Ninjutsu - Techniki Ninja

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Ninjutsu - Techniki Ninja

Post ndz kwie 03, 2016 12:08 am

Ninjutsu - Techniki Ninja

Obrazek

Ranga D:

Nawanuke no Jutsu - Technika Ucieczki z Więzów
Podstawowa technika nauczana w akademii. Dzięki niej można uwolnić się z więzów niczym Houdini.
Chakra: 1
Ranga: D
Czas nauki: 1 dzień

Kakuremino no Jutsu - Technika Peleryny Niewidki
Podstawowa technika nauczana w akademii. Chowając się za odpowiednio dobranym materiałem użytkownik miesza się z otoczeniem. Technika działa tym lepiej, im lepiej dobrany jest kształt i wzór materiału za którym się ukryjemy.
Chakra: 1
Ranga: D
Czas nauki: 1 dzień

Henge no Jutsu - Technika Transformacji
Podstawowa technika nauczana w akademii. Przez szeroki zakres typów misji jakie wykonują ninja, walki, zwiad, dywersje technika bezcenna. Za jej pomocą użytkownik zmienia całkowicie wygląd swojego ciała, najczęściej by przypominać inną osobę. Nie jest to jednak ograniczenie. Można bez trudu zmieniać się w zwierzęta, rośliny czy nawet imitować bronie. Przebranie jest tym skuteczniejsze im bardziej doświadczony shinobi. Dodatkowym minusem jest fakt, że technikę należy ciągle podtrzymywać. Kolejną rzeczą jaka może zaważyć na powodzeniu techniki jest fakt, iż osobę pod którą się podszywamy należy odpowiednio odgrywać by uniknąć wpadki. Ten aspekt psychologiczny i stres z nim związany może okazać się krytyczny dla żółtodzioba.
Chakra: 1 co turę
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Bunshin no Jutsu - Technika Klona
Podstawowa technika nauczana w akademii. Użytkownik tworzy klona bez użycia żadnej substancji, nie posiada on więc fizycznego ciała. Jest jedynie projekcją wyglądu użytkownika i nie może wyrządzić krzywdy. Można je łatwo rozpoznać gdyż nie rzucają cienia i nie mają żadnej interakcji z terenem - nie wznoszą kurzu, nie depczą traw itp.
Chakra: 2 za klona
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Shunshin no Jutsu - Technika Migotania Ciała
Podstawowa technika która pozwala na chwilowe poruszanie się z bardzo dużą prędkością. Dla zwykłego oka wygląda to jakby użytkownik się teleportował. Prędkość ruchu zwiększania jest poprzez wzmacnianie swojego ciała chakrą. Jej ilość jest zależna od dystansu i rangi ninja. Podobnie jest zresztą z prędkością. W celu poprawienia jej skuteczności zazwyczaj wykorzystuje się jakiś element maskujący ruchy jak na przykład chmura dymu. W zależności od użytkownika użyty element odwracający uwagę może się różnić.
Chakra: 1-5
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Kawarimi no Jutsu - Technika Podmiany Ciała
Podstawowa i ostatnia technika nauczana w akademii. Łączy w sobie zdolności innych podstawowych technik. Za jej pomocą użytkownik podkłada jakiś inny obiekt w miejsce swojego ciała, zazwyczaj blok drewna lub kamień, w momencie gdy nadchodzi atak. To stwarza iluzję optyczną gdzie przeciwnik myśli, że atak się powiódł podczas gdy tak naprawdę my ukryliśmy się bezpiecznie gdzieś w pobliżu. Chociaż jest to technika podstawowa jest bardzo użyteczna gdyż może zostać zastosowana w wielu różnych sytuacjach pozwalając na szybką ucieczkę. Technika pozwala na ucieczkę nawet jeśli ruchy użytkownika są częściowo ograniczone przez jakiegoś rodzaju więzy.
Na potrzeby forum ilość jej użyć w jednej walce jest ograniczona, więcej w temacie regulamin walk.
Chakra: 3
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni
Wymagania: znajomość technik Shunshin no Jutsu, Henge no Jutsu, Nawanuke no Jutsu, Kakuremino no Jutsu


Ranga C:


Oiroke no Jutsu - Technika Seksapilu
Wariant techniki transformacji gdzie użytkownik zamienia się w nagą kobietę otoczoną niewielkimi chmurkami zakrywającymi jej intymne części ciała. Używana głównie do rozpraszania technika działa tym lepiej im bardziej zboczony jest przeciwnik. Możliwe jest także stworzenie wersji z męskim ciałem.
Chakra: 1 co turę
Ranga: C
Czas nauki: 1 dzień
Wymagania: znajomość techniki Henge no Jutsu

Haremu no Jutsu - Technika Haremu
Zaawansowana wersja Oiroke no Jutsu gdzie używa się technik klonowania by zwiększyć ilość nagich kobiet.
Chakra: 1 co turę - każdy klon
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: znajomość techniki Oiroke no Jutsu oraz Kage Bunshin no Jutsu

Gyoraishin - Gwoździe Torpedy
Użytkownik rzuca gwoździe, senbon lub inne ostro zakończone, niewielkie elementy w powietrze. Te po opadnięciu na ziemie zakopują się w podłożu. Gdy ktoś wejdzie na tak przygotowany teren zostaje ostrzelany. Technika może poważnie pokaleczyć stopy utrudniając tym samym poruszanie się.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Hitei Musho - Strzelista Mgła Lecących Igieł
Użytkownik wydmuchuje strumień powietrza pełen setek miniaturowych igiełek. Do wykonania techniki nie trzeba pieczęci, wystarczy jedynie przyłożyć odpowiednio złożoną dłoń w okolice ust i wydmuchnąć strumień powietrza pomiędzy palcami.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Messhu Enro - Więzienie Zanikającego Dymu
Technika w której użytkownik wydmuchuje gęstą zasłonę dymną. Technika nie tylko ogranicza widoczność ale powoduje też problemy z oddychaniem co objawia się kaszlem. Dodatkowo ukrywa ona zapach swój i towarzyszy. Technika świetna do ucieczki.
Chakra: 2
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Zofuku Kankaku no Jutsu - Technika Wzmacniania Zmysłu
Prosta technika w której shinobi wzmacnia jeden ze swoich zmysłów przy użyciu własnej chakry. Dzieje się to jednak mimowolnie kosztem innych. To jak mocno poprawi się nasz węch, słuch, czy wzrok zależy od ilości użytej chakry i rangi użytkownika.
Chakra: 1-5
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Ranga B:

Kemuri Bunshin - Dymny Klon
Technika tworzy klona ze stworzonego wcześniej gęstego dymu. Nie potrafi on wykonywać technik, a jednak po otrzymaniu obrażeń rozpada się z powrotem na chmurę z której powstał.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość techniki Messhu Enro

Enmaku Ro - Wiążące Dymne Więzienie
Użytkownik może manipulować dymem, który powstaje po rozpadnięciu się dymnego klona. Dzięki jego zwiększonej gęstości może użyć go nim owinąć i unieruchomić ofiarę.
Chakra: 3
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość techniki Kemuri Bunshin

Hijutsu Ishibari - Sekretna Technika Petryfikujących Igieł
Technika pozwala na unieruchomienie ofiary poprzez przesyłanie jej własnej chakry. W pierwszym kroku należy wbić w ciało ofiary kunai połączone z użytkownikiem nitkami. Następnie wystarczy przelać przez nie chakrę, a ofiara zostanie pozbawiona możliwości ruchu. Należy uważać przeciwko komu się jej używa. Przeciwnik lepiej kontrolujący chakrę może wykorzystać technikę przeciwko nam.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: talent Mistrz Technik Ninja

Nunoshibari no Jutsu - Technika Wiązania Materiałem
Technika pozwala manipulować wielką belą materiału. Służy głównie do obwiązania i unieruchomienia przeciwnika. To powstrzymuje go także od wykonywania technik. Dodatkowo można użyć pieczęci by dodatkowo powstrzymać przepływ chakry i na zawsze zapieczętować cel.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Shoshagan no Jutsu - Technika Zanikającej Kopii Twarzy
Dość brutalna technika szpiegowska w której użytkownik dosłownie kradnie twarz swojej ofiary. Po przejechaniu dłonią pokrytą chakrą po twarzy celu zostaje ona zerwana, a następnie zaaplikowana na twarz użytkownika w formie wielowarstwowej maski. Sposób jej pozyskania sprawia, że nie można rozpoznać “przemiany”, jednak silny atak jest w stanie zniszczyć jej część, bądź całkowicie zerwać ją z twarzy ujawniając tym samym prawdziwą tożsamość.
Chakra: 3
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Konbi Henge - Wspólna Transformacja
Technika gdzie dwoje użytkowników wspólnie transformuje się w jedno ciało. Można w ten sposób także “zmniejszyć ilość ludzi”, tzn. dwie osoby mogą transformować się w jedną. Można także połączyć się ze zwierzęciem czy dużo większym przywołańcem znacznie zwiększając swoje własne rozmiary.
Chakra: 3 co turę
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość techniki Henge no Jutsu

Hari Jizo - Kolczasty Jizo
Technika gdzie użytkownik zmusza swoje włosy do wzrostu i twardnienia przy pomocy chakry. Następnie owija się nimi tworząc istny pancerz chroniący przed niektórymi rodzajami ataków.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Ranjishigami no Jutsu - Technika Dzikiej Grzywy Lwa
Technika gdzie użytkownik zmusza swoje włosy do wzrostu i twardnienia przy pomocy chakry. Tym razem osiągają one znacznie większe wymiary. Wykorzystuje się je do ataku i unieruchomienia przeciwnika.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: znajomość techniki Hari Jizo

Kebari Senbon - Włochate Senbon
Technika gdzie po nastroszeniu i wzmocnieniu swoich włosów użytkownik może je wystrzelić zasypując przeciwników setkami ostrych igiełek.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 2 dni
Wymagania: znajomość techniki Hari Jizo

Ayametori - Morderczy Uścisk
Technika której medium jest stalowa linka wzmacniana chakrą. Użytkownik może w pewnym stopniu manipulować jej ruchami dzięki czemu tworzy broń zdolną do duszenia ofiar lub cięcia materiałów takich jak skóra czy drewno, chociaż to drugie zajmuje zazwyczaj trochę czasu. Można także układać linkę w różne ciekawe wzory pomiędzy swoimi rękoma i wystrzeliwać figurę w silnym tnącym ataku.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Kago no Me - Druciana Klatka
Użytkownik tworzy ze stalowych linek kopułę która jest wystarczająco wytrzymała by chronić go przed większością taijutsu czy bronią miotaną. Klatkę można w dowolnej chwili zamienić z powrotem w linkę.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu - Technika Podziału Cienia Shuriken
Technika pozwala tworzyć realne kopie rzuconych shuriken by zasypać wroga ich falą. Biorąc pod uwagę jak szybko klonują się shuriken ich uniknięcie jest bardzo ciężkie.
Chakra: 1 za 2 klony shuriken
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Ranga A:

Kai - Rozproszenie
Technika która po złożeniu pieczęci i chwili skupienia pozwala na wywołanie impulsu w przepływie swojej chakry. Poprzez jej chwilowe zatrzymanie i gwałtowne nagromadzenie zaburzamy przebieg chakry wystarczająco by wyrwać się z pod wpływu genjutsu. Technika jest wręcz elementarna, lecz wymaga dobrej kontroli chakry. Niestety nie zawsze się sprawdza, zwłaszcza wtedy gdy nie możemy złożyć pieczęci lub ciężko nam się skupić.
Chakra: 3
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Talenty Mistrz Technik Ninja lub Mistrz Iluzji lub Mistrz Kontroli Chakry lub Medyk
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Saiko Denshin - Transmisja Psycho-Umysłowa
Technika wywiadowcza w której użytkownik “włamuje się” do umysłu unieruchomionej, bądź nieprzytomnej ofiary by odczytać jej wspomnienia. Dzięki temu można dowiedzieć się wszystkiego czego się chce bez używania tortur, no i ma się też pewność, że ofiara nie kłamie. Jeśli cel posiada “blokady” na część wspomnień ich ekstrakcja może potrwać nawet kilka dni.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: talent Mistrz Technik Ninja

