Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

DOTON - W Ziemi Ukrycie

: ndz mar 27, 2016 2:39 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek

Ranga D:

Iwadeppo no Jutsu - Technika Kamiennego Pistoletu

Użytkownik tworzy w ustach kamień, który wypluwa ze sporą siłą. W czasie lotu mały kamień zwiększa swoje rozmiary do wielkości pięści.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Moguragakure no Jutsu - Technika Kreciego Ukrycia
Podstawowa technika pozwalająca na przemieszczanie się pod ziemią. Dzięki wykorzystaniu swojej chakry użytkownik zamienia twarde podłoże będące w kontakcie z jego ciałem w sypki piach co pozwala mu przekopywać się pod ziemią niczym kret. Co więcej jest on w stanie w pewnym stopniu wyczuć ruch na powierzchni. Niestety w efekcie podróży pod ziemią zostają wyryte przez nas tunele.
Chakra: 3 za turę
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Ganseki Kuzushi - Runięcie Skały
Po przyłożeniu dłoni do ziemi w pobliżu krawędzi urwiska użytkownik wywołuje jego rozpad. Spadające skały mogą poważnie uszkodzić każdego kto znajduje się poniżej.
Chakra: 4
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Shinju Zanshu no Jutsu - Technika Podwójnego Ścięcia
Do wykonania techniki użytkownik musi znajdować się pod ziemią, a dokładnie pod nogami ofiary. Gdy ten warunek zostanie spełniony użytkownik przebija się ręką przez ziemię i chwyta ofiarę za kostkę. Jeśli ta nie zareaguje w porę zostanie wciągnięta pod powierzchnie ziemi aż po samą szyje co uniemożliwi mu jakikolwiek ruch.
Chakra: 3
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni
Wymagania: znajomość techniki Moguragakure no Jutsu

Ranga C:

Gansetsukon - Segmentowa Skalna Laska
Użytkownik podnosi niewielki kamień i zamienia go w wytrzymały kij którym może walczyć lub rzucać o ile zakończy go szpikulcem.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Kengan no Jutsu - Technika Skalnej Pięści
Użytkownik tworzy wokół swojej pięści twardą skorupę zwiększając jej rozmiary i wagę przez co ciosy są mocniejsze, a ręka lepiej chroniona.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Iwafubuki - Skalna Zamieć
Technika pozwala na zasypanie przeciwnika gradem niewielkich kamieni.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Doryuso - Włócznie Płynącej Ziemi
Technika pozwala tworzyć ostre szpikulce, wyrastające z ziemi lub otaczających skał.
Chakra: 3 za kolec
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Retsudo Tenshin - Gwałtowna Ziemna Iglica
Użytkownik otwiera usta formując w nich błoto, które następnie wystrzeliwuje. Błoto utwardza się w czasie wysuwania się z ust tworząc ostry, długi szpikulec.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Doryu Taiga - Rzeka Błotnego Przypływu
Technika pozwala na zmianę podłoża pod stopami przeciwnika w niewielki zbiornik błota co powinno skutecznie zwalić go z nóg. Błoto nie znika i może zostać użyte do innych technik.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Dochubaku - Podziemne Rozdzielenie
Użytkownik znajdujący się pod ziemią może wywołać na powierzchni niewielkie, lecz szybkie osuwisko zwalające przeciwników z nóg.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Doroku Gaeshi - Odbicie Ziemią
Dzięki swojej sile wyciągamy płat ziemi z podłoża i stawiamy go przed sobą. Stworzony w ten sposób mur nie jest zbyt wytrzymały, ale zapewnia jakiś rodzaj ochrony.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: zwiększona siła fizyczna (zdolność, talent, technika)

Ranga B:

Doryo Dango - Kula z Ziemi Wzgórza
Technika wymaga niecodziennej siły. Dzięki niej możemy podnieść ogromny kawał skały i cisnąć nim w przeciwnika.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: zwiększona siła fizyczna (zdolność, talent, technika)

Doryuheki - Ściana Błota
Użytkownik wypluwa błoto, które następnie zastyga formując wysoką, wytrzymała ścianę.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Banri Doryuheki - Ściana Błota Dziesięciu Tysięcy Ri
Jest to łączone jutsu wymagające kilku użytkowników ziemi. Wszyscy jednocześnie wypluwają błoto, które zastyga w wielowarstwową skalną ścianę.
Chakra: 5 od osoby
Ranga: B
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Doryuheki

Tobi Tsubute - Latające Rzucone Kamienie
Użytkownik zamienia pobliskie podłoże w spore kamienie, którymi zasypuje przeciwnika. Same w sobie mogą dokonać poważnych obrażeń ale ich głównym zastosowaniem jest przenoszenie na sobie innych technik, najczęściej formuł pieczęci.
Chakra: 7
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Iwafubuki

Dosekidake - Strzał Ziemi i Kamienia
Technika skrapla glebę i skały w podłożu by następnie wyrosły z niej cztery, długie, ostre szpikulce. Atak nadchodzi z czterech różnych stron, szpice spotykają się na środku próbując przeszyć przeciwnika co utrudnia unik.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Doryuso

Retsudo Tensho - Odwrócona Dłoń Rozerwanej Ziemi
Użytkownik dotyka podłoża, a ziemia nieopodal jego ofiary zaczyna pękać na płaty, które następnie “obracają się”. Technika może pogrzebać żywcem lub zmiażdżyć wszystkich którzy nie uciekną w porę. Świetnie nadaje się także do uniemożliwienia pościgu lub ekspresowego przekopania ogródka.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Doryudan - Pocisk Błotnego Smoka
Użytkownik używa dostępnego błota by stworzyć górną część paszczy smoka. Ta następnie otwiera się i wystrzeliwuje błotne kule z dużą prędkością. Mogą one dość mocno pobijać przeciwnika. Co ciekawe mogą zostać podpalone techniką ognia w celu zwiększenia obrażeń.
Chakra: 3 za pocisk
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Iwa Hogo - Skalne Schronienie
Użytkownik przykłada ręce do ziemi i otacza siebie wraz z najbliższym otoczeniem połówką kulistej, skalnej kopuły. Jest ona w stanie dość szybko uchronić użytkownika przed zagrożeniem jednak mocno ogranicza pole widzenia.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Doro Hoshi - Błotny Zarodnik
Technika pozwala stworzyć istną rzekę błota. Dodając chakre wody nurt przyśpiesza.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość techniki Doryu Taiga

Tsuchi Nami no Jutsu - Technika Fali Ziemi
Użytkownik dotyka ręką powierzchni pod swoimi stopami wprowadzając ją w ruch podobny do falowania. Po paru takich falach wszystko wraca do normy.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Iwayado Kuzushi - Rozbicie Skalnego Schronienia
Technika pozwala zachwiać równowagą sklepienia jaskini i spowodować jej zawalenie grzebiąc wszystko co znajduje się w środku.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość techniki Ganseki Kuzushi

Daichi Gansho - Uziemienie Skalnym Podłożem
Użytkownik tworzy z podłoża dwie solidne ściany i ściska przeciwnika między nimi.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Retsudo Tensho

Kage Bunshin - Klon Cienia
Technika tworzy klona, którego medium jest ziemia, a konkretnie błoto. Po otrzymaniu ciosu, lub też na żądanie ich stworzyciela kopie zamieniają się ponownie w to z czego powstały. Nie potrafią wykonywać one żadnych technik, jednakże materiał z którego powstają może bardzo szybko stwardnieć tym samym unieruchamiając przeciwnika, lub też częściowo utrudniając mu ruchy jeśli jego ciało ma styczność z materiałem.
Chakra: 3 za klona + 1 co turę
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Ranga A:

Doryūha - Fala Przepływu Ziemi
Użytkownik tworzy i jedzie na fali stworzonej z fragmentów okolicznej ziemi. Pozwala mu to na atakowanie z dystansu jak i manipulacje terenem.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: Tsuchi Nami no Jutsu

Technika Skalnego Klona - Iwa Bunshin no Jutsu
Kolejny wariant klonowania elementu ziemi. Tym razem jednak klon nie jest tworzony z błota, a z solidnej skały co czyni go bardzo wytrzymałym na ataki fizyczne. Wychodzi on w formie materiału z ust tworzącego i dopiero wtedy formuje dokładną kopie. Ponadto jeśli użytkownik podczas formowania repliki przekaże odpowiednią ilość chakry do jego ciała to będzie on w stanie wykonywać techniki dotonu do rangi B włącznie. Niestety w przypadku tego jutsu klony nigdy dosłownie nie znikają, lecz zamieniają się w głaz. Co za tym idzie niemożliwe jest pozyskanie doświadczenia, czy chakry zużytej na klona.
Chakra: 6 za klona + chakra przeznaczona na użytek klona
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Nentsuchi Otoshi - Zrzut Lepkiej Ziemi

Użytkownik otwiera “portal” nad celem z którego wydobywa się maziowata, kleista substancja przypominająca błoto. Po jakimś czasie zastyga w twardą skorupę. Proces można przyśpieszyć podgrzewając substancję.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: specjalizacja Jikuukan Ninjutsu

Yomi Numa - Bagno Podziemia
Technika polega na stworzeniu rozległego, bardzo głębokiego bagna pod ofiarą. Błoto wymieszane z chakrą sprawia, że ciężko się z niego uwolnić.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Doro Hoshi

Arijigoku no Jutsu - Technika Mrówkolwa
Użytkownik sprawia, że ziemia i wszystko na niej zapada się w kierunku jednego dołu. Po zostaniu wessanym ofiara jest uwięziona pod ziemią.
Chakra: 11
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni

Doryu Joheki - Błotny Wał Obronny
Użytkownik podnosi ogromny kawałek podłoża pod swoimi stopami formując z niego wysoki, masywny wał obronny. Jego kształt jest zależny od woli użytkownika i może składać się z kilka segmentów, zwiększa to jednak koszt chakry.
Chakra: 9
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Doryuheki

Taju Doryuheki - Wielokrotna Ściana Błota
Użytkownik tworzy samodzielnie wiele ścian co wzmacnia potencjał obronny. Do wykonania techniki używa się ziemi dostępnej w podłożu, nie stworzonej samodzielnie.
Chakra: 11
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Doryuheki

Ganban Kyu - Gruntowa Trumna
Użytkownik otacza przeciwnika skalnymi płytami, które krążą wokół niego. W dowolnej chwili dwie naprzeciwległe płyty nacierają na siebie miażdżąc ofiarę.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Daichi Gansho

Dosekiryu - Lawina Błota i Kamieni
Użytkownik uderza w ziemię i zamienia grunt przed sobą w ogromną lawinę błota.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Doro Hoshi

Doseki Ryu - Smok z Błota i Kamieni
Użytkownik tworzy smoka lecz tym razem nie z błota, a z dostępnej gleby i skał co czyni go dużo wytrzymalszym.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Doryudan

Dochu Eigyo no Jutsu - Technika Podziemnej Ryby
Technika pozwala na ciche zakradanie się do przeciwnika i atak z zaskoczenia. Dzięki niej jesteśmy w stanie poruszać się pod ziemią i wyłaniać się na powierzchnie z taką samą łatwością jak ryba porusza się w wodzie. Zamiast przekopywać się przez ziemię czy skały zlewamy się z nimi. Technika działa najlepiej w połączeniu z innym odwróceniem uwagi jak na przykład techniki klonów.
Chakra: 4 za turę
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Moguragakure no Jutsu

Iwagakure no Jutsu - Technika Ukrycia w Skale
Technika pozwala użytkownikowi na zlewanie się ze skalną powierzchnią i wychodzenie z niej pozostając kompletnie niezauważonym. Inne techniki pozwalają tylko na schodzenie pod ziemię podczas gdy za pomocą tej możemy podróżować wewnątrz nawet najtwardszych skał. Mogą to być też góry czy bardzo duże kamienie.
Chakra: 4 za turę
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Dochu Eigyo no Jutsu

Iwa no Yoroi - Skalna Zbroja
Użytkownik pokrywa swoje ciało skalną powłoką jednak nie jest to już zastosowanie ofensywne, a raczej czysto defensywne. Niestety zwiększona masa i sztywność ciała mocno ogranicza ruchy.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Kengan no Jutsu


Otoshibuta - Rzut Pokrywą
Technika polega na stworzeniu nad ziemią gigantycznej, skalnej rzeźby w kształcie dzika, która spada na ofiarę. Jest ona pusta w środku co czyni z niej więzienie. Jest bardzo wytrzymała i ciężka przez co niezwykle trudno się z niej wydostać, oczywiście tylko o ile nie jest się w stanie zrobić podkopu.
Chakra: 11
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni

Tsuchi Kairo - Ziemny Korytarz
Użytkownik wznosi ziemię wokół danego obszaru zamykając przeciwnika w obszernej grocie. Może zamknąć ją całkowicie lub zostawić na szczycie otwór, którym zaatakuje przy pomocy innej techniki
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni

Doton: Goremu no Jutsu - Technika Golema
Technika pozwala użytkownikowi na stworzenie dużego, humanoidalnego stwora zrobionego ze skał. Można je wypluć ze swoich ust lub użyć skał z podłoża. Nie jest on zbyt szybki lecz nadrabia braki brutalną siłą fizyczną i wytrzymałością. Jest w stanie wytrzymać niedużą eksplozje.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni

Tekkenro - Więzienie Żelaznej Pięści
Użytkownik używa najtwardszych minerałów z ziemi by otoczyć obszar dziesięcioma wysokimi ścianami. Teren w środku zostaje pozbawiony wszelkiej roślinności pozostawiając jedynie plac gołej ziemi. Gdy ściany zostaną zniszczone nie rozpadają się, a znikają w chmurze dymu podobnie jak klony. Zniszczony teren pozostaje jednak zmieniony.
Chakra: 12
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni

Chidokaku - Poruszenie Jądra Ziemi
Technika pozwala na swobodne unoszenie i obniżanie prostokątnego wycinka terenu. Może mieć on maksymalnie 100 metrów długości i szerokości.
Chakra: 10+
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Retsudo Tensho

Ranga S:

Daichidokaku - Wielkie Poruszenie Jądra Ziemi
Mocniejsza wersja techniki Chidokaku. Pozwala na dowolne unoszenie i obniżanie wielkich płatów terenu na olbrzymią skalę. Można dzięki niej tworzyć wysokie wzniesienia lub dziury wystarczające do powstrzymania ogoniastej bestii. Oczywiście im większy teren tym więcej chakry potrzeba. Koszt można dzielić między kilku użytkowników wykonujących jutsu wspólnymi siłami.
Chakra: 20+
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: znajomość techniki Chidokaku

Kaido Shokutsu - Powstające Wykopalisko Otwieranej Ziemi
Dzięki tej technice użytkownik jest w stanie wydobyć na powierzchnie coś co znajduje się pod nią. W wybranym miejscu pojawia się wielki kopiec, przypominający wulkan który następnie zasysa wszystko co znajduje się pod nim i wyrzuca to wysoko w powietrze. Można w ten sposób wydobyć skały, magmę, wodę lub nawet ludzi. Dosłownie wszystko co znajduje się pod powierzchnią.
Chakra: 12
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni

Sando no Jutsu - Technika Kanapki
Użytkownik porusza gigantyczne, półokrągłe płyty skał, które następnie zaciskają się z ogromną siłą, niczym prasa. Rozmiary techniki pozwalają na bezproblemowe pochwycenie nawet kilku ogoniastych bestii.
Chakra: 30
Ranga: S
Czas nauki: 14 dni
Wymagania: znajomość techniki Daichi Gansho

Domu - Włócznia Ziemi
Technika pozwala na przesyłanie chakry ziemi do swojej skóry utwardzając ją. Staje się ona twarda jak diament i chroni przed prawie każdym atakiem. Wielokrotnie zwiększa się także siła ciosu co pozwala wykorzystywać jutsu ofensywnie. Można utwardzać wybrane kończyny lub całe ciało. Gdy użytkownik korzysta z techniki jego skóra staje się znacznie ciemniejsza.
Chakra: 5-20
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: znajomość techniki Iwa no Yoroi

Uitenpen - Zmienność
Technika jest czymś pomiędzy uwolnieniem ziemi, a techniką przywołania. Do jej wykonania potrzebny nam jest wcześniej przygotowany zwój z mapą topograficzną terenu. Technika pozwala przystosować wybrany obszar wokół użytkownika tak by odpowiadał kształtem temu na mapie. Po stworzeniu własnej wersji obszaru użytkownik może dalej przekazywać chakre by wprowadzać niewielkie poprawki.
Chakra: 10-50
Ranga: S
Czas nauki: 15 dni
Wymagania: specjalizacja Jikuukan Ninjutsu

Soseijutsu: Shishi Dojo - Technika Wskrzeszenia: Arena Umarłych
Przerażająca technika rodem z horrorów, tych kiepskich. Pozwala na wskrzeszenie znajdujących się w okolicznej glebie ciał poległych ludzi. Niestety nie są one niczym więcej, niż projekcją ich wyglądu. Nieważne jaki zdolny shinobi był za życia jego wersja zombie może co najwyżej powoli i pokracznie się poruszać, warczeć ponuro i dość ślamazarnie atakować. Można je dość łatwo zniszczyć, ale po jakimś czasie wstaną ponownie. Zombie przestają się odradzać tylko jeśli technika zostanie przerwana przez użytkownika lub twórca zginie. Można oczywiście próbować je jakoś unieruchomić na dłużej.
Chakra: 50
Ranga: S
Czas nauki: 18 dni
Wymagania: talent Podróżnik w Czasie i Przestrzeni