Taijutsu - Techniki walki wręcz

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Taijutsu - Techniki walki wręcz

Post ndz kwie 03, 2016 2:50 pm

Obrazek

Taijutsu - Techniki Ciała i walki wręcz

Sennen Goroshi - Tysiącletnia Śmierć
Najstraszniejsza technika w arsenale każdego mistrza taijutsu. Polega na zakradnięciu się do rywala od tyłu i złożeniu pieczęci tygrysa, jak przy technikach ognia. Zamiast jednak składać kolejne użytkownik wbija swoje palce prosto w tyłek rywala. Chociaż nie jest to technika śmiertelna zazwyczaj kończy każdą walkę.
Chakra: 1
Ranga: D
Czas nauki: 1 dzień

Tsūtenkyaku - Niebiańska Stopa Bólu
Użytkownik wznosi swoją stopę wysoko nad głowę by następnie uderzyć rywala ruchem powrotnym. Można wykonywać też wariant z wyskoku.
Chakra: 2
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Dainamikku Entorī - Dynamiczne Wejście
Użytkownik bierze rozpęd i skacze w kierunku przeciwnika zadając mu silne kopnięcie. Technika jest trudna do uniknięcia zwłaszcza gdy zaatakuje się z zaskoczenia.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Tetsuzankō - Przyparcie Żelaznej Góry
Technika polega na zaatakowaniu wroga pozostawiając celową lukę w obronie i przykucnięciu gdy ten wyprowadza kontratak. Dzięki temu użytkownik wykonuje unik i wpada na zaskoczonego rywala powalając go na ziemię.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Kage Buyō - Cień Tańczącego Liścia
Technika gdzie shinobi podąża za przeciwnikiem wiernie naśladując jego ruchy ciała, zupełnie jak cień. Wykonanie zaczyna się zazwyczaj od wykopania rywala w powietrze gdzie jest praktycznie bezbronny.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Shishi Rendan - Lwia Zapora
Użytkownik musi wybić cel w powietrze, a potem znaleźć się za jego plecami. Następnie wyprowadza serię ciosów. Z uwagi na położenie wróg praktycznie nie jest w stanie się obronić. Kolejne ciosy rozbijają jego ciało, a tuż przed samym upadkiem zostaje kopnięty w żołądek i dobity.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Ōkashō - Uderzenie Kwitnącej Wiśni
Potężny cep, który może zakończyć walkę w jednym uderzeniu. Możliwe jest także uderzenie w podłoże, które pod wpływem siły stopniowo pęka na kawałki przypominając rozkwitający kwiat.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: zwiększona siła fizyczna (technika, talent, zdolność specjalna)

Hayabusa Otoshi
Technika polega na zaatakowaniu spadającego przeciwnika chwytem, tak by ten nie mógł uchronić się przed spadkiem na głowę. Łapiąc przeciwnika od tyłu użytkownik krzyżuje kostki na wysokości szyi rywala i oplata go rękoma w pasie upewniając się, że ten wyprostowany wbije się w ziemię.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Uzumaki Naruto Rendan - Zapora (imię użytkownika)
Technika podobna do Shishi Rendan, do jej wykonania potrzeba jednak klonów. Ich zadaniem jest otoczenie przeciwnika i wspólny atak w celu wybicia go w powietrze. Kolejne kopnięcia posyłają go coraz wyżej, aż w końcu oryginał zadaje opadające kopnięcie posyłając wroga na ziemię.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Dainamikku Akushyon - Dynamiczna Akcja
Użytkownik bierze rozpęd i skacze w kierunku przeciwnika. Dzięki impetowi przez dobrych parę sekund dosłownie leci w powietrzu co pozwala mu na wyprowadzenie serii kopnięć i uderzeń wszystkimi kończynami jednocześnie, bez potrzeby podpierania się. Taki atak ciężko odeprzeć. Mimo swoich zalet użytkownik jest także bardzo podatny na kontratak.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: znajomość techniki Dainamikku Entorī

Hayanie - Wczesna Strata
Użytkownik przeskakuje przeciwnika balansując swoim ciężarem na jego ramieniu, zazwyczaj unikając przy tym ataku. Przy lądowaniu ciągle trzyma ofiarę i wykorzystując impet z manewru rzuca nim o ziemię.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 3 dni

Doroppu Kikku - Spadające Kopnięcie
Użytkownik bierze rozpęd, a następnie wyskakuje by trafić cel kopnięciem. Impet tej techniki połączony z siłą fizyczną i kontrolą chakry sprawia, że ofiara może przelecieć nawet przez kilka ścian zanim się zatrzyma.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość techniki Dainamikku Entorī

Happa Shō - Wyzwolenie Niszczącej Dłoni
Technika polega na wyprowadzeniu całej serii kopnięć, uderzeń pięścią i otwartymi dłońmi tak, by w odpowiedniej chwili chwycić głowę przeciwnika i wbić ją w ziemię. Seria ataków jest bardzo szybka lecz brakuje jej siły. Głównie z uwagi na to, że ma ona tylko stworzyć okazję do zakończenia walki jednym, ostatnim ruchem.
Chakra: 7
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni

Kōsahō - Metoda Skrzyżowania
Użytkownik blokuje nadchodzący cios poprzez uniesienie kolana i cios łokciem w tym samym czasie. To zatrzaskuje atakującą kończynę i jednocześnie może nawet złamać kość.
Chakra: 5
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni

Seishun Furu Pawā - Pełna Moc Młodości
Użytkownik błyskawicznym ruchem wykopuje przeciwnika w powietrze. Następnie wyskakuje wyprzedzając ciało oponenta i kopie go w twarz potężnym, opadającym kopnięciem. Jest ono tak szybkie, że stwarza błysk światła i donośny huk, nie wspominając o kraterze w ziemi.
Chakra: 9
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni

Styl walki: (wybieramy jeden posiadając talent Mistrz Walki Wręcz):

Uwaga: Wybiera się jedynie jeden styl walki, którym postać trenuje większość swojego życia. Zależnie od obranego stylu zwiększają się “atrybuty fizyczne” postaci - wspomniane w talencie Mistrz Walki Wręcz. Jeśli styl walki opiera się na sile fizycznej użytkownik posiada niezwykłą siłę, jeśli na szybkości ataków - szybkość itp.

Rakanken - Pięść Arhat
Styl wali opierający się na prostych atakach fizycznych takich jak uderzenia otwartą dłonią, pchnięcia barkiem, uderzenia kolanami i rękoma podpierane brutalną siłą użytkownika. Do zakończenia walki zazwyczaj wystarczająco jeden, lub dwa uderzenia.

Trening w tym stylu oznacza dla użytkownika rozwój niezwykłej siły fizycznej i wytrzymałości ciała na ciosy.

Techniki stylu:

Gangeki - Atak Skały
Technika polega na wyprowadzeniu potężnego, lecz dość powolnego ciosu zaciśniętą pięścią. Jedno trafienie wykonane przez doświadczonego wojownika, w głowę lub korpus rywala, może zakończyć walkę. Przypomina to typowego “cepa”.
Chakra: 2
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Shōshitsu - Wznoszące Kolano
Najszybsza technika w całym stylu walki. Niestety jej minusem jest krótki zasięg ataku jako że jest to kopnięcie kolanem.
Chakra: 2
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Tokken - Pchnięcie Barkiem
Technika polega na wpadnięciu w przeciwnika barkiem lub nawet plecami. Impet z jakim atakuje doświadczony użytkownik pozwala na odepchnięcie nawet kilka szarżujących wspólnie przeciwników.
Chakra: 3
Ranga: B
Czas nauki: 3 dni

Hōshō - Krusząca Dłoń
Technika ataku otwartą dłonią. Pozornie jego siła nie wydaje się tak duża lecz trafienie zazwyczaj kończy się posłaniem przeciwnika na parę ładnych metrów w tył. Dzięki niej możliwe jest zatrzymanie i skontrowanie wielu ataków, nawet Nikudan Sensha klanu Akimichi.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Shōgekishō - Dłoń Atakująca Wzwyż
Uderzenie otwartą dłonią wyprowadzane od dołu ku górze. Zazwyczaj wycelowane w podbródek ofiary. Jedno uderzenie może wybić przeciwnika nawet na kilkanaście metrów w powietrze. W najgorszym wypadku rywal nie dożywa nawet etapu lotu.
Chakra: 5
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Asshō - Dłoń
Technika służąca do wykończenia leżących ofiar. Użytkownik dociska cel niczym wielotonowa prasa. Uderzenie kończy się pogruchotaniem wszystkich kości i niedużym kraterem w ziemi.
Chakra: 5
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni




Gōken - Silna Pięść
Charakterystyczny styl walki opierający się tylko i wyłącznie na sprawności ciała użytkownika. Jego celem jest zadawanie fizycznych obrażeń przez szeroki wachlarz technik, w postaci gamy wszelakich kopnięć i nie tylko.

Trening w tym stylu oznacza dla użytkownika rozwój całego ciała z naciskiem na wykorzystanie niezwykłej szybkości i zwinności.

Techniki stylu:

Konoha Reppū - Wichura Liścia
Użytkownik podcina przeciwnika wyciągniętą nogą wykonując niski obrót wokół własnej osi.
Chakra: 1
Ranga: D
Czas nauki: 1 dzień

Konoha Senpū - Huragan Liścia
Technika gdzie użytkownik wyprowadza dwa, lub więcej, obrotowe kopnięcia, pierw wysokie, potem niskie. Pierwsze uderzenie zazwyczaj jest zmyłką zmuszająca rywala do obniżenia pozycji i uniemożliwienia mu uniku przed drugim atakiem. Użytkownik może też wykonać jej wariant w powietrzu jako obrotowe kopnięcie.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Konoha Otoshi - Spadający Liść
Użytkownik wykonuje opadające kopnięcie. Jest wystarczająco silne by skruszyć skałę.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Konoha Raiken - Gromiąca Pięść Liścia
Użytkownik wyskakuje w powietrze nabierając prędkości obrotowej by następnie wykorzystać ją w trafieniu pięścią.
Chakra: 1
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Konoha Kaiganshō - Niszczący Skały Wzlot Liścia
Użytkownik uderza przeciwnika łokciem używając drugiej ręki jako podpory. Jest to prosty, lecz bardzo silny cios.
Chakra: 2
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Konoha Shōfū - Wznoszący Wiatr Liścia
Użytkownik wykonuje wysokie kopnięcie ponad swoją głowę. W trakcie wykonania techniki opiera ciężar swojego ciała na jednej nodze lekko ją uginając. W ten sposób wykorzystuje całe ciało niczym sprężynę nadając dużą siłę kopnięciu drugą nogą. Cios jest wystarczająco silny by wystrzelić przeciwnika w powietrze.
Chakra: 2
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Konoha Daisenpū - Wielki Huragan Liścia
Jest to seria kopnięć rozpoczynająca się od niskiego, potem średniego, wysokiego i zakończona opadającym kopnięciem. Użytkownik wykonuje kopnięcia wciąż się obracając co nadaje mu moment pozwalający na chwilowe wzniesienie się nad ziemię.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Konoha Tsumujikaze
Użytkownik staje na głowie z nogami wyciągniętymi na boki i zaczyna szybko kręcić się w miejscu. Technika wywołuje wiatr wystarczająco silny do rozwiania mgły w najbliższej okolicy.
Chakra: 3
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Konoha Daisenkō - Wielki Błysk Liścia
Użytkownik pędzi na przeciwnika i uwalnia potężne, boczne kopnięcie z wyskoku, celowane w głowę rywala. Przy uderzeniu pojawia się błysk, który dodatkowo chwilowo oślepia cel.
Chakra: 3
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Konoha Gōriki Senpū - Silny Huragan Liścia
Użytkownik rozpędza się i wykonuje potężne, obrotowe, wsteczne kopnięcie. Jego szybkość i siła jest wystarczająca by powalić nawet kilku przeciwników bez utraty prędkości obrotowej.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Konoha Toppū - Porywający Wiatr Liścia
Technika polega na zadaniu kolejnych ciosów wprowadzając się w przyśpieszający ruch obrotowy. Kończy się potężnym, obrotowym, wysokim kopnięciem i tworzy podmuch zdolny odepchnąć dorosłego człowieka.
Chakra: 5
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni

Konoha Ryūjin - Smoczy Bóg Liścia
Ostateczna forma taijutsu która zaczyna się od wznoszącego, obrotowego kopnięcia. Użytkownik nie zaprzestaje na obracaniu się, a wręcz przeciwnie - przyśpiesza. W końcu tworzy wokół siebie tornado, które rozciąga się w kształt olbrzymiego smoka połykającego ofiarę. Wytworzony, silny wiatr jest zdolny ciąć każdego kto wejdzie z nim w kontakt. Po rozpoczęciu ataku użytkownik pozostaje bezpiecznie wewnątrz. Jedyną drogą by się do niego dostać jest dać się połknąć.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: znajomość techniki Konoha Toppū




Rōshi - Stary Mistrz
“Strzeż się starca w dziedzinie, w której umiera się młodo.”. Ten cytat idealnie opisuje ów styl walki. Właściwie nie do końca można nazwać go stylem, gdyż zazwyczaj mistrz zna elementy kilku różnych stylów, które spotkał w swoim długim życiu. W walce jego głównym atutem nie są atrybuty fizyczne, a głowa. Dzięki doświadczeniu użytkownik jest w stanie odczytać ruchy praktycznie każdego przeciwnika, a nawet nieświadomie zmusić go by wykonywał ruchy tak jak użytkownik tego chce.

Trening w tym stylu oznacza dla użytkownika rozwój całego ciała i ograniczenie jego procesów starzenia jedynie do kwestii wizualnych. Postać musi być niezwykle doświadczona, a więc i stara.

Techniki stylu:

Trening w tym stylu oznacza dla użytkownika rozwój całego ciała i ograniczenie jego procesów starzenia jedynie do kwestii wizualnych. Postać musi być niezwykle doświadczona, a więc i stara.

Każdy Mistrz Walki Wręcz w pewnym wieku automatycznie staje się Starym Mistrzem.

Techniki stylu:
Wszystkie techniki stylu pierwotnego + kilka z innych (konsultacja z administracją).




Muon no Ken - Cicha Pięść (brak zdolności specjalnej lub klanu)
Styl walki gdzie użytkownik jest w stanie pokryć swoje ciało niewidoczną warstewką chakry. Dzięki niej użytkownik porusza się i walczy całkowicie bezszelestnie co sprawia, że jego ruchy są dużo cięższe do przewidzenia, zwłaszcza przez doświadczonych wojowników polegających nie tylko na wzroku.

Trening w tym stylu oznacza dla użytkownika rozwój całego ciała z dużym naciskiem na wytrzymałość i kondycję. Pozwala im to walczyć długo i efektywnie bez efektu zmęczenia. Wojownicy zazwyczaj starają się zamęczyć przeciwnika i zadać mu ostateczny cios gdy znacznie osłabnie.

Techniki stylu:

Shichi Tenkohō - Metoda Siedmiu Boskich Wdechów
Odpowiednik techniki Osiem Wewnętrznych Bram opracowany w Wiosce Piasku. Metoda polega na gromadzeniu w organizmie dużych ilości tlenu i “zwiększenie obrotów” ciała. Skutkuje to wzrostem szybkości i siły, tak jak w przypadku Osiem Wewnętrznych Bram. Chociaż uzyskiwany efekt jest podobny to, z uwagi na różnicę w samym działaniu, różni się także obciążenie jakie odczuwa walczący. Podczas gdy użytkownik 8 Bram obciąża głównie swój układ chakry, wojownik posługujący się Metodą Siedmiu Wdechów nadwyręża głównie swoje ciało. Co za tym idzie użytkowanie wiąże się ze znacznie większym zmęczeniem fizycznym, lecz unika się późniejszych komplikacji.

Zamiast systemu kolejnych bram jest tutaj system wdechów, podzielony na kolejne aktywacje “kassei”, samo działanie i efekt jest natomiast prawie identyczny. Nie ma jednak ósmej aktywacji kończącej się śmiercią.

Daiichi Kassei - Pierwsza Aktywacja
Oczy użytkownika stają się białe, a jego ciało otacza żółta poświata.

Daini Kassei - Druga Aktywacja
Ciało lekko się “powiększa”, mięśnie stają się napompowane i bardziej widoczne.

Daisan Kassei - Trzecia Aktywacja
Skóra staje się czerwona.

Każda kolejna to odpowiednik kolejnej bramy.





Sairento Kiringu - Ciche Zabijanie
Technika pozwala na niemalże bezszelestne poruszanie. Wypuszczając chakre przez podeszwy stóp z każdym stawianym krokiem wygłuszamy jego odgłos. Technika działa tym lepiej, im lepsza jest nasze panowanie nad chakrą. Jej mistrzowie są ponoć zdolni do podcinania gardeł ofiar zanim te chociażby pisną.
Chakra: 2 co turę
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni
Rozwinięcie techniki (ranga A)
Niektórzy shinobi poprzez długie prace nad tą techniką wykształcają zdolność do śledzenia dokładnych poczynań ofiary jedynie przez swój słuch.
Czas douczenia: 3 dni
Wymagania: brak