Genjutsu Purotekuto - Iluzja Protekcji
Użytkownik umieszcza w umyśle ofiary specjalne rodzaj iluzji, który odcina wybrane wspomnienia gdy ktoś spróbuje je odczytać. Objawia się to najczęściej labiryntem pełnym rozsuwanych drzwi przez który odczytujący myśli shinobi musi przebrnąć jeśli chce dowiedzieć się czegoś ciekawego. Jej głównym zastosowaniem jest jednak ochrona przed wszelkiego rodzaju serum prawdy. Mentalna blokada sprawia, że osoba z nią założoną nie jest w stanie wyjawić tajemnicy.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: talent Mistrz Technik Ninja

Mobaku Sajin: Noizu - Szeroka Formacja Oślepiającego Piasku: Hałas
Użytkownik tworzy wokół siebie drobny, błyszczący pył który roznosi się po okolicy tworząc kilkunastometrową barierę. Drobinki stworzone z chakry zakłócają techniki sensoryczne jak i utrudniają widzenie użytkownikom doujutsu zdolnym do widzenia chakry.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: talent Mistrz Technik Ninja lub Mistrz Kontroli Chakry

Meisaigakure no Jutsu - Technika Ukrycia z Kamuflażem
Technika która pozwala użytkownikowi na kontrolę tego jak światło odbija się wokół jego ciała. Dzięki niej ninja dosłownie zlewa się z otoczeniem co czyni go praktycznie niewidzialnym. Do dostrzeżenia rywala potrzebny jest sposób widzenia lub wykrywania chakry. Bez nich należy uciekać się do różnych sztuczek i obserwacji otoczenia.
Chakra: 5 co turę
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: talent Mistrz Technik Ninja

Kage Bunshin no Jutsu - Technika Podziału Cienia
Technika podobna do podstawowego Bunshin no Jutsu z tą różnicą, że stworzone kopie nie są tylko iluzjami, a czymś materialnym. Chakra użytkownika dzieli się po równo pomiędzy wszystkich co sprawia, że mają one w tym momencie jednakową część sił oryginału. Klony mogą wykonywać techniki ninjutsu samodzielnie do rangi B włącznie, bądź też pomagać przy wykonywaniu innych, bardziej skomplikowanych. Mogą nawet krwawić, ale znikają gdy otrzymają wystarczająco silny cios. Mogą też zniknąć na życzenie swoje, lub ich twórcy. Kopie mają osobowość oryginału i potrafią myśleć samodzielnie. Cechą wyjątkową dla tej techniki jest to, że każdy klon po zniknięciu przekazuje oryginałowi zdobyte doświadczenia (w tym także niezużytą chakrę). Inną cechą jest fakt, iż nie można odróżnić ich od oryginału przy pomocy Doujutsu, gdyż chakra podzielona jest po równo, a one same nie są tworzone z np. wody, czy skały. Daje to wiele różnych możliwości jednakże istnieje także spora wada poza znacznym podziałem sił oryginału. Wracające doświadczenie klona obejmuje także jego zmęczenie, a co za tym idzie bardzo szybko może dojść do wyczerpania sił i chakry. Głównie z tego powodu technika została oznaczona jako kinjutsu (technika zakazana).
Chakra: (do podziału po równo między klony i oryginał)
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Bunshin Daibakuha - Wielka Eksplozja Klona
Technika której pierwowzorem była Technika Podziału Cienia jednak podobieństwo kończy się na samym wyglądzie. Wybuchowa wersja klona nie potrafi używać żadnych technik, nie przekazuje też swojego doświadczenia stworzycielowi. Tworzy ona jedynie klona którego użytkownik w dowolnej chwili może zdetonować. Replika wygląda jak zwykły klon cienia, co pozwala mu zbliżyć się do nieświadomego niczego przeciwnika. Jutsu może być jednak wykonane tylko na średnich odległościach, przez co technika może okazać się ryzykowna.
Chakra: 8 - 30 (zależnie od siły eksplozji, gdzie min. wybuch nawet z bliska kończy się najwyżej poparzeniami i oszołomieniem, a maks. może skończyć się śmiercią)
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Kage Bunshin no Jutsu

Rasengan
Użytkownik tworzy na dłoni wirującą sferę czystej chakry, którą może następnie zaatakować przeciwnika. Przy uderzeniu technika działa jak wiertło, a w pewnym momencie “rozrywa się” uwalniając zebraną chakre i odrzucając przeciwnika.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Ranga S:

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu - Technika Skomasowanego Podziału Cienia
Tak naprawdę niewiele różni się od poprzedniej wersji, jednak na potrzeby realiów forum opisy różnią się dość mocno. W tym wypadku z uwagi na zachowanie możliwości tworzenia bardzo dużej liczby klonów chakra nie jest dzielona po równo między kopie i oryginał. Dlatego właśnie przy zastosowaniu tej wersji techniki może ich być naprawdę bardzo dużo za mniejszym zużyciem chakry. Podobnie jak w przypadku podstawowej wersji jutsu klony przekazują swoje doświadczenia (ale nie zwracają już chakry), lecz nie potrafią wykonywać samodzielnie technik. Przez dużo mniejszą ilość chakry jaką posiadają są za tym także znacznie słabsze i mogą zostać łatwo odróżnione od oryginału przez kogoś kto potrafi widzieć/wyczuwać chakrę.
Chakra: 1 za 3 klony
Ranga: S
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: talent Mistrz Klonowania lub Mistrz Technik Ninja lub Mistrz Kontroli Chakry, znajomość techniki Kage Bunshin no Jutsu

Odama Rasengan - Wielka Kula Rasengan
Potężniejsza wersja Rasengan gdzie zwiększają się głównie rozmiary techniki i efekt jej działania. Dla pewniejszego celowania można pomagać sobie klonem.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Rasengan

Zanzo Bunshin - Klon Powidoku
Technika która nie tyle tworzy klony co pozwala na wykorzystanie mistrzostwa w ninjutsu by wzmocnić podstawowe Shunshin no Jutsu i stworzyć unikalny efekt. Poruszając się z bardzo dużą prędkością użytkownik zostawia w różnych miejscach obraz swojego ciała. Dzięki swojej szybkości może przemieszczać się między położeniami i wykonywać fizyczne ataki, na przykład rzucać shuriken. Każdy z tych ataków jest jak najbardziej prawdziwy i wystarczająco wprawny ninja może stworzyć złudzenie ataków z wielu miejsca. Co więcej gdy przeciwnik zaatakuje obraz jego ataki po prostu przez niego przelecą.
Chakra: 1 + 4(za każdego klona) co turę
Ranga: S
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: talent Mistrz Technik Ninja, znajomość techniki Shunshin no Jutsu

Tenso no Jutsu - Technika Boskiego Transportu
Technika pozwala na wysłanie obiektów w dowolnie miejsce na świecie z prędkością światła. Podczas procesu obiekt jest pochłonięty przez światło i wystrzelony w niebo w postaci wąskiego promienia przypominającego piorun. Po chwili piorun uderza w wybrane miejsce przenosząc tam przedmiot. Do wykonania techniki potrzebne jest odpowiednie urządzenie złożone z systemu wpieranego przez zdolności sensorycznych ninja oraz platforma na której umieszczony jest przedmiot. Chociaż technika została wymyślona do transportu obiektów nie ludzi teoretycznie jest to możliwe. Niestety ciało przeciętnego człowieka zostało by prawdopodobnie zmasakrowane w wyniku ogromnej prędkości co jest dość poważną przeszkodą. W końcu nikt nie chce zostać przetransportowanym tylko po to by zginąć po dotarciu na miejsce.
Chakra: 10-50
Ranga: S
Czas nauki: 14 dni
Wymagania: talent Mistrz Technik Ninja lub Mistrz Kontroli Chakry

