Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

SUITON - W Wodzie Ukrycie

: ndz mar 27, 2016 2:40 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek

Ranga D:

Mizu Kawarimi - Podmiana Wody
Wodny wariant techniki podmiany ciała. Korzystając z nieuwagi przeciwnika pozostawiamy na naszym miejscu naszą kopie zrobioną z wody, która po otrzymaniu obrażeń rozpada się, a sami ukrywamy się gdzie indziej.
Chakra: 5
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Suigun Suima no Jutsu - Technika Armii Wodnego Demona
Podstawowa technika pozwalająca kontrolować nieduże ilości wody. Za jej pomocą można zmienić wodę z jakimś istniejącym już zbiorniku w wirujący strumień.
Chakra: 5
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Teppouo - Toksotes
Technika, która pozwala na wyplucie niewielkiego strumienia wody. Jego siła jest raczej śmieszna, ale może przydać się do gaszenia niewielkiego ognia. Jej nazwa pochodzi od gatunku ryby znanego z tego, że poluje na niewielkie insekty plując w nie strumieniem wody.
Chakra: 3
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Ranga C:

Suiben - Wodny Bicz
Użytkownik tworzy bicz zrobiony z wody, którym może oplątać przeciwnika by skutecznie go unieruchomić. Posiada sporą wytrzymałość i może przewodzić chakrę elektryczności.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Mizu Shuriken - Wodne Shuriken

Technika pozwala tworzyć wodne shuriken. Nie są jednak zbyt ostre, ale sprawdzają się w formie pocisku.
Chakra: 2 za sztukę
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Mizzurappa - Fala Dzikiej Wody

Wodny odpowiednik techniki Wielkiej Kuli Ognia. Użytkownik wypluwa wodę pod ciśnieniem, która przyjmuje kształt kuli, lub odwróconego stożka.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: znajomość techniki Teppouo

Homatsu Rappa - Fala Dzikiej Piany
Użytkownik wypluwa strumień bąbelków przypominających piane, jest to substancja niezwykle śliska, a jej ciśnienie może przewrócić dorosłą osobę.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość techniki Teppouo

Kirigakure no Jutsu - Technika Ukrycia we Mgle
Użytkownik używa wody znajdującej się w otoczeniu by stworzyć mgłę. Jej gęstość zależy od rangi shinobi, ilości użytej chakry jak i ilości wody dostępnej w okolicy.
Chakra: 6-12
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Mizugakure no Jutsu - Technika Ukrycia w Wodzie

Użytkownik jest w stanie “zatopić” swoje ciało w wodzie dzięki czemu może uniknąć wykrycia. Do wykonania techniki wystarczy nawet płytka kałuża.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Ranga B:

Mizuame Nabara - Chwytające Pole Skrobiowego Syropu

Użytkownik wypluwa kleistą ciecz rozlewając je na powierzchni. Gdy coś w nią wpadnie ma problem żeby się wydostać, łącznie z samym użytkownikiem.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Suiro no Jutsu - Technika Wodnego Więzienia

Technika pozwala na stworzenie wodnej sfery wokół przeciwnika. Dość ciężko się z niej wydostać. Do jej stworzenia potrzeba sporej ilości wody. Kolejnym minusem jest fakt, iż do jej podtrzymania potrzeba co najmniej jednej ręki.
Chakra: 5+1 co turę
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni
Wymagania : znajomość techniki Suigun Suima no Jutsu

Takitsubo no Jutsu - Technika Basenu Wodospadu

Technika pozbawiona walorów ofensywnych, czy defensywnych. Jej jedynym zastosowaniem jest stworzenie źródła wody, a następnie wodospadu na stromej pochyłości.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Kokuu no Jutsu - Technika Czarnego Deszczu
Użytkownik tworzy ciemną mgiełkę która z czasem zamienia się w niewielką chmurę. Następnie można wywołać deszcz czarnej substancji. Jest ona niezwykle łatwopalna.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Suihachi - Miska z Wodą

