Iryo Ninjutsu - Techniki Medyków

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Iryo Ninjutsu - Techniki Medyków

Post ndz kwie 03, 2016 9:10 pm

Iryo-ninjutsu - Medyczne Techniki Ninja
Obrazek


Karada Sosa no Jutsu - Technika Skanowania Ciała
Podstawowa technika gdzie użytkownik przykładając naładowaną chakrą dłoń w okolice ciała celu jest w stanie stwierdzić czy jej przepływ jest zaburzony w wyniku jakichś obrażeń, zatruć lub infekcji. Pozwala to szybko zbadać stan pacjenta by zlokalizować przyczynę jego złego stanu zdrowia. Działa dokładniej wraz z rosnącymi umiejętnościami użytkownika.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Dokugiri - Trująca Mgła
Technika pozwala zamienić wydychaną chakre w chmurę trującej substancji. Wdychanie nawet małej ilości może wywołać problemy z koncentracją i zawroty głowy. Większe to już całkowity paraliż lub nawet śmierć jeśli trucizna będzie oddziaływać na ofiarę zbyt długo.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Chakura no Mesu - Skalpel z Chakry
Technika pozwala na tworzenie z palców niewielkich, cieniutkich ostrzy pracujących jako medyczny skalpel. Ich główną zaletą jest fakt, iż możliwe jest cięcie tkanek bez otwierania pacjenta to zmniejsza ryzyko infekcji. Chociaż normalnie wymaga to dużej koncentracji zwiększając ilość chakry można wykorzystywać technikę w walce by nacinać włókna mięśni i ścięgna unieruchamiając ofiarę.
Chakra: 2-4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni
Rozwinięcie techniki (ranga B)
Poprzez większą wprawę i więcej chakry można stworzyć z dłoni prawdziwe ostrze z chakry zdolne przecinać drewno czy ciało, a nawet zatrzymywać metalową broń.
Chakra: 6
Czas douczenia: 2 dni

Shosen Jutsu - Technika Mistycznej Dłoni
Atutowa technika każdego szanującego się medycznego shinobi. Pozwala użytkownikowi na leczenie innych (lub siebie) bez użycia skomplikowanych narzędzi czy lekarstw. Zamiast tego wykorzystywana jest specjalna chakra, która użyta właściwie przyśpiesza naturalną regeneracje tkanek. Na tym etapie może służyć do leczenia otarć, zadrapań i płytkich ran nie zagrażających życiu.
Chakra: zależnie od obrażeń
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni
Rozwinięcie techniki (ranga B)
Technika pozwala na wyleczenie nawet głębokich ran jednak zajmuje to trochę czasu. Niestety gdy pojawi się rana krytyczna jedyne co może zrobić użytkownik techniki to podtrzymywać życie towarzysza.
Chakra: zależnie od obrażeń
Czas douczenia: 3 dni
Rozwinięcie techniki (ranga A)
W końcu technika działa tak jak powinna. Za jej pomocą można leczyć prawie wszystkie obrażenia, od lekkich zadrapań, przez rany kłute, do poważnych krwotoków. Chociaż potencjalnie możemy leczyć wszystko tak naprawdę nie da się obejść faktu, iż technika służy jedynie do wielokrotnego przyśpieszenia naturalnego gojenia się ran. Wniosek z tego taki, że jeśli w grę wchodzą obrażenia, które nie zregenerowałyby się nawet gdyby miały na to czas użycie tej techniki nic nie zmieni.
Chakra: zależnie od obrażeń
Czas douczenia: 3 dni

Sansei no Surajji - Kwaśny Osad
Technika w której użytkownik wypluwa niewielką fioletową kule silnie stężonego kwasu. Przy pęknięciu płyn szybko paruje pozostawiając na celu silnie żrący osad.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość techniki Dokugiri

Mushu no Dokugiri - Bezwonna Trująca Mgła
Technika pozwala na tworzenie specjalnych notek wybuchowych, w których zamiast silnej eksplozji otrzymuje się chmurę bezwonnego dymu. Można łączyć go z różnymi truciznami by uzyskiwać różne efekty.
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: talent Medyk

Chakura Kyoka Sa Reta Tsuyo-sa - Siła Wzmocniona Chakrą
Technika pozwala uderzać z siłą tysiąca wojów (lol). Ciosy użytkownika techniki wyglądają na zadane z nadludzką siłą, lecz tak naprawdę nie jest to zasługa niezwykłej krzepy, a precyzyjnej kontroli chakry i koordynacji. Wystarczy, że użytkownik naładuje pięść chakrą i idealnie w momencie uderzenia ją wypuści. Bardziej doświadczony użytkownik stosując większa ilość chakry jest w stanie zabijać “pojedynczym strzałem” albo tworzyć w ziemi spore kratery.
Chakra: 5+
Ranga: B-S
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: talent Medyk lub Mistrz Kontroli Chakry

Shikon no Jutsu - Technika Martwej Duszy
Za pomocą tej techniki użytkownik może tymczasowo ożywić zwłoki stwarzając iluzję żywej osoby. Dzięki chakre możliwe jest kontrolowanie jej ruchów, lecz tylko przez krótką chwilę. Technika nie może posłużyć do stworzenia sojusznika w walce ale jest wystarczająco dobra by wykorzystać ją jako wabik.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Saikan Chushutsu no Jutsu - Technika Delikatnej Ekstrakcji Choroby
Technika pozwala zwalczać wszelkie patogeny i toksyny. Jeśli żadne lekarstwa czy antidotum nie daje sobie rady pozostaje tylko metoda inwazyjna. Użytkownik pierw musi przygotować specjalną ciecz, wywar z medycznych ziół. Następnie badając przepływ chakry w organizmie lokalizuje główne skupisko zatrucia. Po takich przygotowaniach medyk może rozpocząć właściwy proces leczenia. Po nacięciu obszaru blisko źródła choroby użytkownik tworzy z cieczy bańkę na swojej dłoni, którą następnie umieszcza w ciele pacjenta, a ta wciąga do siebie źródło choroby. Zabieg ten jest niezwykle bolesny i nie pozwala całkowicie pozbyć się toksyn, jest jednak idealną alternatywą gdy inne środki zawodzą. Z wydobytej substancji można stworzyć odtrutkę, której podanie całkowicie wyleczy cel. Dopiero wówczas zagrożenie całkiem mija. Bez podania leku życie pacjenta dalej jest zagrożone, chociaż znacznie mniej.
Chakra: zależnie od obrażeń
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: talent Medyk

Chikatsu Saisei no Jutsu - Technika Leczniczej Regeneracji
Trudne technicznie medyczne ninjutsu wymagające czterech medycznych ninja i olbrzymiej koordynacji. Na początek na ziemi rysowana jest duża, kwadratowa pieczęć, a pacjent umieszczany jest w jej centrum. Czterech medycznych ninja siada w rogach pieczęci, twarzą zwróconą ku sobie. Do leczenia wykorzystywany jest nienaruszony fragment ciała ofiary posiadający jej DNA, wystarczy chociażby włos. Medycy używają medium by odtworzyć komórki pacjenta i zaimplementować je w jej ciele tym samym obudowują je. Kontrola chakry i dobieranie odpowiedniej liczby komórek jest niezwykle trudne więc kuracja zajmuje dużo czasu. Jeśli przypadek jest poważny shinobi wykonujący zabieg muszą się zmieniać co parę godzin. W ten sposób można jednak odratować nawet najbardziej beznadziejne przypadki.
Chakra: zależnie od obrażeń
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Ranshinsho - Dezorganizacja Ścieżek Ciała
Niezwykle zaawansowana technika oparta na medycynie. Za pomocą chakry natury błyskawic użytkownik jest w stanie “przeprogramować” ciało przeciwnika tak, że ten traci panowanie nad swoim ciałem. Nadal jest w stanie wykonywać ruchy, ale jego ośrodek nerwowy szaleje. Chęć poruszenia lewą dłonią może skutkować zgięciem prawej nogi itp.
Do jej wykonania potrzebny jest cios pięścią wcześniej naładowaną chakrą. Po trafieniu przeciętna ofiara ma problem żeby wstać, a co dopiero walczyć dalej. Możliwe jest ”nauczenie” się nowych połączeń jednak wymaga to niezwykłej koncentracji, inteligencji i wiedzy o anatomii człowieka. Efekt utrzymuje się dwie tury.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni

Kisho Tensei - Reinkarnacja Własnego Życia
Technika używająca własnej energii życiowej do leczenia innych. Można użyć jej na osobie żywej by wyratować ją przed śmiercią, co pozostawia nas wyczerpanych, lub na osobie martwej. Użycie na ciele pozbawionym życia spowoduje przekazanie swojego życia i podarowania go drugiej osobie. Niektórzy rozumieją ją to zjawisko jako odrodzenie się w nowym, wybranym ciele, stąd nazwa reinkarnacja.
Chakra: zależnie od obrażeń/cała
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: talent Medyk

Saibo no Kasseijutsu - Technika Aktywacji Komórek
Technika typowo wspierająca bez zastosowania w walce. Użytkownik używa swojej chakry w celu jednoczesnego leczenia wszystkich komórek pacjenta. W ten sposób całe ciało jednocześnie przechodzi proces leczenia w czasie gdy drugi z medyków wykonuje bardziej skomplikowaną i inwazyjną operację. W ten sposób znacznie zwiększają się szanse przeżycia nawet najbardziej ryzykownych zabiegów. Pacjent nadal może zginąć.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: talent Medyk


Unikalna ścieżka medyka (wybieramy jedną posiadając talent Medyk):

Namekuji Hime - Ślimacza Księżniczka/Książę <3

Byakugo no In - Siła Setki Pieczęci
Pieczęć o której mówi się “szczyt kontroli chakry”. Poprzez stopniowe odkładanie pewnej ilości chakry, przez długi okres czasu, w jednym punkcie - zazwyczaj na czole - użytkownik tworzy znamię w kształcie rombu. Gdy pieczęć uformuje się całkowicie już i tak rewelacyjna kontrola chakry użytkownika zwiększa się jeszcze bardziej osiągając perfekcje. Pozwala to na używanie technik bez marnotrawienia chociażby najmniejszej ilości energii.
Po uwolnieniu pieczęci znamię rozrasta się na całą twarz lub nawet ciało. Przechowywana dotąd w w jednym punkcie chakra zostaje wchłonięta przez organizm i wykorzystywana do wzmacniania technik.
Po pierwszym użyciu pieczęć samoczynnie formuje się ponownie w tym samym miejscu. Nie jest możliwe zbieranie chakry w kilku pieczęciach.
Okres przez jaki pieczęć się przygotowuje to trzy miesiące, w tym czasie nasza maksymalna chakra zmniejszona jest o 10 punktów,
Po upływie trzech miesięcy chakra wraca do pełnej liczby, a pieczęć jest gotowa do uwolnienia
Chakra: dodaje 100 medycznej chakry (wykorzystywana tylko do leczenia)
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni

Sozo Saisei - Kreacja Odrodzenia
Granica medycznego ninjutsu, najlepsza z technik regeneracji. Poprzez uwolnienie dużej ilości medycznej chakry w całym swoim ciele użytkownik wytwarza specjalne białka, które zmuszają komórki do przyśpieszonego podziału co skutkuje “naprawieniem” wszelkich uszkodzeń organów i tkanek. Technika jest tak skuteczna właśnie dlatego. Zamiast leczyć stare komórki organizm zastępuje je nowymi co pozwala niemalże natychmiastowo wyleczyć dowolną ranę. Jej twórca sam stwierdził, że dzięki niej dopóki ma chakre jest nieśmiertelny. Użycie techniki wymaga jednak złożenia pieczęci i chwili skupienia, a przede wszystkim sporych ilości chakry. Jej głównym minusem jest fakt, że komórki mogą dzielić się tylko ograniczona ilość razy. W skrócie, im częściej używa się techniki tym bardziej skraca się życie co może objawiać się przedwczesnym starzeniem, a nawet “młodą śmiercią”.
Chakra: zależnie od obrażeń
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: uwolnienie Byakugo no In

Sozo Saisei: Byakugo no Jutsu - Kreacja Odrodzenia: Technika Siły Setki
Ulepszona wersja Sozo Saisei, która wykorzystuje potencjał Byakugo no In do maksimum. Proces regeneracji jest przyśpieszony tak bardzo, że rana po ostrzu leczy się już w trakcie jego wyciągania. Główną różnicą jest fakt, iż leczenie odbywa się teraz automatycznie. Technika działa tak długo, aż pieczęć nie zostanie cofnięta lub nie skończy się leczniczy zapas chakry. Doświadczony użytkownik może chwilowo przenieść część ornamentów na cel by użyczyć mu swojej zdolności regeneracji.
Chakra: zależnie od obrażeń
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: znajomość techniki Sozo Saisei, uwolnienie Byakugo no In

Katsuyu: Moryojika - Katsuyu: Ogromna Sieć Leczenia
Technika kooperacyjna między Katsuyu, a użytkownikiem. Najpierw wielki ślimak dzieli swoje ciało na mniejsze klony. Te następnie przyczepiają się do celów i przekazują im leczniczą chakre. Katsuyu używa nie tylko własnej chakry ale także tej przesyłanej mu przez użytkownika techniki. Pozwala to na jednoczesne leczenie masy ludzi bez ciągłego przemieszczania się. Co więcej jeśli do używanej do leczenia chakry prześlemy dodatkowy punkt cel odzyskuje pięć punktów chakry. Tzn. jeśli do wyleczenia czyichś ran potrzeba cztery punkty chakry to używając pięciu możemy podarować mu pięć punktów chakry, za szósty kolejne pięć i tak dalej, dopóki starczy nam sił.
Chakra: zależnie od obrażeń i użycia
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: znajomość techniki Kuchiyose no Jutsu, podpis na zwoju pomrowów, uwolnienie Byakugo no In

Iryo Suiton - Medyczne Uwolnienie Wody

Mizukamakiri - Płoszyca
Użytkownik tworzy wokół swoich rąk ostre kleszcze insekta, przypominające wodnego skorpiona albo modliszkę. Same w sobie zwiększają obrażenia ataków lecz można je wzmocnić stosując technikę skalpela chakry. Cała woda nabiera wtedy specjalnych właściwości.
Chakra: 7
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość techniki Chakura no Mesu

Suika - Wodny Komar
Technik polega na stworzeniu chmary komarów ze specjalnej chakry natury wody. Służą głównie do pozbywania się trucizn z ciała celu. Proces jest bardzo bolesny, lecz niezwykle skuteczny.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni

Mizukurage - Meduza
Technika pozwala na stworzenie niedużej meduzy która przyczepia się do celu. Jest to sposób na przechowywanie medycznej chakry na ciele potencjalnej ofiary ataku. Gdy osoba dozna urazu chakra z meduzy automatycznie ją wyleczy. Możliwe jest wyleczenie nawet bardzo ciężkich ran jednakże po zrobieniu “zastrzyku” meduza kurczy się i wyparowuje.
Chakra: 8
Ranga: S
Czas nauki: 9 dni

Ikite Dona - Żywy Dawca

Shometsu - “Przed-leczenie”
Technika, w której użytkownik stara się przewidzieć gdzie zostanie zaatakowany i stosuje w tym miejscu leczenie jeszcze zanim dojdzie do obrażeń. Obszar ciała w którym skupiona jest chakra zaczyna produkować nowe komórki jeszcze zanim stare ulegną zniszczeniu. To sprawia, że atak nie narusza właściwych organów, a niszczy jedynie ich nadmiar. Wymaga to niezwykłych zdolności analitycznych i refleksu dlatego nie każdy jest w stanie się jej nauczyć. Poza wykorzystaniem w formie zbroi użytkownik może także wyhodować dodatkowy organ potrzebny do przeszczepów lub eksperymentów.
Chakra: zależnie od obrażeń
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni

Nikutai Kassei no Jutsu - Technika Odrodzenia Ciała
Wysoki rodzaj medycznego ninjutsu i unikatowa technika Żywych Dawców. Jej główną mechaniką jest korzystanie z faktu, iż mięsień po regeneracji swoich uszkodzeń staje się silniejszy. Znając tą mechanikę i korzystając ze swoich medycznych zdolności użytkownik manipuluje cyklem “niszczenia i odradzania” mięśni na swoją korzyść zwiększając znacznie swoją siłę. Dodatkowo dzięki swoim zdolnością do tworzenia nadmiaru komórek może zmieniać swoją aparycję. Jest widocznie młodszy, wyższy i dużo bardziej umięśniony.
Chakra: 25 za aktywację + koszt leczenia zależnie od obrażeń
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: znajomość technik Shometsu i Chakura Kyoka Sa Reta Tsuyo-sa

Hiringu Hitokuchi - Leczniczy Kęs

Hiringu Hitokuchi - Leczniczy Kęs
Jest to nie tyle technika co wrodzona zdolność bierna. Użytkownik posiada specjalny rodzaj chakry, który wysysa się z jego/jej ciała po uprzednim ugryzieniu. Każdy kto pochłania tą chakre, łącznie z posiadaczem, leczy swoje obrażenia w błyskawicznym tempie. W kilka sekund można przejść ze stanu bycia blisko śmierci do pełnego uzdrowienia. Co więcej jeśli do używanej do leczenia chakry utracimy dodatkowy punkt gryzący odzyskuje pięć punktów chakry. Tzn. jeśli do wyleczenia czyichś ran potrzeba cztery punkty chakry to oddając pięć możemy podarować mu pięć punktów chakry, za szósty kolejne pięć i tak dalej, dopóki starczy nam sił. Oczywiście nie działa to na nas z oczywistych przyczyn.
Chakra: zależnie od obrażeń
Ranga: -
Czas nauki: -