Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Jikuukan Ninjutsu - Techniki Czasoprzestrzenne

: ndz kwie 03, 2016 3:14 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Jikukan Ninjutsu - Czasoprzestrzenne Techniki Ninja
Obrazek

Kuchiyose no Jutsu - Technika Przywołania
Technika, która pozwala przyzywającemu transportować zwierzęta, a czasem nawet ludzi, na długie dystanse w jednej chwili. Różne gatunki przebywają zazwyczaj w swoich własnych domenach, gdzie żyją na co dzień. Do samego przywołania potrzebna jest krew osoby która wcześniej spisała kontrakt z wybraną grupą - gatunkiem zwierząt. Należy dodać, że przyzwać dane zwierzę może każdy, kto zna technikę i w jakiś sposób wszedł w posiadanie krwi zakontraktowanego ninja. Pozostaje tylko kwestia tego, czy przyzwany towarzysz będzie chętny do pomocy.
Kontrakty zawsze są w posiadaniu NPC (o ile zwój nie został całkowicie wymyślony). Każdy kto będzie chciał się na nim podpisać musi fabularnie przekonać posiadacza kontraktu, lub szefa gatunku zwierząt by ten zgodził się na współpracę.
Wyjątek stanowi postać z talentem Przywoływacz lub Pustelnik. Wtedy proces zaprzyjaźnienia się należy opisać w historii.
Chakra: małe zwierzęta - 4 duże zwierzęta - 7 szefowie - 10
Ranga: -
Czas nauki: 10 dni

Kuchiyose: Gomon Heya - Przywołanie: Komnata Tortur
Technika przyzywa wokół siebie i przeciwnika żelazną klatkę, wyposażoną w wiele elementów na wzór komnaty tortur. Na początku klatka pojawia się rozłożona. Cztery masywne łańcuchy łapią kończyny ofiary, a ścianki składają się w całość. Na koniec na górę spada masywna figura blokująca wyjście, a sama klatka owija się dokładnie łańcuchami.
Ciało ofiary zostaje owinięte cienkim, wytrzymałym drutem. W podłodze jest system zębatek który pozwala użytkownikowi stopniowo napinać linę by ta wżynała się w ciało ofiary. Czas formowania komnaty jest dość długo przez co techniki używa się na już unieruchomionej, bądź nieprzytomnej osobie.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Kuchiyose: Usuimon - Przywołanie: Deszczowa Tama
Użytkownik przywołuje pojedynczą, wytrzymała na ataki bramę. Niestety ma ona jeden poważnie słaby punkt. Wystarczy chociażby wybuchowa notka wymierzona w odpowiednie miejsce i całość rozpada się na drzazgi. Brama posiada śluzy dzięki którym może służyć jako niewielka tama.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Kuchiyose: Rashomon - Przywołanie: Rashomon
Technika pozwala na przywołanie ściśle zamkniętej, groźnie wyglądającej, ogromnej bramy która zapewnia solidną obronę przed większością ataków.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 11 dni
Rozwinięcie techniki (ranga S) Sanju-Goju Rashomon
Specjalista tej techniki potrafi przyzwać trzy, a nawet pięć bram ustawionych jedna za drugą. Jak można się domyślić każda kolejna brama znacząco zwiększa obronną siłę techniki jednakże ich przywołanie pochłania większą ilość chakry.
Chakra: 10 za każdą kolejną
Czas douczenia: 4 dni
Wymagania: talent Przywoływacz

Kuchiyose: Aian Meiden - Przywołanie: Żelazna Dziewica
Raczej “Żelazna Kocica”, a tak naprawdę to Maneki-neko. Olbrzymia statua pojawia się pod użytkownikiem i wyrastając spod ziemi zamyka go wewnątrz. Po zamknięciu obu połówek owija się łańcuchami i ponownie chowa się pod ziemię grzebiąc przeciwnika żywcem. Po zamknięciu się kota nie można wydostać się z jego wnętrza nawet techniką czasoprzestrzenną.
Chakra: 11
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni

Hiraijin no Jutsu - Technik Formacji Latającego Gromu
Do wykonania techniki potrzeba trójki wyszkolonych shinobi. Muszą ustawić się oni w okręgu i stworzyć palcami “pieczęć konfrontacji” tak by ich kciuki, środkowe i wskazujące palce stykały się z palcami pozostałych. Po takim ustawieniu mogą przenieść nie tylko siebie, ale i kogoś znajdującego się wewnątrz okręgu do zaznaczonej wcześniej lokalizacji. Technika została wymyślona na potrzeby ochrony Hokage dlatego jej użycie może wydawać się dość specyficzne.
Chakra: 6 od osoby
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni

Hiraishin no Jutsu - Technika Latającego Boga Gromów
Technika pozwala na natychmiastowe przeniesienie się do wcześniej oznaczonej lokalizacji. Dzieje się to pośrednio przez specjalny wymiar gdzie czas płynie inaczej. Dzięki temu powstaje efekt zniknięcia i pojawienia się w innym miejscu bez pokonywania całej drogi z punktu A do B. Pierw jednak należy oznaczyć miejsce pojawienia się “formułą techniki”(jutsu-shiki). Odbywa się to przez prosty dotyk, oznaczona może zostać niemalże każda powierzchnia łącznie z ciałem przeciwnika. Co więcej raz naznaczona formuła nigdy nie znika. Technika działa na wszystko co jest w kontakcie z użytkownikiem, albo w jest w jakiś sposób powiązane z jego chakrą, co sprawia, że możliwe jest przenoszenie innych obiektów lub ludzi. Dodatkowe wymiary przenoszone ze sobą odbijają się na koszcie chakry. Kolejnym minusem jest fakt, iż cel do którego się przenosimy musi pozostawać chwilę w bezruchu. Maksymalny zasięg techniki to 250 metrów, a liczba użyć w walce to 10.
Chakra: 5 za teleportację, 2 za nałożenie formuły
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: talent Podróżnik w Czasie i Przestrzeni

Hiraishin: Ni no Dan - Latający Bóg Gromów: Drugi Krok
Użytkownik rzuca oznaczony wcześniej kunai, a następnie przenosi się do niego atakując ślepy punkt rywala. Głównym atutem techniki jest fakt, że użytkownik może przenosić się do poruszających się obiektów. Zasięg techniki spada wtedy jednak do 100 metrów.
Chakra: 6
Ranga: S
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Hiraishin no Jutsu

Rasen Senko Cho Rinbuko Sanshiki - Super Okrągły Ryczący Taniec Wirującego Błysku Styl Trzeci
Użytkownik rzuca sześć oznaczonych kunai tak, aby te wylądowały wokół jakiegoś obszaru w formując okrąg. Następnie przenosi się po kolei do każdego z nich w międzyczasie atakując pobliskich wrogów. Użycie jutsu wygląda jakby przez pole walki przeleciał piorun odrzucający swoją siłą wszystkich wewnątrz i wokół pierścienia, a znajdujący się w obszarze przeciwnicy nawet specjalnie nie wiedzą co ich uderzyło.
Chakra: 30
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: znajomość techniki Hiraishin: Ni no Dan

Hiraishingiri - Cięcie Latającego Boga Gromów
Technika jest kombinacją użycia broni i techniki czasoprzestrzennej. Użytkownik przenosi się do swojej pieczęci nie przed, lecz w trakcie zadawania ciosu co sprawia, że atak staje się praktycznie nie do uniknięcia.
Chakra: 8
Ranga: S
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Hiraishin no Jutsu

Hiraishin: Dorai - Latający Bóg Gromów: Kierujący Grom
Rozwinięcie techniki Hiraishin no Jutsu pozwalające na utworzenie czasoprzestrzennej bariery. Jest ona zdolna wciągnąć wszystko co wejdzie z nią w kontakt by następnie przenieść dany obiekt do innego zaznaczonego miejsca. Technika działa nawet na kilka kilometrów.
Chakra: 12
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: znajomość techniki Hiraishin no Jutsu

Hiraishin Goshun Mawashi no Jutsu - Technika Wzajemnego Natychmiastowego Odwrócenia Latającego Boga Gromów
Technika wymaga dwóch osób znających Hiraishin no Jutsu. Oboje oznaczają specjalną pieczęcią siebie nawzajem, a potem w jednej chwili używając Hiraishin dosłownie zamieniają się miejscami.
Chakra: 6 od osoby
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: znajomość techniki Hiraishin no Jutsu

Kuchiyose: Edo Tensei - Przywołanie: Reinkarnacja Nieczystego Świata
Wieloetapowe, zakazane jutsu za pomocą którego można przywrócić do życia umarłych. Nie jest to jednak prawdziwe wskrzeszenie, a przyzwanie z zaświatów części duszy i umieszczenia jej w przygotowanych wcześniej ciele.
Pierwszym krokiem jest pozyskanie DNA osoby, którą zamierza się wskrzesić. Sprowadza się to głównie do rozkopywania grobów. DNA musi zostać zamknięte w specjalnym zwoju i użyte dopiero w odpowiednim momencie.
W drugim kroku należy złożyć żywą ofiarę z innego człowieka. Po rozłożeniu zwoju i rozpoczęciu techniki na ziemi pojawiają się symbole, a ciało ofiary zostaje otoczone kawałkami pyłu i prochów które stopniowo przejmują jego energię życiową.
Na koniec do nowo stworzonego ciała wkłada się kunai ze specjalnym talizmanem. Proces ten nie tylko sprowadza część duszy czyniąc z ofiary ożywieńca, ale także zapewnia kontrolę poprzez tłumienie oryginalnej osobowości. Możliwe jest pozostawienie pewnych elementów wolnej woli w celu wykorzystania w walce sentymentów przeciwnika do wskrzeszonej osoby.
Mówiąc w skrócie powstaje wierna kopia zmarłego shinobi, która może wielokrotnie składać się w całość po zniszczeniu jej ciała. Niestety chociaż posiada ona zdolności nabyte za życia nie są one nawet w najmniejszym stopniu tak silne jak niegdyś.
Technikę można całkowicie przerwać jedynie na trzy sposoby:
usuwając duszę z ciała,
zmuszając użytkownika do jej zakończenia,
wywołując u duszy silne emocje, które zamykają jednocześnie sprawy nierozwiązane przed śmiercią shinobi, dające duszy spokój - mało niezawodny sposób, gdyż ofiara jest zazwyczaj silnie kontrolowana.
Chakra: 30 za osobę
Ranga: S
Czas nauki: 18 dni
Wymagania: talent Przywoływacz, odgórna zgoda na naukę - należy przedstawić jakiś sensowny, fabularny powód do posiadania i używania tej techniki