Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Genjutsu - Techniki Iluzji

: ndz kwie 03, 2016 2:52 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek

Genjutsu - Techniki Iluzji

Hana Ninpo: Kyokasui - Technika Kwiatów Ninja: Wodne Lustro Kwiatów
Użytkownik zostaje otoczony wirującymi płatkami kwiatów, a otoczenie wokół niego znacznie się przyciemnia dodatkowo utrudniając widzenie. Technika służy głównie rozpraszaniu uwagi wrogów.
Chakra: 3
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Utsusemi no Jutsu - Technika Pustego Pancerzyka Cykady
Prosta technika gdzie użytkownik sprawia, że jego głos rozchodzi się wokół z wielu miejsc uniemożliwiając zlokalizowanie prawdziwego źródła. Jedyny zastosowaniem jutsu jest zmylenie osoby z którą rozmawiamy gdy nie chcemy by wiedziała gdzie jesteśmy.
Chakra: 4
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Mourou Kenzan - Mgliste Widzenie
Technika sprawia, że przeciwnik zaczyna mieć problemy ze wzrokiem. Wszystko co widzi jest mocno rozmazane, ciągle faluje. Dłuższy wpływ tego efektu może wywołać problemy z ustaniem na nogach.
Chakra: 4
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Kasumi Jusha no Jutsu - Technika Mglistych Sług
Technika tworzy straszne iluzje czarnych ninja, którzy wychodzą pojedynczo z okolicznych drzew, skał, ziemi czy zabudowań. Iluzje otaczają przeciwnika powolnie atakując. Jeśli same otrzymają obrażenia dzielą się na dwoje. Chociaż same nie mogą wyrządzić krzywdy rzucanie kunai w odpowiednim momencie, tak by dopasować jego lot do ruchów iluzji może zmylić rywala. Zadaniem techniki jest zmęczenie rywala ciągłą walką.
Chakra: 6
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni
Wymagania: talent Mistrz Iluzji

Magen: Narakumi no Jutsu - Demoniczna Iluzja: Technika Pokazania Piekła
Pierwszym efektem jest ukrycie ciała użytkownika przed zmysłami przeciwnika, zazwyczaj poprzez burzę wyimaginowanych liści, lub innych efektów kręcących się wokół. Następnie, po paru minutach iluzja która odkrywa strach drzemiący głęboko wewnątrz serca ofiary. Każdy ma taki obraz, którego nigdy nie chciałby zobaczyć. Technika wyciąga ten obraz i zmusza mózg ofiary by postrzegała go jako realną sytuację. Z uwagi na fakt, iż iluzja pojawia się z opóźnieniem większość osób przemieści się po zgubieniu śladu przeciwnika. Realizm sytuacji po oddaleniu się z pierwotnego miejsca jest zwiększony. Im bardziej masakryczna scena tym silniejszy szok.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: talent Mistrz Iluzji

Kori Shinchu no Jutsu - Technika Oddziaływania Przebiegłego Umysłu
Technika pozwala na zachwianie zmysłu kierunku przeciwników zmuszając ich do błądzenia w kółko. Pochwyceni w iluzję przeciwnicy mają wrażenie, że idą ciągle prosto i tak też postrzegają oddalone, charakterystyczne punkty jak góry, czy budynki.
Chakra: 6
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Yokai Hanabira no Jutsu - Technika Zanikania w Płatkach Kwiatów
Technika wytwarza miraż płatków kwiatów. Ich setki otaczają przeciwnika, a użytkownik poruszając się między nimi sprawia wrażenie jakby jego ciało także częściowo rozpuszczało się i składało ponownie na kwiaty. To znacznie utrudnia rywalowi trafienie.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Kanashibari no Jutsu - Technika Chwilowego Paraliżu
Technika wywołuje u ofiary poczucie bycia związanym niewidzialną liną. Im silniejszy użytkownik tym mocniejszy jest efekt.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Kisukaeru no Oji/Ojo- Żabi Pocałunek Księcia/Księżniczki
Technika gdzie iluzja nakładana jest przez pocałunek. Scena z baśni zostaje obrócona w koszmar. W trakcie pocałunku ofiara(?haha) widzi jak twarz użytkownika zamienia się w paszczę obleśniej ropuchy. Następnie zaczyna otaczać go różowa mgła i migoczące serduszka odcinając jakąkolwiek drogę ucieczki. Po chwili wokół widzi jedynie sylwetki użytkownika z żabią twarzą o wielkich, wymalowanych ustach chętną na kolejny pocałunek i nie przyjmującą żadnej odmowy. Technika nie wydaje się groźna, lecz może łatwo wpędzić ofiarę w kaftan, lub nawet w homoseksualizm (;)).
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Ganban Suberi no Jutsu - Technika Skalnego Osuwiska
Technika tworzy iluzję serii olbrzymich eksplozji niszczących pobliską okolicę. W ich wyniku zapada się także ziemia tworząc liczne wyrwy i głębokie kratery. Technika może wywołać panikę wśród tłumu gdyż oddziałuje na wiele osób jednocześnie. Wprawne oko jest w stanie dość łatwo odkryć wpływ genjutsu. Przełamanie techniki też nie sprawia problemu.
Chakra: 10
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Raiton: Raigen Raikochu - Uwolnienie Błyskawic: Iluzja Błyskawic Błysk Słupa Światła
Użytkownik tworzy wokół siebie oślepiający błysk świata. Każdy, kto chociaż w pewnym stopniu został oślepiony, zostaje złapany w prostą iluzję.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: Raiton

Magen: Jubaku Satsu - Demoniczna Iluzja: Śmierć Wiązaniem Drzewa
Użytkownik pierw znika w formie mgły lub podobnego zjawiska by niepostrzeżenie zakraść się do celu. Gdy jest już wystarczająco blisko cel zostaje unieruchomiony przez miraż. Mogą być to różne efekty, ruchome piaski, lód, ale najczęściej technika przyjmuje postać szybko wyrastające drzewa, oplatającego się wokół wroga. W dowolnej chwili z pnia może wyłonić się ciało użytkownika zadającego kończący cios za pomocą kunai.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: talent Mistrz Iluzji

Magen: Kokoni Arazu no Jutsu - Demoniczna Iluzja: Technika Fałszywego Otoczenia
Technika pozwala na zmylenie ofiar tak by myślały, że dotarły na miejsce gdy tak naprawdę są gdzie indziej. Jej główną zaletą jest to, że może zostać rzucona na obszar tak by oddziaływała na każdego kto wkroczy na dany teren. Ktoś “dobrze zorientowany” lub inaczej utalentowany w genjutsu może łatwo rozpoznać iluzję.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: talent Mistrz Iluzji

Magen: Niju Kokoni Arazu no Jutsu - Demoniczna Iluzja: Technika Podwójnie Fałszywego Otoczenia
Technika pozwala na wytworzenie iluzji wewnątrz iluzji zmieniającej otoczenie. To sprawia, że użytkownik nawet po rozproszeniu pierwszej wciąż jest pod wpływem drugiej. Efekt tego jutsu jest unikalny co sprawia, że dostrzeżenie drugiej iluzji jest ciężkie.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: talent Mistrz Iluzji, znajomość techniki Kokoni Arazu no Jutsu

Magen: Jigoku Koka no Jutsu - Demoniczna Iluzja: Technika Spadającego Piekła
Technika tworzy w powietrzu iluzję ogromnej kuli ognia, która stopniowo spada w dane miejsce niczym meteor. Ofiary złapane w iluzję nie tylko widzą i słyszą, ale także czują ciepło zbliżającej się kuli.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: talent Mistrz Iluzji

Magen: Shinkarasu - Demoniczna Iluzja: Miraż Kruków
Technika pozwala na uwięzienie przeciwnika w silnej iluzji bez potrzeby kontaktu wzrokowego, jednakże przy jej użyciu można łatwo do niego doprowadzić. Podczas użycia technika tworzy stado kruków, które otacza ofiarę i odcina jej zmysły od bodźców realnego świata pozostawiając ją na łasce użytkownika.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: talent Mistrz Iluzji

Kokuangyo no Jutsu - Technika Zwiastuna Ciemności
Technika wywołuje halucynacje wzroku przeciwnika sprawiając, że staje się on praktycznie ślepy. Nieważnie jak wyszkolony jest shinobi jedyne co może robić to czekać w ciemności na nadchodzące ataki. Chociaż technika oddziałuje na wzrok inne zmysły i zdolności pozostają nietknięte.
Chakra: 15
Ranga: A
Czas nauki: 11dni

Jigyaku no Jutsu - Technika Odwrócenia Czasu
Technika stosowana głównie przez siły specjalne lub śledczych w celu pozyskiwania informacji. Użytkownik wprowadza ofiarę w stan odwróconej hipnozy pozwalając mu szczegółowe pamiętanie wydarzeń o których mogli zapomnieć. Co więcej osoba pod wpływem hipnozy jest skora do współpracy zachowując przy tym jednak swoją osobowość.
Chakra: 12
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni

Nehan Shoja no Jutsu - Technika Świątyni Nirvany
Silna technika iluzji gdzie wszyscy w dużym obszarze działania zostają poddani jej działaniu. Każda z osób widzi masę opadających, ptasich piór co wprowadza je w błogi stan spokojnego snu. Poczucia senności nie można pokonać nieważne jak bardzo próbuje się z nim walczyć. Można jednak przeciwdziałać technice, lecz należy to zrobić zanim pojawi się senność.
Chakra: 14
Ranga: A
Czas nauki: 12 dni

Hanabira Nigeru - Ucieczka w Płatkach Kwiatów
Technika która pozwala obracać niektóre iluzje przeciwko ich wykonawcy. Gdy iluzja sprawia, że użytkownik jest częściowo lub całkowicie unieruchomieni ta technika pozwala mu rozpaść się na płatki kwiatów i zaatakować rywala. By technika się powiodła musimy posiadać większe zdolności w dziedziny iluzji od naszego przeciwnika (jeśli obydwoje posiadają talent Mistrz Iluzji liczymy rangę i doświadczenie postaci, a także odbyte treningi).
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: talent Mistrz Iluzji

Utakata - Efemeryda
Jedna z najpotężniejszych technik iluzji. Pozwala użytkownikowi na umieszczenie ofiary w genjutsu poprzez użycie skinienia palca jako medium. W trakcie jego trwania możliwe jest oszukiwanie wszystkich zmysłów i wywoływanie uczuć takich jak ból, senność czy strach. Nawet gdy ofiara zda sobie sprawę, że jest pod wpływem iluzji, z uwagi na ciągłe odczuwanie zmiennych uczuć, samodzielnie wydostanie się z pod jej wpływu jest prawie niemożliwe.
Chakra: 10 za aktywację + chakra na kolejne iluzje
Ranga: S
Czas nauki: 14 dni
Wymagania: talent Mistrz Iluzji