Technika pozwala stworzyć ciągły strumień wody z otwartej dłoni. Nie jest to zbyt silna technika lecz nie potrzeba do niej pieczęci co daje efekt zaskoczenia. Jeden strumień tryska przez około 3 sekundy.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: znajomość techniki Teppouo

Daibakuryu - Wielki Wir
Technika pozwala stworzyć na zbiorniku wodnym wir wciągający wszystko co w niego wpadnie pod powierzchnie.
Chakra: 7
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Suijinheki - Formacja Wodnej Ściany
Technika pozwala na stworzenie wodnej ściany z wody już dostępnej, lub na wyplucie jej pod ciśnieniem. Pierwszy wariant zapewnia lepszą obronę, drugi może zatrzymać szarżującego wroga.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni
Wymagania : znajomość techniki Mizzurappa

Suidan no Jutsu - Technika Wodnego Pocisku
Użytkownik wypluwa duże ilości wody pod ciśnieniem ze swojego żołądka. Najczęściej w postaci rwącego strumienia, który może poważnie pogruchotać kości.
Chakra: 9
Ranga: B
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Mizzurappa

Suigadan - Pocisk Wodnego Kła
Użytkownik tworzy niewielkie wiry tuż pod powierzchnią wody, które następnie unoszą się w postaci wiertła. Sam atak jest nagły i szybki, posiada dość dużą siłę przebicia. Uformowanie się wierteł zajmuje jednak trochę czasu co pozwala na połapanie się w sytuacji i unik.
Chakra: 2 za jeden wir
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania : znajomość techniki Suigun Suima no Jutsu

Ranga A:

Suishoha - Zderzenie z Falą Wody
Użytkownik tworzy obracającą się kolumnę wody, przypominającą wir. Jej czubek może eksplodować tworząc falę. Można kontrolować kierunek lotu fali przy pomocy ruchu rąk.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Suigadan

Haran Bansho - Burzliwa Blokada

Po złożeniu pieczęci i dotknięciu podłoża technika tworzy duże ilości wody zawieszone w powietrzu. Ta następnie spada porywając wszystko na swojej drodze.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Takitsubo no Jutsu

Ja no Kuchi - Paszcza Węża
Po raz kolejny tworzymy masę wody w powietrzu. Ta wirując stopniowo zamienia się w głowę węża, który może gonić ofiarę i połknąć ją. Gdy to zrobi zamienia się w rzekę która porywa przeciwnika swoim silnym prądem.
Chakra: 9
Ranga: A
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość technik Haran Bansho

Suikodan no Jutsu - Technika Pocisku Wodnego Rekina
Użytkownik formuje wodę w kształt dużego rekina, którego następnie wystrzeliwuje przed siebie z dużą prędkością.
Chakra: 9
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Suigadan

Mizu no Tatsumaki - Wodne Tornado
Technika pozwala na stworzenie wodnego tornada. Może zostać użyte do ataku lub obrony. Wystarczy, że to my będziemy w centrum techniki gdzie jest bezpiecznie.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Suishoha

Suiryudan no Jutsu - Technika Pocisku Wodnego Smoka
Użytkownik zbiera wodę tworząc z niej olbrzymiego smoka, którym może dowolnie sterować. Do jego wykonania niezbędna jest spora ilość wody.
Chakra: 11
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Suishoha

Mizu Bunshin - Technika Wodnego Klona
Technika podobna do Podziału Cienia, jednak tym razem klon posiada jedną dziesiątą siły oryginału. Do wykonania techniki potrzebne jest źródło wody. Klony muszą pozostać w bliskiej odległości od oryginału (do 50 metrów). Mogą wykonywać techniki suitonu do rangi B włącznie. Chakre do utrzymania swojej formy czerpią z oryginału, podobnie z zasobami potrzebnymi do wykonania jakiejś techniki. Częściowe uszkodzony klon może się zregenerować o ile nie odetniemy dopływu chakry. W przypadku odcięcia dopływu chakry bądź zbyt mocnego trafienia rozpadają się na wodę, której można ponownie użyć do wykonania jakiejś techniki.
Chakra: 2 + 1 co turę (za klona)
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni

Tenkyū - Płacz Niebios
Technika pozwala użytkownikowi na stworzenie w ustach wodnych senbon. Można je wypluć pod ogromnym ciśnieniem przeszywając niczego nie spodziewających się wrogów. Główną zaletą techniki jest fakt, że cały ten proces dzieje się bez złożenia ani jednej pieczęci.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni

Suidanha - Rozcinająca Fala Wody
Technika pozwala wypluć wąski strumień wody pod ciśnieniem. Jest on w stanie gładko ciąć nawet najtwardsze skały, nie wspominając o ciałach przeciwników.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość techniki Teppouo

Ranga S:

Daibakufu no Jutsu - Technika Wielkiego Wodospadu
Użytkownik zbiera całe mnóstwo wody z najbliższego źródła i formuje ją w postać wirującej trąby powietrznej obróconej do poziomu. Po zebraniu odpowiedniej ilości i nadaniu jej wystarczająco dużej siły woda naciera na przeciwnika niczym potężna, wirująca fala. Technika przypomina gigantyczne, wodne tornado powstające w poziomie. Może cisnąć przeciwnikiem nawet na kilkadziesiąt metrów.
Chakra: 12
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: znajomość techniki Suishoha

Bakusui Shoha - Zderzenie z Eksplodującą Falą Wody

Użytkownik wypluwa ogromna ilości wody łapiąc i miażdżąc wszystko co napotka na swojej drodze falą przypływu. Użytkownik może “surfować” na fali. Ilość wody jest zależna od ilości włożonej chakry. Doświadczony użytkownik jest w stanie utworzyć olbrzymie jezioro na powierzchni gdzie normalnie tej wody nie ma wcale. Żeby woda się utrzymała, musi jednak być odpowiednie ukształtowanie terenu.
Chakra: 10-40
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: znajomość techniki Suishoha

Dai Bakusui Shoha - Zderzenie z Wielką Eksplodującą Falą Wody
Ulepszona, większa wersja Bakusui Shoha. Użytkownik tworzy istny ocean, który może podtrzymywać niczym wielkie wodne więzienie.
Chakra: 50
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: znajomość technik Bakusui Shoha i Suiro no Jutsu

Goshokuzame - Pięć Żerujących Rekinów
Użytkownik przykłada dłoń do powierzchni wody, a z koniuszków jego palców wydostaje się chakra. W miarę przemieszczania się w wodzie nabiera ona kształtu rekinów. Są one w stanie regenerować nieduże obrażenia. Trwają maksymalnie 3 tury.
Chakra: 20
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Suikodan no Jutsu

Suijinchu - Formacja Wodnego Słupa
Ostateczna technika defensywa uwolnienia wody. Użytkownik wypluwa ogromne ilośći wody w postaci gęstego, zakrzywionego strumienia, niemalże natychmiastowo tworząc półokrągłą barykadę która chroni przed nadlatującymi atakami. Jutsu jest wystarczająco silne by powstrzymać Goka Messhitsu, co normalnie wymagałoby kilku użytkowników wody.
Chakra: 16
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: znajomość techniki Suijinheki

Daikodan no Jutsu - Technika Pocisku Wielkiego Rekina

Ulepszona wersja Suikodan no Jutsu. Użytkownik tworzy z wody gigantycznego rekina, a następnie wystrzeliwuje go przed siebie. Pocisk pochłania wszelką chakre zyskując na sile.
Chakra: 22
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: znajomość techniki Suikodan no Jutsu

Senshokuko - Tysiąc Żerujących Rekinów
Ulepszona wersja Goshokuzame. Użytkownik tworzy nie pięć, a tysiąc rekinów które przelewają się na wrogów niczym fala tsunami.
Chakra: 40
Ranga: S
Czas nauki: 13 dni
Wymagania: znajomość techniki Goshokuzame