Kage Kagami Shinten no Ho - Metoda Zmiany Ciała Lustrem Cieni
Technika pozwala na zmianę wyglądu ciała. Różni się to jednak od zwykłej transformacji tym, że efekt jest stały. Nikt nie jest jednak w stanie odróżnić użytkownika techniki od oryginału. Samo jutsu ma formę nie tyle techniki co rytuału wymagającego specjalnych przygotowań. Można go użyć tylko raz w życiu, a efektów nie da się odwrócić.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 13 dni

Raigo: Senjusatsu - Gorące Powitanie: Tysiąc-Ręczne Zabójstwo
Technika opracowana przez mnichów ze Świątyni Ognia, która wymaga kontroli specjalnej chakry. Aktywuje się gdy użytkownik przybiera specjalną pozę. Wtedy pojawia się duch “Tysiąc-Ręcznego” Kannon. Może ona bronić wykonującego technikę lub atakować. Duch wygląda spokojnie jednak gdy użytkownik się zezłości jej wygląd zmienia się w diaboliczną, czerwoną wersję. Atak Kannon polega na zadaniu ciosów tysiącem niematerialnych pięści. Rozmiar “posągu” jest zależny od umiejętności użytkownika jednak zazwyczaj ma kilka metrów.
Chakra: 20
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: talent Mistrz Kontroli Chakry

Bunretsu no Jutsu - Technika Rozszczepienia
Technika pozwala użytkownikowi dosłownie rozszczepić swoje ciało w dwie identyczne, jednak kompletnie niezależne osoby. W przeciwieństwie do technik klonowania nie jest to tworzenie kopii, a oddzielanie jej z organizmu co czyni ją szybszą i nie wymaga składania pieczęci. Na dodatek jeśli jedna z części zostanie pokonana nie ma to najmniejszego wpływu na drugą. Technika niesie jednak ze sobą ogromne ryzyko. Podział ciała wiąże się z podziałem mocy. Siła i chakra zostaje równo podzielona, a efekt jest praktycznie stały. Powrót do swojej oryginalnej siły jest zbliżony do rozwijania jej na nowo.
Chakra: 18
Ranga: S
Czas nauki: 14 dni
Wymagania: talent Mistrz Technik Ninja

Techniki barier:

Shishienjin - Formacja Czterech Fioletowych Płomieni
Solidna technika bariery wykonywana przez czterech shinobi. Każdy kto dotknie ściany zostanie podpalony fioletowym płomieniem. Zniszczenie jej z zewnątrz jest niemożliwe, można dokonać tego tylko znajdując się w środku. Ten problem może zostać zniwelowany poprzez dodatkową ściankę chroniącą również plecy. By się wydostać należy wygrać pojedynek z kimś, z kim zostaliśmy uwięzieni lub wyczekać do momentu, aż podtrzymujący barierę osłabną. Można także spróbować zniszczyć barierę techniką o ogromnej sile.
Chakra: 5-7 co turę każdy
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni

Shisekiyōjin - Formacja Czterech Czerwonych Promieni
Do stworzenia tej bariery potrzeba czterech ninja o sile Kage. Technika jest po prostu silniejszą wersją Shishienjin. Tym razem jest całkowicie niezniszczalna, nie ważne jak silny byłby atak. Co więcej można nią w pewnym stopniu manipulować, na przykład by wpuścić do środka więcej towarzyszy. Niestety ta wersja jest też o wiele bardziej “chakrożerna”.
Chakra: 15 co turę każdy
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: znajomość techniki Shishienjin

Saisei Kekkai - Samoregenerująca się Bariera
Technika która tworzy wokół obszaru niewidzialną barierę uniemożliwiającą wydostanie się lub dostanie się do środka osób niepowołanych. Co więcej całkowicie blokuje ona zdolności wyczuwania chakry. Może się składać nawet z 36 warstw. Siła dziesięciu jest wystarczająca by zatrzymać Bijudame. Niestety bardziej skoncentrowany, lub silniejszy atak jest w stanie przebić się znacznie dalej. Minusem techniki jest fakt, iż do jej podtrzymywania potrzeba mnóstwo chakry. Zazwyczaj zadanie wykonuje cały zespół specjalnie wyszkolonych do tego shinobi, zmieniający się co parę godzin.
Chakra: 1 punkty za warstwę co turę dzielone między użytkowników
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni