiem czy sygnaturą chakry. Można powiedzieć, że jest to transformacja idealna. Kopiowane są także takie rzeczy jak ubrania, ekwipunek czy nawet niektóre zdolności, jednak nie są one nawet w połowie tak silne jak oryginał.
Chakra: 4
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Karada Tosou - Powlekanie Ciała (czarny)
Obrazek
Dzięki właściwościom swojego ciała użytkownik jest w stanie połączyć się z ciałem celu pokrywając jego część. Głównym zastosowaniem jest przejęcie kontroli nad ciałem w celu uniemożliwienia ruchu. Możliwe jest także całkowite przejęcie kontroli i używanie wszelakich technik dostępnych nosicielowi. Przyłączenie do celu sprawia zapewnia także funkcję podtrzymującą życie. Po połączeniu użytkownik potrafi absorbować chakre celu lub przekazywać mu swoją. Możliwe jest także dzielenie się z nim wspomnieniami. Technika ma sporą wadę, jeśli cel wykaże się wystarczająco silną wolą może on odwrócić efekt i sprawić, że to użytkownik nie będzie w stanie odłączyć się od celu służąc mu za twór podtrzymujący życie.
Chakra: 8
Ranga: D-S (ranga postaci)
Czas nauki: -

Kanchi no Jutsu - Technika Wyczuwania (czarny)
Obrazek
Podstawowa technika pozwalająca sensorom wyczuwać chakre i śledzić jej źródła. Zasięg jest różny i zależy od użytej chakry i rangi shinobi.
Chakra: 5-10
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Kagerō - Jętka (obaj)
Obrazek
Użytkownik posiada zdolność łączenia swojego ciała z ziemią i wszelką dostępną florą dzięki czemu może podróżować z ogromną prędkością - choć nie tak szybką jak techniki czasoprzestrzenne. Wystarczy chociaż odrobina organicznej materii. Podczas połączenia jego chakra staje się całkowicie niewykrywalna co czyni go idealnym szpiegiem.
Chakra: 3 za turę
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Kisei Bunshin - Pasożytniczy Klon (biały)
Obrazek
Dzięki tej technice użytkownik produkuje biologicznego klona, z którym może się komunikować i kontrolować go nawet na olbrzymich odległościach. Będąc idealnym duplikatem wyglądają jak biały Zetsu. Z uwagi na swoją naturę w przeciwieństwie do innych klonów nie znikają po otrzymaniu obrażeń, nawet jeśli oryginał zostanie zabity. Klony mogą używać Narikawari no Jutsu zyskując zdolności bojowe. Nie są one jednak nawet w połowie tak silne jak prawdziwy cel.
Chakra: 5 za stworzenie + chakra na techniki
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Karada Nakami - Uzupełnienie Ciała (biały)
Obrazek
Użytkownik jest w stanie wykorzystać swoje zdolności do regeneracji i produkcji żywych komórek
Chakra: zależnie od obrażeń
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Hōshi no Jutsu - Technika Zarodników (biały)
Obrazek
Technika dzięki której użytkownik umieszcza na wybranym celu zarodnik klonów. Jest on mikroskopijny i nie posiada własnej chakry więc praktycznie nie można go wykryć. Gdy zarodnik zostanie aktywowany rośnie w Pasożytniczego Klona pochłaniając chakrę ofiary na której się znajduje i ograniczając ich ruchy. Możliwe jest także przekazanie chakry w drugą stronę poprzez doczepienie się do sojusznika. Mają one całkiem dużo zastosowań. Nie radzą sobie one z chakrą natury przez co gdy nosiciel zacznie ją pochłaniać te natychmiast się odczepią.
Chakra: 4
Ranga: S
Czas nauki: 8 dni

Specjalne jutsu Mokutonu

Mokuton: Chika no Ne - Uwolnienie Drewna: Podziemne Korzenie
Obrazek
Użytkownik może dowolnie manipulować korzeniami zakopanymi w ziemi. Zazwyczaj służą jako odwrócenie uwagi. Jeśli korzeń powstanie na drodze biegnącego przeciwnika, a ten go nie zauważy wywróci się, może zostać związany i unieruchomiony. Możliwe jest także użycie wielu z nich by otoczyć i zmiażdżyć człowieka.
Chakra: 2 za korzeń
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Mokuton: Sashiki no Jutsu - Uwolnienie Drewna: Technika Przycięcia (biały)
Obrazek
Użytkownik potrafi stworzyć ostro zakończone, drewniane szpikulce ze swojego ciała. Mogą mu służyć za broń do walki w zwarciu, lub jako miotana. Przy tym drugim wariancie możliwe jest wysunięcie gałęzi gdy szpikulec przebije cel w celu zwiększenia obrażeń.
Chakra: 3-5
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Mokuton: Daisōju - Uwolnienie Drewna: Wielkie Drzewo Włóczni (biały)
Obrazek
Z ziemi wyrastają ostro zakończone korzenie atakujące pobliskich wrogów. Łącze się one w gigantyczne drzewo cały czas wypuszczając nowe, ostre gałęzie.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni