RAITON - W Piorunie Ukrycie

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

RAITON - W Piorunie Ukrycie

Post ndz mar 27, 2016 2:39 pm

Obrazek

[color=grey]Ranga D:

Denko Noroshi - Raca Błyskawic
Technika polega na skupieniu chakry błyskawic w dłoni i wystrzeleniu jej. Po przeleceniu kilku metrów chakra eksploduje tworząc jasny, widoczny obszar. Technika nie jest groźna lecz wystrzelona w powietrze może służyć jako flara.
Chakra: 5
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Kangekiha - Fala Inspiracji
Technika wspierająca. Pozwala użytkownikowi na dodanie elementu błyskawic do wykonywanej aktualnie techniki wody co kończy się porażeniem.
Chakra: 4
Ranga: D
Czas nauki: 4 dni

Ranga C:

Jibashi - Elektromagnetyczne Morderstwo
Jedna z podstawowych technik błyskawic. Pozwala użytkownikowi na stworzenie niewielkiej fali elektryczności z jego dłoni w celu porażenia przeciwnika. Działa tylko na niewielkie odległości.
Chakra: 6
Ranga: C
Czas nauki: 5 dni

Denpo Sekka - Błysk Telegramu
Użytkownik uderza dłonią w podłoże, a wokół niego rozchodzi się elektryczny pierścień rażący wrogów. Technika rozchodzi się wyłącznie blisko ziemi, ale za to jej zasięg to nawet kilkanaście metrów.
Chakra: 6
Ranga: C
Czas nauki: 6 dni

Hiraishin - Piorunochron
Po wejściu w kontakt fizyczny z przeciwnikiem użytkownik wystawia rękę w powietrze, a po jego ciele rozchodzi się niewielkie wyładowanie. Ta chakra przechodzi na ciało ofiary rażąc ją niedużym prądem.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Ranga B:

Sandaboruto - Piorun Kulisty
Użytkownik tworzy na dłoniach silne wyładowania elektryczne dzięki którym może razić kilku wrogów jednocześnie. Działa na średnim dystansie - kilka metrów.
Chakra: 7
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: Jibashi

Technika Cienistego Klona – Kage Bunshin no Jutsu
Technika najbardziej przypominająca pierwotną wersję. Tutaj także dochodzi do równego podziału chakry między wszystkie stworzone klony i oryginał, czy do powrotu zebranego doświadczenia. Klon nie jest jednak stworzony ze zwykłej chakry, ale z transformacji natury tak więc co za tym idzie jego chakra nie wraca już do użytkownika, a zostaje w miejscu gdzie ten zniknął w formie wyładowania elektrycznego mogącego silnie porazić znajdującą się zbyt blisko ofiarę. Klony potrafią także wykonywać techniki raitonu do rangi A włącznie.
Chakra: (do podziału po równo między klony i oryginał)
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Kage Bunshin no Jutsu

Kaminari Shibari - Związanie Piorunem
Technika polega na wbiciu trzech przewodników w ziemię, a następnie połączeniu ich elektryczną barierą. Jedynym sposobem na pozbycie się jej jest uszkodzenie tyczek wystarczająco silnym atakiem z zewnątrz.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Shichu Shibari - Związanie Czterema Filarami
Technika tworzy cztery kamienne filary wokół celu pomiędzy którymi powstają wyładowania elektryczne uniemożliwiając ofierze ruch. Jest to coś w rodzaju więzienia, które także może dokonać uszkodzeń. Poprzez zwiększanie ilości chakry można znacznie powiększyć technikę tak by dopasować ją do wymiarów wroga.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Ranga A:

Raigeki - Uderzenie Błyskawicy
Użytkownik tworzy przepływ prądu który może razić wielu przeciwników. Co więcej może rozciągać się w powietrzu na sporą odległość, do kilku-kilkunastu metrów i omijać przeszkody bez przewodnika.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: Sandaboruto

Jurokuchu Shibari - Związanie Szesnastoma Filarami
Potężniejsza wersja Shichu Shibari. Zamiast czterech mamy szesnaście filarów, które łączą się tworząc coś w rodzaju ogromnego pieca. Podobnie jak oryginał tutaj także możemy razić ofiarę przebywającą wewnątrz więzienia.
Chakra: 12
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Shichu Shibari

Raiso Gekishin - Drżenie Szczura Błyskawic
Użytkownik uwalnia wyładowanie elektryczne, które przybiera kształt kilku destrukcyjnych, tnących dysków. Można nimi sterować, jednak niezbyt dokładnie.
Chakra: 4 za dysk
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni

Bakurai - Głębokie Naładowanie
Po otoczeniu się chakrą elektryczności użytkownik może zadać obrażenia przeciwnikowi poprzez dotyk lub poprzez wyładowanie z dowolnej części ciała.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni

Gian - Fałszywa Ciemność
Użytkownik strzela z ust wyładowaniem przypominającym nieco elektryczne włócznie. Jest ono wystarczająco silne by niszczyć skały co oznacza, że trafienie istoty żywej jest raczej na pewno śmiertelne.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni

Raiden - Przekazanie Błyskawicy
Przy pomocy klona lub drugiej osoby znającej Raikiri wykonujący technikę tworzą między swymi dłońmi coś w rodzaju łańcucha o właściwościach Raikiri.
Chakra: 5
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość technik Raikiri i Kage Bunshin no Jutsu (Raiton)

Chidori
Użytkownik koncentruje wokół jednej dłoni dużą ilość chakry przytrzymując ją za nadgarstek drugą. Następnie szarżuje na przeciwnika starając się go przebić. Technika jest tym silniejsza im większa jest prędkość użytkownika w czasie ataku. To jej największy atut i jednocześnie największa wada, gdyż pędzący w prostej linii użytkownik nie zwraca uwagi na nadchodzące z innego kierunku zagrożenie. Jest to tzw. “widzenie tunelowe” gdzie skupiamy się tak bardzo na tym co znajduje się przed nami, że nie dostrzegamy innych rzeczy. W celu wyeliminowania tego efektu należy posiadać jakąś zdolność polepszającą percepcję taką jak doujutsu.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni

Chidorigatana - Katana Chidori
Technika pozwala przesłać Chidori przez miecz, lub dowolną inną broń przewodzącą elektryczność w celu zwiększenia jej ostrości. Tak naładowany oręż jest prawie nie do zatrzymania gdyż z łatwością przeciwna nawet stal. Co więcej ofiara trafiona bronią ma problemy z poruszaniem się przez napinające się od wyładowań mięśnie.
Chakra: 5
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Chidori

Ranga S:

Chidori Eiso - Ostra Włócznia Chidori
Technika jest rozwinięciem Chidori, które zamiast pędu użytkownika do wykonania pchnięcia używa manipulacji kształtem. W ten sposób powstaje długa na maksymalnie pięć metrów dzida, albo raczej ostrze.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Chidori

Chidori Senbon
Jedno z wielu rozwinięć Chidori polegające na manipulacji kształtem i stworzeniu olbrzymiej ilości Senbon. Atak jest niezwykle szybki, a w połączeniu ze sprawnym okiem może okazać się śmiertelny.
Chakra: 9
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: znajomość techniki Chidori

Chidori Nagashi - Prąd Chidori
Uwalniając chakrę ze swojego ciała we wszystkich/konkretnym kierunku użytkownik jest w stanie razić kilka celów jednocześnie. Po otrzymaniu obrażeń ciało ofiary tymczasowo sztywnieje gdyż myli ono wyładowania z impulsami nerwowymi napinając mięśnie. Technika jest błyskawiczna co czyni z niej świetną obronę.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: znajomość techniki Chidori

Raikiri - Przecinacz Błyskawic
Ulepszona i bardziej skoncentrowana wersja Chidori pozbawiona niemal całkowicie wad pierwowzoru. Dzięki większej koncentracji chakry użytkownik nie potrzebuje rozpędu by skutecznie przebijać cel. Co więcej możliwe jest używanie techniki jedną ręką.
Chakra: 8
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni

Raiju Tsuiga - Śledzący Kieł Bestii Błyskawic
Poprzez zebranie w dłoni chakry błyskawic i odpowiednią manipulacje kształtem użytkownik tworzy wściekłego ogara. Bestia jest cały czas połączona z ręką wykonującego technikę dzięki czemu jej ruchami można sterować.
Chakra: 11
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni

Kirin
Technika zbiera naturalną energię z chmur burzowych co pozwala na wykorzystanie niewielkiej ilości własnej chakry potrzebnej tylko do kontroli błyskawic. Po skoncentrowaniu energii w jednym miejscu jest ona formowana w kształt ogromnej bestii. W odróżnieniu od technik polegających na chakrze ta używa naturalnych błyskawic przez co jest niespotykanie szybka. Siła jej uderzenia jest w stanie doszczętnie zniszczyć niewielka górę, a nawet niepełne Susanoo. Po jednym uderzeniu chmury burzowe zanikają co uniemożliwia powtórny atak. Potrzebne byłoby stworzenie nowych co zajęło by dużo czasu.
Techniki można używać jedynie w obecności chmur burzowych. Jeśli na niebie nie ma żadnych użytkownik musi stworzyć je sam zapewniając odpowiednie warunki.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 14 dni

Raimu Raito - Jupiter
Ostateczna technika uwolnienia błyskawic, do której wykonania potrzeba czterech shinobi. Po zajęciu pozycji w kształcie narożników wielkiego kwadratu użytkownicy wytwarzają przepływ chakry łącząc go z innymi w punkcie wysoko na niebie. Po pewnej chwili, gdy uzbiera się wystarczająco dużo chakry w punkcie tworzy się ogromna elektryczna kula paląca wszystko w obszarze działania.
Chakra: 20 od osoby
Ranga: S
Czas nauki: 16 dni