Hikō Fukurō - Lecąca Sowa
Podstawowa technika gdzie użytkownik pokrywa się powłoką chakry o specyficznej strukturze. Jej fenomen polega na całkowitym wygłuszaniu dźwięków, na zasadzie podobnej jak działa to w przypadku upierzenia sowy. Zadawane w ten sposób ciosy nie zyskują może na sile czy szybkości, ale są dużo cięższe do odczytania.
Chakra: 1 za cios
Ranga: C-A
Czas nauki: 3 dni
Czas douczenia: 2 dni

Hikō Taka - Lecący Jastrząb
Rozwinięta wersja powłoki gdzie użytkownik nie używa jej do wygłuszania, a raczej “zaostrzenia” swoich ataków. Wbrew pozorom nie zyskują one na sile tnącej, gdyż nie chodzi o tworzenie zwyczajnych ostrzy wokół kończyn, a o rozcinanie powietrza. W ten sposób znacznie zmniejsza się opór hamujący ataki walczącego. Dzięki metodzie zyskuje się na szybkości, a przez to nieco i na sile ciosów.
Chakra: 2 za cios
Ranga: A-S
Czas nauki: 4 dni
Czas douczenia: 2 dni




Saganken - Piaskowcowa Pięść (brak zdolności specjalnej lub klanu)
Styl walki opracowany przez shinobi z Wioski Piasku. Łączy ze sobą walkę na gołe pięści i bronią oraz niesamowitą kontrolę chakry. Każdy wyszkolony w niej shinobi potrafi w pewnym stopniu kontrolować piasek i wykorzystywać go w walce w zwarciu.

Trening w tym stylu oznacza dla użytkownika rozwój całego ciała. Dodatkowo rozwija się umysł i koncentracja, a także kontrola nad chakrą. Umożliwia to naukę niektórych technik manipulacji piaskiem.

Techniki stylu:

Saganbuki - Piaskowcowa Broń
Użytkownik zaciska w dłoni trochę piasku, który następnie miesza się i “mnoży” w jego dłoni. Dzięki swoim zdolnościom w manipulacji piaskiem może on zostać wykorzystany do formowania dowolnych kształtów i broni z wytrzymałego piaskowca. Tarcza wykonana w ten sposób może stopniowo i delikatnie kruszyć się hamując siłę uderzenia tym samym całkowicie go niwelując.
Chakra: 3-5 zależnie od tworu
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Sunagoromo no Jutsu - Technika Piaskowego Płaszcza
Użytkownik jest w stanie otoczyć ciało swoje, lub towarzysza piaskiem by stworzyć na powierzchni skóry wytrzymały piaskowiec chroniący przed atakami. Utrudnia to jednak znacznie poruszanie się, w skrajnych przypadkach całkowicie unieruchamia.
Chakra: 3-8
Ranga: C-S
Czas nauki: 2 dni
Czas douczenia: 1 dzień

Sunaarashi no Jutsu - Technika Piaskowej Burzy
Technika tworzy lokalną burzę piaskową, która otacza wszystko wokół niego. Dłuższe przebywanie w obszarze może doprowadzić do opadnięcia z siły i omdlenia.
Chakra: 4 co turę
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Henkō Sajin: Nessa Meisai - Formacja Spolaryzowanego Piasku: Kamuflaż Gorącego Piasku
Użytkownik składa pieczęć i przykłada dłonie do piasku. Ten następnie miesza się z jego chakrą i tworzy spolaryzowane drobiny zdolne do zakrzywiania światła. Może on zostać wykorzystany do pokrycia czegoś, lub kogoś by stał się niewidoczny. Nie można także wyczuć chakry tego, co jest pod spodem. Niestety do poprawnego działania użytkownik musi pozostawać w bezruchu.
Chakra: 3 co turę
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Henkō Sajin: Sunaarashi Kekkai - Formacja Spolaryzowanego Piasku: Bariera Piaskowej Burzy
Za pomocą istniejącego już piasku, użytkownik tworzy na obszarze piaskową burzę, lub raczej chmurę piasku. On sam jest jednak bezpieczny w osobnej strefie. Technika służy głównie do ukrywania się. Ogranicza ona nie tylko widoczność czy mobilność każdego w obszarze jej działania, lecz także nie pozwala na wykrycie chakry znajdującej się wewnątrz. Może służyć także do przedostawania się niezauważonym przez sensoryczne bariery.
Chakra: 7 co turę
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość Sunaarashi no Jutsu oraz Nessa Meisai