Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Gobi no Kokuo - Pięcioogoniasty

: pt mar 18, 2016 10:05 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Gobi no Kokuo
Obrazek

Charakter:
Kokuo jest typowym, małomównym samotnikiem. Nienawidzi przemocy chociaż nie waha się użyć jej gdy ktoś posunie się za daleko. Gdy mówi o sobie używa bardzo staroświeckich zwrotów, co podkreśla jego grzeczność. Jest także dość dumny i nie podoba mu się bycie kontrolowanym przez kogokolwiek. Woli pozostawać w ukryciu.

Wygląd:
Kokuo głównie przypomina białego konia z głową delfina. Ma dwa długie rogi i trzy krótkie bardziej z przodu. Końce rogów, kopyta jak i ogony mają ciemniejszy kolor. Pod ciemnymi, niebiesko-zielonymi oczami ma czerwone znakowania.

Zdolności biju:
Tak jak każdy z biju posiada nieopisaną ilość chakry, której część potrafi przekazać komu zechce. Potrafi wykonać BIjudame oraz posługiwać się telepatią w celu komunikacji ze swoim jinchuuriki, lub innymi ogoniastymi bestiami.
Jako jedyna bestia był w stanie wyrwać się z pod kontroli Tobiego co pokazuje jak silną ma wolę. Poza tym posiada olbrzymią siłę fizyczną. Używa rogów w walce był w stanie odrzucić ośmio-ogoniastego Gyukiego na sporą odległość.
Kokuo używa katonu i suitonu tworząc futton (uwolnienie pary). Dodatkowo potrafi “podgrzać” chakrę do punktu wrzenia co jest podstawą do “parowego ninjutsu”, techniki która daje jemu oraz jego jinchuuriki niezrównaną siłę fizyczną.

Zdolności jinchuuriki:
Jinchuuriki Kokuo obowiązkowo wybiera na start specjalizację “soshijutsu”, oraz naturę chakry suiton lub katon. Kolejnym żywiołem musi być drugi z nich.
Jest w stanie używać elementu pary - futtonu.
Jinchuuriki może podgrzewać swoją chakrę do momentu wrzenia i używać specjalnego stylu walki zwanego “futten”. W tej wersji para jest używana jako forma “napędu” zwiększającego kilkukrotnie siłę ciosów.

Wpływ demona:
Charakter Kokuo wpływa na osobowość jinchuuriki. Staje się on nieco powściągliwy i bardzo nieufny. Nosiciel pięcio-ogoniastego stara się unikać tłumów i prowadzić samotny tryb życia, najlepiej z dala od cywilizacji. Samo dogadanie się z demonem nie jest bardzo trudne, o ile jinchuuriki ma pokojowe zamiary.


Yoki no Yoroi - Zbroja na Parę
Obrazek
Jinchuuriki musi nosić specjalną zbroję jeśli chce korzystać z pełnego potencjału “Uwolnienia Pary” (futton). Poza zakrywaniem całego ciała pancerz posiada także piec na plecach gdzie para jest zbierana przed wypuszczeniem. Ciśnienie wypuszczanej pary pozwala na wielokrotne zwiększenie siły fizycznych ataków. Im więcej pary zostanie zużyte, tym silniejszy będzie efekt. Większa ilość pary pozwala na posłanie kilku przeciwników jednocześnie kilkanaście metrów w dal jednym, prostym kopnięciem.
Zbroja musi zostać stworzona fabularnie.


Techniki

Futton: Kairiki Musō - Uwolnienie Pary: Niezrównana Siła
Użytkownik potrafi podnieść temperaturę swojej chakry do momentu wrzenia co objawia się mnóstwem pary i parowaniem wszelkich cieczy czy lodu znajdującego się w kontakcie z nim. W ten sposób drastycznie zwiększa się siła fizyczna nosiciela bestii.
Chakra: zależnie
Ranga: C
Czas nauki: 5 dni

Funsuiken - Pięść Napędzana Erupcją
Użytkownik rozgrzewa swoją chakrę do momentu wrzenia, a następnie zadaje cios. W trakcie ataku para zostaje wystrzelona w przeciwnym kierunku przez co jego impet jest znacznie większy.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Fungōkyaku - Silne Kopnięcie Erupcji
Użytkownik rozgrzewa swoją chakrę do momentu wrzenia, a następnie wyskakuje przyśpieszając swój lot strumieniem pary. W trakcie lotu wykonuje kopnięcie o sile zdolnej posłać kilku kolejnych przeciwników daleko w tył.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Jōki Bakushin - Parowy Zryw
Użytkownik “wyparowuje” ogromne ilości chakry, a jego piec zaczyna wręcz buchać płomieniami i pogwizdywać. Zaraz po tym wystrzeliwuje przed siebie w prostej linii, z zawrotną prędkością. Siłę zderzenia z rozpędzonym jinchuuriki można porównać z czołowym zderzeniem z lokomotywą.
Chakra: 11
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni