Rokubi no Saiken - Sześcioogoniasty

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Rokubi no Saiken - Sześcioogoniasty

Post pt mar 18, 2016 10:06 pm

Rokubi no Saiken
Obrazek

Charakter:
Pomimo swojego wyglądu Saiken jest bardzo energiczny. Jest także znacznie mniej złośliwy i samolubny, niż jego pozostali ogoniaści kompani. Jego uczynność sprawia, że chętnie udziela pomocy i rzadko próbuje przejąć kontrolę nad nosicielem. Dość łatwo się z nim dogadać.

Wygląd:
Saiken wygląda jak wielki, biały, o lekko niebieskawym odcieniu, dwunożny ślimak z przysadzistymi rękoma i stopami. Posiada dwie wystające macki optyczne (oczy) i otworki przypominające dziury zamiast ust. Jego całe ciało pokryte jest śluzowatą substancją.

Zdolności biju:
Tak jak każdy z biju posiada nieopisaną ilość chakry, której część potrafi przekazać komu zechce. Potrafi wykonać Bijudame oraz posługiwać się telepatią w celu komunikacji ze swoim jinchuuriki, lub innymi ogoniastymi bestiami.
Saiken pokazał zdolności do tworzenia żrącej substancji, która może natychmiastowo zdezintegrować cel w razie kontaktu w formie płynu lub gazu (Chirokyu).
Posiada bardzo dużą wytrzymałość na ataki obrażenia fizyczne.
Poza tym Saiken używa odmiany suitonu tworząc lepką, maź ze swoich ust dzięki, której może unieruchamiać swoje ofiary.

Zdolności jinchuuriki:
Jinchuuriki musi wybrać “suiton” jako swoją podstawową naturę chakry.
Jest w stanie używać specjalnej odmiany technik sutionu - “shabondama - mydlane bańki”.

Wpływ demona:

Przyjazna natura bestii sprawia iż zdobycie jej zaufania nie sprawia większych problemów. Chociaż powinno obyć się bez komplikacji, to jak wszędzie by zbudować więź potrzeba czasu i cierpliwości.


Shabondama - Mydlane Bańki:

Shabondama-yo Paipu - Fajka Wykorzystująca Bańki
Obrazek
Jest to fajka pozwalająca na wypuszczanie baniek niezbędna do wykonania poniższych technik.


Santoka - Przesiąknięcie Kwasem
Obrazek
Użytkownik wydmuchuje żrące bańki, które mogą powierzchownie poparzyć cel gdy pękną.
Chakra: 2 za bańkę
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni


Mabushi Homatsu no Jutsu - Technika Oślepiających Baniek
Obrazek
Użytkownik wydmuchuje bańki, które są szkodliwe jedynie dla oczu. Gdy pękną uwalniają czerwonego pyłu który tymczasowo oślepia ofiarę.
Chakra: 2 za bańkę
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni


Homatsu Bunshin no Jutsu - Technika Klona z Baniek
Obrazek
Bańki łączą się tworząc klona. Może walczyć, lecz nie potrafi wykonywać technik. Po otrzymaniu obrażeń pęka jak mydlana bańka.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni


Dekishi Homatsu no Jutsu - Technika Topiących Baniek
Obrazek
Użytkownik wydmuchuje bańki, które przy kontakcie z celem otaczają głowę ofiary i prawie natychmiast wypełniają się wodą. Niczego niespodziewający się przeciwnik może łatwo i szybko utonąć
Chakra: 6 za bańkę
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni


Kibakuho - Wybuchowe Bańki
Obrazek
Użytkownik wydmuchuje bańki, które przy pęknięciu wybuchają tworząc jasne, biało-żółte światło i mnóstwo dymu. Wybuch są za słabe by bezpośrednio zranić cel. Mogą co najwyżej go odrzucić.
Chakra: 3 za bańkę
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni


Homatsu Domu - Kopuła z Bańki
Obrazek
Użytkownik wydmuchuje specjalną bańkę zdolną pomieścić nawet kilka osób. Jej wytrzymałość jest na tyle duża, że jest w stanie przeciwstawić się nawet dużym eksplozjom.
Chakra: 12
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Homatsu no Jutsu - Technika Baniek
Obrazek
Użytkownik tworzy całe mnóstwo baniek, którymi może sterować tak by otoczyć przeciwnika. Przy chociażby najmniejszym fizycznym kontakcie wybuchają w stosunkowo niewielkiej, lecz silnej eksplozji. Można je także wysadzić naraz przez pstryknięcie palcami.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki “Kibakuho”


Homatsu no Jutsu Hyo - Technika Baniek Dryf

Obrazek
Użytkownik tworzy dużą bańkę do której wchodzi sam, lub też z innymi. Pod jego rozkazem bańka zabiera go gdziekolwiek chce pozwalając na lot. Dodatkowo możliwe jest zamaskowane bańki by uniknąć wykrycia.
Chakra: 10 za bańkę
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni


Sumi Homatsu Bakuhatsu - Eksplozja Atramentowych Baniek

Obrazek
Użytkownik wydmuchuje bańki wielkości piłki do koszykówki, które przy kontakcie z ofiarą powiększają się i wchłaniają ją do środka. Następnie bańka wypełnia się czarną substancją i pęka powodując czarny, atramentowy plusk. Ofiara znajdująca się w środku ginie nie pozostawiając za sobą żadnego śladu ciała.
Chakra: 8 za bańkę
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni