Wyczuwanie chakry

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Wyczuwanie chakry

Post pn mar 28, 2016 9:42 pm

Wyczuwanie chakry:

Kanchi no Jutsu - Technika Wyczuwania
Podstawowa technika pozwalająca sensorom wyczuwać chakre i śledzić jej źródła. Zasięg jest różny i zależy od użytej chakry i rangi shinobi.
Chakra: 5-10
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: klan Yamanaka lub talent Sensor lub talent Medyk ze ścieżką Hiringu Hitokuchi

Kumo Sokei - Teren Pajęczej Sieci

Przesyłając swoją chakre przez stworzona wcześniej sieć użytkownik jest w stanie wyczuwać wszystko co tylko jej dotknie. Sieć jest tak cienka, że prawie niewidoczna, a jej wytrzymałość dorównuje stali.
Chakra: 6
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: umiejętność specjalna Pajęcze Zdolności lub jinchuuriki Chomuei

Kekkai: Tengai Hojin - Bariera: Metoda Formacji Baldachimu
Technika pozwala stworzyć sferyczną barierę wokół samego siebie. Dzięki niej można wyczuć wszystko co poruszy się w obszarze działania. Kopuła przemieszcza się wraz z użytkownikiem. Jej działania trwa maksymalnie trzy tury.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: talent Sensor lub Mistrz Pieczęci

Ukojizai no Jutsu - Technika Deszczu na Zawołanie
Użytkownik tworzy ze swojej chakry chmury by następnie zesłać na danym obszarze deszcz. Krople pozwalają wyczuć i rozpoznać chakre każdego kto naruszy dany teren i wejdzie w kontakt z wodą. Niestety nie można określić położenia danej osoby.
Chakra: 20
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: Rinnegan lub talent Sensor, Suiton (uwolnienie wody)

Kanchi Kekkai - Sensoryczna Bariera
Technika może zostać wykonana samodzielnie lub przez grupę ninja. Pozwala na stworzenie bariery wokół danego terenu. Każde jej naruszenie da znak shinobi aktualnie kontrolującemu jej stan.
Chakra: 10-50
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: talent Sensor lub Mistrz Pieczęci

Wybieramy tylko jedno z trzech jutsu:

Seikakuna Kanchi no Jutsu - Technika Precyzyjnego Wyczuwania
Udoskonalona wersja Kanchi no Jutsu. Poprzez przyłożenie ręki do podłoża i wysłanie impulsu chakry jesteśmy w stanie wyczuć wszystkich shinobi na obszarze kilkuset metrów. Poza precyzyjnym położeniem określamy też poziom i naturę ich chakry.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: talent Sensor, znajomość techniki Kanchi no Jutsu

Tomegane no Jutsu - Technika Teleskopu
Dzięki szklanej kuli możemy nie tyle wykrywać, co obserwować znanych nam shinobi. Jej przewagą jest fakt, iż nie ma ona ograniczeń co do zasięgu, nie sposób wykryć jej działania i widzimy wszystko zupełnie tak jakbyśmy byli obok.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: talent Sensor, znajomość techniki Kanchi no Jutsu

Kagura Shingan - Oko Umysłu Kagury
Po odpowiednim treningu użytkownik jest w stanie skupić się by “otwierać oko umysłu”. Dzięki niemu może precyzyjnie określać położenie chakry na zasięg przekraczający dziesięć kilometrów. Możliwe jest także wyczuwanie zaburzeń w przepływie chakry powstających gdy ktoś kłamie, lub jest pod wpływem genjutsu.
Chakra: 5-10
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: talent Sensor, znajomość techniki Kanchi no Jutsu