KATON - W Ogniu Ukrycie

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

KATON - W Ogniu Ukrycie

Post ndz mar 27, 2016 2:41 pm

Obrazek

Kakyuu no Jutsu – Technika Kuli Ognia

Podstawowa technika Uwolnienia Ognia. Przy jej pomocy wydmuchujemy przed sobą kulę ognia jednak jej rozmiary nie są zbyt imponujące.
Chakra: 3
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Kasumi Enbu no Jutsu – Technika Mgły Tańczących Płomieni
Użytkownik miesza powietrze w płucach ze swoją chakrą tworząc łatwopalny gaz, który może następnie z dużą siłą wydmuchnąć. Nie potrafi jednocześnie go zapalić, potrzebne jest zewnętrzne źródło ognia, lub iskra.
Chakra: 3
Ranga: D
Czas nauki: 1 dzień

Gamayudan – Ropuszy Olejowy Pocisk
Użytkownik miesza swoja chakre w ustach tworząc łatwopalny olej. Nie potrafi go jednocześnie zapalić, potrzebne jest inne źródło ognia. Olej może służyć do utrudniania ruchu przeciwnika gdyż jest bardzo śliski.
Chakra: 4
Ranga: D
Czas nauki: 2dni

Endan – Ognisty Pocisk
Użytkownik miesza swoja chakre w ustach tworząc łatwopalny olej. Następnie wypluwa go i jednocześnie podpala. Olej stanowi świetne paliwo dla płomieni dlatego dość trudno go ugasić, co więcej utrzymuje się na powierzchni wody. Przygotowanie jutsu zajmuje kilka - kilkanaście sekund.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni
Wymagania: znajomość techniki Gamayudan

Ryuka no Jutsu – Technika Smoczego Ognia
Użytkownik posyła błyskawicznie rozprzestrzeniającą się strugę ognia wzdłuż jakiegoś medium. Może być to żyłka, linka lub nawet rząd przeciwników.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Hosenka no Jutsu – Technika Pustelniczego Kwiatu Feniksa
Za pomocą te techniki użytkownik tworzy salwę ognistych pocisków, którą następnie wypuszcza w kierunku celu. Kule lecą w dość nieprzewidywalny sposób przez co ominięcie ich wszystkich może być trudniejsze, niż się wydaje.
Chakra: 3 za 2 pociski
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Goukakyuu no Jutsu – Technika Wielkiej Kuli Ognia
Rozwinięcie Techniki Kuli Ognia. Tym razem kula ognia jest w stanie bez problemu pochłonąć nawet kilku ludzi. Możemy wydmuchiwać chakrę przed sobą bądź wypuścić jeden, olbrzymi pocisk tak by przeleciał jeszcze kilka metrów. Nie jest to może najszybsza technika ale jeśli trafi może nie tylko poważnie poparzyć lecz także oszołomić przeciwnika.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość techniki Kakyuu no Jutsu
Klan Uchiha może uczyć się na randze C, ale tylko z inną osobą (po pokazaniu i wytłumaczeniu).
Rozwinięcie techniki (ranga A) - Kula Ognia przemieszcza się w linii prostej przez kilkanaście metrów, a na koniec wybucha.
Chakra: 7
Czas douczenia: 2 dni

Hosenka Tsumabeni – Karmazynowy Szpon Pustelniczego Kwiatu Feniksa
Użytkownik wypuszcza salwę shuriken jedną ręką jednocześnie pokrywając je chakrą ognia co zwiększa destrukcyjny potencjał broni. Z uwagi na fakt, iż ogień jest stworzony z chakry będzie płonął jeszcze trochę po uderzeniu niezależnie od tego czy materiał jest łatwopalny.
Chakra: 1 za pocisk
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość techniki Hosenka no Jutsu

Haisekisho – Płonąca Sterta Popiołu
Użytkownik wypluwa strumień popiołu, który zachowuje się jak proch strzelniczy. Popiół utrzymuje się w powietrzu w postaci gęstej chmury co pozwala wykorzystać go jako zasłonę dymną. Tworząc niewielką iskrę można zapalić proch tworząc eksplozję o niezbyt dużej sile. Nie jest to technika śmiercionośna, może co najwyżej poważne poparzyć wszystko co znajduje się w jej zasięgu. Należy uważać na wiatr.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Karyudan - Pocisk Ognistego Smoka

