Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Hachimon - 8 Bram Chakry

: pn mar 28, 2016 9:34 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Hachimon - 8 Bram Manipulacji Chakrą

Osiem wewnętrznych bram to określenie ośmiu konkretnych punktów (tenketsu) w “sieci chakry” danej osoby. Ich zadaniem jest ograniczenie przepływu chakry. Idea jest taka, iż im więcej chakry krąży w ciele użytkownika tym większe posiada ono zdolności. To znacznie osłabia możliwości fizyczne człowieka jednak pozwala utrzymać ciało w dobrym stanie. Przez intensywny trening można nauczyć się otwierać wewnętrzne bramy tym samym znosząc fizyczne ograniczenia ciała, dzieje się to jednak kosztem własnego zdrowia. Z tego powodu umiejętność klasyfikuje się jako zakazaną.

Wymagana specjalizacja: taijutsu.

Użytkowanie:
Każda kolejna brama zwiększa siłę fizyczną i szybkość użytkownika. Czas jaki możemy używać bramy bez efektów ubocznych to dwie tury, przy trzeciej takowe pojawiają się.
Z każdą kolejną turą zwiększa się szansa kontuzji i dodatkowych obrażeń.
Wyjątek stanowią efekty uboczne wynikające bezpośrednio z opisu danej bramy, np zmęczenie po otwarciu tylko jednej, czy rozrywanie się włókien mięśniowych przy czwartej bramie. Efekty takie jak zmęczenie można zniwelować otwierając drugą bramę (Brama Uzdrowienia). Jest to tylko rozwiązanie tymczasowe, negatywnie odbijające się na naszym zdrowiu w przyszłości. Wszelkie obrażenia ciała muszą być wyleczone przez medyczne ninjutsu, lub standardowy proces leczenia i regeneracji.
Otwarcie bramy przez nieprzystosowanego do tego użytkownika może wiązać się ze stałą kontuzją mięśni. Co to oznacza? Otwierania wszystkich bram można uczyć się na dowolnej randze. Otwarcie zbyt wysokiej bramy względem naszych umiejętności może wiązać się z losową kontuzją, takie jak zerwanie mięśnia, lub gorzej. “Bezpieczne” otwieranie bram odbywa się według rozpiski.

  • 1 brama - ranga C
  • 3 brama - ranga B
  • 6 brama - ranga A
  • 7 brama - ranga S
  • 8 brama - talent “Siła Młodości”

Nie należy jednak zakładać, iż jeśli mamy rangę wystarczająco wysoką by “bezpiecznie” otwierać bramy (np ranga B - 3 brama) nie otrzymujemy negatywnych efektów. Efekty uboczne są zawsze, spada tylko ryzyko wystąpienia powikłań i ich stopień.
Natomiast jeśli otwieramy bramę z zakresu rangi niższej, niż nasza (postać rangi A otwiera maks 3 bramę) komplikacje nie występują, a postać jest w stanie dalej walczyć, chociaż jej siła i szybkość jest mniejsza, niż na początku walki.
Podczas otwarcia którejkolwiek bramy z uwagi na zwiększony przepływ chakry, nad którym nie sposób zapanować, nie można wykonywać żadnych technik poza taijutsu.



Bramy

1. Kaimon - Brama Otwarcia
Znajduje się w mózgu, jej otwarcie znosi naturalne ograniczenia mięśni dzięki czemu można używać 100% ich siły. Normalnie jest to zaledwie ok 20%. Otwarcie bramy pozwala na użycie “Omote Renge - Frontalny Lotos”.

2. Kyumon - Brama Uzdrowienia
Także znajduje się w mózgu. Zwiększa siłę fizyczną użytkownika i tymczasowo “odnawia” jego siły niwelując zmęczenie i inne negatywne efekty bram.

3. Seimon - Brama Życia

Znajduje się na rdzeniu kręgowym, jej otwarcie pozwala na użycie “Ura Renge - Odwrócony Lotos”. Zwiększony przepływ krwi sprawia, że skóra staje się czerwona.

4. Shomon - Brama Bólu
Znajduje się na rdzeniu kręgowym, zwiększa szybkość i siłę. Otwarcie może spowodować rozdarcie tkanek mięśniowych.

5. Tomon - Brama Limitu
Znajduje się w górnej części brzucha, otwarcie zwiększa szybkość i siłę.

6. Keimon - Brama Widoku
Znajduje się na wysokości żołądka, zwiększa szybkość i siłę. Otwarcie bramy wyzwala tak ogromne ilości energii, że może zmusić wodę w pobliżu użytkownika do utworzenia wokół niego wiru. Umożliwia wykonanie “Asa Kujaku - Poranny Paw”.

7. Kyomon - Brama Cudu
Znajduje się pod żołądkiem, dalej zwiększa szybkość i siłę. Ci, którzy otworzą bramę zaczynają wywarzać niebieski pot ze wszystkich części swojego ciała, który natychmiastowo paruje podgrzany temperaturą ciała użytkownika. Tworzy to niebieską aurę często myloną z poświatą z chakry. Niestety otwarcie bramy powoduje rozerwanie włókien mięśniowych i tym samym olbrzymi ból gdy tylko ktoś, lub coś go dotknie. Po otwarciu można wykonać technikę “Hirudora - Dzienny Tygrys”

8. Shimon - Brama Śmierci
Znajduje się w sercu, jej otwarcie wymaga dotknięcie punktu na klatce, tuż nad sercem. Otworzenie bramy powoduje, że każdy cal ciała, łącznie z włosami emanuje czerwoną aurą tworzoną z własnej, parującej krwi. Zużywana jest cała dostępna energia życiowa, a serce pracuje na maksimum. Moc jaka przychodzi przez użycie bramy przekracza jakąkolwiek poprzednią i zapewnia stokrotność jej podstawowej wartości. Efektem ubocznym jest jednak dosłowne wypalenie energii życiowej i śmierć. Ciało wygląda jakby upiekło się od środka i rozpada się na popiół. Można wykonywać techniki “Sekizo - Wieczorny Słoń” i “Yoru Gai - Nocny Gai”. Stan jaki przyjmujemy nazywany jest “Hachimon Tonko no Jin - Formacja Otwarcia Ośmiu Bram”

Techniki specjalne:

Omote Renge - Frontalny Lotos

Użytkownik wykopuje przeciwnika w powietrze, a następnie przy pomocy techniki Kage Buyo przenosi się za niego. Następnie krępuje jego ruchy, np przy pomocy bandaży, a następnie wbija go w ziemię głową w dół, wykonując przy tym ruch obrotowy z ogromną prędkością. Przez użycie pierwszej bramy użytkownik odczuwa znaczne zmęczenie.
Chakra: 7
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Kage Buyo, otwarcie pierwszej bramy

Ura Renge - Odwrócony Lotos

Bardziej destrukcyjna wersja Frontalnego Lotosu wymagająca otwarcia co najmniej trzech bram. Użytkownik wykopuje ofiarę w powietrze i kontynuuje ataki z zawrotną prędkością. Na koniec zadaje cios otwartą ręką i kopnięciem w tym samym czasie, posyłając oponenta prosto w ziemię. Atak zazwyczaj kończy walkę z uwagi na prędkość i siłę ataków. Zazwyczaj po otwarciu trzech bram i wykonaniu techniki użytkownik sam ledwo stoi.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: otwarcie trzeciej bramy

Asa Kujaku - Poranny Paw
Technika wymaga otwarcia szóstej bramy i podobnie jak pozostałe zaczyna się od wykopania przeciwnika w powietrze, co w większości przypadków już w samo w sobie jest śmiertelne. Następnie użytkownik także wzbija się w powietrze przyjmując charakterystyczną pozę, a następnie zasypuje wroga gradem ciosów. Uderzenia są tak szybkie, że przez tarcie powietrza zapalają się tworząc płomienie, całość przypomina rozłożony ogon pawia, stąd nazwa. W ostatnim etapie oponent posyłany jest na ziemię miażdżącym uderzeniem, wciąż otoczony płonącą aurą. Technika jest tak silna, że była w stanie unieruchomić chwilowo ogoniastą bestie.
Chakra: 12
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: otwarcie szóstej bramy

Hirudora - Dzienny Tygrys
Po otwarciu siedmiu z ośmiu bram użytkownik umieszcza otwartą dłoń wierzchnią częścią do swojej twarzy, a następnie drugą dłonią formuje zaciska pięść i uderza rękoma w powietrzu tworząc masę ciśnienia. W kolejnym kroku formuje z rąk pieczęć przypominającą tygrysa. Po chwili cała ta olbrzymia masa powietrza jest wystrzelona w przeciwnika w pojedynczym ataku. Kształt powietrza pozostawionego w pierwszym miejscu przypomina gigantycznego tygrysa z białej chakry, jest to jednak tylko złudzenie. W trakcie lotu struga skupia się w jednym punkcie i w dowolnym momencie wybucha rozprężając całe ciśnienie w jednej chwili.
Chakra: 15
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: otwarcie siódmej bramy

Sekizo - Wieczorny Słoń
Technika wymaga otwarcia ostatniej bramy. Jest to nic innego jak ciągły atak pięcioma potężnymi uderzeniami, gdzie każdy kolejny nadchodzi coraz szybciej. Ciosy tworzą kolumny powietrza, które przypominają nogi słonia, ten kształt i ich przerażająca siła dała nazwę technice. Pojedynczy cios był w stanie stworzyć w ziemi duży i długi tunel.
Chakra: 18
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: otwarcie ósmej bramy

Yoru Gai - Nocny Gai (można zmienić nazwę na imię swojej postaci)
Gdy użytkownik rozpoczyna technikę emituje ogromne ilości chakry. Po zebraniu jej całej wokół siebie łączy się ona z parującą aurą krwi tworząc wizerunek olbrzymiego smoka. Następnie użytkownik biegnie z prędkością tak dużą, że zagina bliską czasoprzestrzeń co uniemożliwia jakiekolwiek próby obrony. Na koniec Gai uderza kopnięciem zdolnym rozerwać ciało ofiary na strzępy i stworzyć olbrzymią falę uderzeniową w linii ataku. Jej odrzut jest tak duży, że łamie kości w nodze samego atakującego. Nawet jeśli jakimś cudem użytkownik przeżyje otwarcie bram już nigdy nie odzyska władzy w nodze.
Chakra: 30
Ranga: S
Czas nauki: 14 dni
Wymagania: otwarcie ósmej bramy