Jedna z podstawowych technik uwolnienia ognia. Polega na typowym zianiu strumieniem ognia. Płomienie mogą podpalać pociski z innych technik tworząc destrukcyjne kombinacje.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Kibaku Enjin - Formacja Wybuchających Płomieni
Użytkownik "przerabia" wybuchowe notki i robi z nich pułapkę. Gdy przeciwnik wejdzie w ich zasięg te przyczepiają się do jego nóg i następnie wybuchają. Nie jest to jednak zwyczajna eksplozja jak zwykle. Jej siła jest znacznie mniejsza, lecz pojawia się ogień, który niezwykle ciężko ugasić.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Hibashiri - Ciągły Ogień
Technika tworzy strumień ognia, który przybiera postać okręgu wokół celu. Można w ten sposób uwięzić wrogów, a następnie połączyć ogień z techniką wiatru Kamikaze by stworzyć ogniste tornado z którego praktycznie nie ma ucieczki.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Renkeijutsu: Karura - Technika Kooperacji: Garuda
Troje użytkowników wydmuchuje długi strumień ognia, który łączy się tworząc kreaturę przypominającą ptaka. Można sterować jej lotem.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Suyaki no Jutsu - Technika Opalania Ceramiki
Pierwotnie stworzona do wywołania płomieni wewnątrz gigantycznego pieca stworzonego przy pomocy innej techniki. Jutsu pozwala na stworzenie płomieni w miejscu oddalonym od użytkownika o kilka-kilkanaście metrów. Zapłon podłoża wymaga trochę czas dlatego by używać jej efektownie należy pierw unieruchomić cel.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Karyu Endan - Płonący Pocisk Ognistego Smoka

Technika pozwala na wyplucie strumienia płomieni pod ogromnym ciśnieniem. Zwiększając ilość chakry można podwyższać intensywność ognia, który staję się bardziej biały. Ogień wytworzony tą techniką przy dłuższym oddziaływaniu jest w stanie bez problemu topić metal.
Chakra: 5
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Karyudan

Kaen Senpu - Ognista Trąba Powietrzna
Użytkownik tworzy płomienie wokół swojego ciała, a następnie wysyła je w kierunku celu swoimi rękoma. Gdy technika trafi, jest w stanie wyrzucić przeciwnika w powietrze wprawiając jego ciało w ruch obrotowy i paląc je na popiół.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni

Benijigumo - Szkarłatny Ziemny Pająk
Użytkownik wypluwa niewielkie płomienie które w powietrzu przybierają kształt pająka. Po wylądowaniu są one w stanie gonić za nim i atakować go susem. Gdy będą blisko wybuchają pochłaniając cel w płomieniach.
Chakra: 4 za jednego
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni

Goen no Jutsu - Technika Wielkich Płomieni
Użytkownik wydmuchuje strumień płomieni, który stopniowo rozszerza się na całej długości ataku. Płomienie są wystarczająco gorące by szybko odparować nawet duże ilości wody w krótkim czasie.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Karyu Endan

Zukokku - Mordercza Praca Głową
Użytkownik wypluwa niewielką, płonącą kule, która przy kontakcie z celem wybucha tworząc olbrzymią burzę ognia. Ogień rozprzestrzenia się blisko ziemi pokrywając spory teren przez co trudno jest uniknąć obrażeń. Łącząc technikę z jutsu uwolnienia wiatru Atsugai można w jednej chwili zlikwidować zbiornik wodny.
Chakra: 9
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni

Haijingakure no Jutsu - Technika Ukrycia w Pyle i Popiele
Użytkownik wydziela dużą ilość pyłu pokrywającą spory teren w postaci chmury. Podobnie jak w przypadku Haisekisho stworzona chmura jest łatwopalna. Dzięki niej można w szybki sposób zniknąć z pola widzenia przeciwnika, jednak należy używać jej z rozsądkiem. Zaraz po stworzeniu to my znajdujemy się w samym centrum.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Haisekisho

Goryuka no Jutsu - Technika Wielkiego Smoczego Ognia
Użytkownik gromadzi olbrzymie ilości chakry by zmienić wyplutą kule ognia w kształt smoczej głowy. Z uwagi na zaawansowaną manipulacje kształtem technika posiada olbrzymią siłę niszczącą i porusza się z prędkością znacznie większą, niż inne techniki.
Jej ciepło jest w stanie wytworzyć ruchy powietrza mogące stworzyć chmury burzowe.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni

Gōenka - Wielki Ognisty Kwiat
Użytkownik posyła w powietrze kulę ognia, która następnie spada na pole bitwy wielokrotnie większa. Jej upadek powoduje eksplozję i pożar o szerokim zasięgu. Jest używana do siana spustoszenia na polu bitwy. Powstający wybuch może łatwo zmieść z powierzchni skalne schronienia i słabsze wodne kontrataki.
Chakra: 7
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni

Bakufū Ranbu - Dziki Taniec Uderzeniowej Fali
Technika polega na wydmuchnięciu ognia, który następnie przybiera postać poszerzającej się spirali. Technika odcina wszelkie drogi ucieczki by następnie pochłonąć przeciwników.
Chakra: 12
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Kaen Senpu

Goka Mekkyaku - Unicestwienie Wielkim Ogniem
Technika w której ogromna ilość chakry zamieniana jest w ogień, a następnie wydmuchiwana przez użytkownika przybiera kształt ogromnej kuli, pokrywającej bardzo duży teren. Do ugaszenia wytworzonych w ten sposób płomieni potrzeba nawet kilku technik uwolnienia wody.
Chakra: 18
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: znajomość techniki Goukakyuu no Jutsu

Goka Messhitsu - Zniszczenie Wielkim Ogniem
Technika niemalże identyczna jak Goka Mekkyaku. Zasadnicza różnica polega na tym, że zamiast pokrywać wielki obszar użytkownik skupia się na pojedynczym punkcie, w celu zmaksymalizowania obrażeń.
Chakra: 18
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Goka Mekkyaku