Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Fuuinjutsu - Techniki Pieczętujące

: ndz kwie 03, 2016 11:04 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Fūinjutsu - Techniki Pieczętujące
Obrazek

Dwie pierwsze techniki są niezbędne do nauki reszty technik i używania zwojów.

Fūnyū no Jutsu - Technika Zamknięcia
Podstawowa technika pozwalająca na zamknięcie wielu różnorodnych obiektów, a nawet niektórych żywych stworzeń, w celu uwolnienia ich gdy zwój zostanie odpieczętowany. Nie można jednak pieczętować nią chakry, nawet tej po transformacji natury.
Chakra: zależnie od rozmiarów obiektu
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Kaifū no Jutsu - Technika Otwarcia
Podstawowa technika która pozwala na odpieczętowanie obiektu ukrytego wewnątrz pieczęci. Zazwyczaj jest to szybki i wygodny sposób przenoszenia i dobywania wszelakiej broni.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Shīrurirīsu no Jutsu - Technika Uwolnienia Opieczętowania
Podstawowa technika która pozwala usuwać i cofać efekty pieczęci, oczywiście nie zawsze jest to możliwe. Sam proces polega na otoczeniu danego symbolu swoim własnym, który zneutralizuje działanie. Formuła musi być dobrana odpowiednio by przeciwdziałać oryginalnej formule. Użytkownik zazwyczaj potrzebuje dużo wiedzy by rozpoznać nałożoną pieczęć. Często wymaga to długiej analizy i sięgania do ksiąg. Oczywiście jeśli samy znamy technikę, której formułę chcemy zniszczyć jest to kwestia chwili. Dopiero po poznaniu zasady działania techniki użytkownik jest w stanie rozpocząć próby jej złamania.
Nie jest możliwe zniszczenie pieczęci nałożonej techniką rangi wyższej, niż ranga shinobi.
Wraz z awansem na wyższą rangę należy douczać się techniki by dostosować jej skuteczność.
Chakra: 5+
Ranga: D-S
Czas nauki: 4 dni nauki (powtarzane co rangę w celu wzmocnienia techniki)
Wymagania: powyżej rangi B talent Mistrz Pieczęci

Bikkuri Bako - Cios z Pudełka
Technika pozwala na wykonanie prostego zwoju na wzór zabawki, pajacyka z pudełka. Po rozwinięciu zwoju pieczęć aktywuje się samoczynnie uwalniając prosty efekt. Może być to pajacyk na sprężynie, rękawica bokserska, proszek na swędzenie czy niewielka sikawka. Wszystko co nauczy wścibskich ludzi nie wtykać nosa w nieswoje sprawy.
Chakra: 3
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Shikoku Fūin - Pieczęć Wyryta Palcem
Użytkownik skupia chakrę w końcu wskazującego palca i używając jej ciepła do wypalenia czegokolwiek sobie zażyczy na wybranej powierzchni. Użyta na żywej osobie powoduje lekki dyskomfort i zostawia blizny.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Himitsu Tōru no Jutsu - Technika Tajemnego Przejścia
Technika pozwala umieścić niewidoczną pieczęć, która działa niczym zamek. Po zamaskowaniu jakiegoś wejścia w fizyczny sposób użytkownik nakłada na “drzwi” techniką. Od tej pory przejście otworzy się tylko jeśli ktoś wykona odpowiednią serię pieczęci. Dodatkowym plusem jest fakt, iż ciężkie głazy i tym podobne obiekty będą przesuwać się samodzielnie.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Fūin Teppeki - Zapieczętowana Żelazna Ściana
Prosta technika pozwalająca zapieczętować drzwi, lub bramy by nikt nieproszony nie dostał się do środka. Przejście otwiera się na określoną, “zarejestrowaną” przez użytkownika, sygnaturę chakry. Chociaż pieczęć zapewnia jakiś stopień ochrony nie imponuje wytrzymałością. Wystarczająco silny atak fizyczny jest w stanie przebić się przez nią razem z całymi drzwiami.
Chakra: 6
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Kamifubuki - Śnieżna Burza Konfetti
Używając kawałka papieru z pieczętującą formułą użytkownik tworzy notkę, która przy aktywacji zasypuje okolice istną lawiną malutkich skrawków papieru. Nie są może one groźne, lecz świetnie nadają się do ukrycia ucieczki. Zasłaniają nie tylko widok ale powodują także głośny szelest, zagłuszający inne dźwięki.
Chakra: 7
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Shuriken - Ostrze Ukryte w Dłoni
Technika pozwala na zapieczętowanie wewnątrz niewielkiego kawałka papieru całej masy shuriken, które następnie wystrzeliwują w stronę celu. Technika może i niezbyt szałowa, ale świetna dla tych, którzy mają problem z samodzielnym miotaniem broni.
Chakra: 5, wcześniejsze zapieczętowanie - 1 za shuriken
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Fūka Hōin - Metoda Pieczętowania Ognia
Technika pozwalająca na bezpiecznie zapieczętowanie pozostałości po dowolnej technice. Wypisana odpowiednio formuła ma w swoim centrum pustą przestrzeń pozostawioną na symbol techniki. Nie musi być to koniecznie Uwolnienie Ognia. W zależności od natury pochłoniętej chakry zmieni się symbol kanji pojawiający się w pustym miejscu na zwoju. Po zapieczętowaniu pozostałości techniki wystarczy go odpieczętować by rozprzestrzenić je w innym miejscu.
Chakra: 5-10
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Memori Shōkyo no Jutsu - Technika Wymazania Pamięci
Stosunkowo prosta technika dzięki której użytkownik jest w stanie wymazać czyjeś wspomnienia o wybranych wydarzeniach. Tak naprawdę one nie zanikają, a są jedynie “zapieczętowane” tak, że mózg ofiary nie ma do nich dostępu. Można wymazać maksymalnie dobę wstecz. Jutsu odbywa się przez położenie dłoni na czole celu i złożeniu jednej pieczęci wolną ręką. Wspomnienia celu można “przywrócić” dając jej prztyczka w czoło. Ofiara pod wpływem techniki chwilowo traci przytomność.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Fūinjutsu Torappu - Pieczętująca Technika Pułapka
Technika pozwala na stworzenie prawdziwej pułapki, nie tylko niegroźnych sztuczek. Po aktywacji pieczęci poprzez wejście na teren, lub otwarcie zwoju, lokacja wokół pieczęci zostaje rozświetlona przez rozciągającą się formułę. Czasu na reakcję jest niezwykle mało. Jej efekt to najczęściej częściowe, bądź całkowite unieruchomienie ofiary.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Bikkuri Bako

Bakuryūgeki - Uderzenie Eksplodującego Smoka
Technika pozwala na stworzenie ofensywnego zwoju, który wypuszcza gigantycznego, ognistego smoka, wybuchającego gdy tylko wejdzie z czymś w kontakt. Zwój należy wykonać wcześniej, gdyż wymaga to trochę czasu. Co ciekawe nie jest nam potrzebna znajomość uwolnienia ognia. Wystarczy, że znajdziemy kogoś kto zna tą naturę i użyczy nam trochę swojej chakry.
Chakra: 10, wcześniejsze pieczętowanie - 5
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Shishi Heikō - Ostatni Ryk Lwa
Formuła kompletnie blokuje przepływ chakry ofiary. Dzieje się to przez zamknięcie wszystkich tenketsu na obszarze jej działania. Pieczęć składa się z dwóch symboli, jednego mniejszego i otaczającego ją pola w kształcie rombu. By technika zadziałała należy umieścić ofiarę wewnątrz wyznaczonego obszaru i nałożyć mniejszą z pieczęci na jego ciało. Gdy ofiara zostanie zapieczętowana na środku techniki pojawia się symbol z napisem “zamknięcie”. Z uwagi na to jak złożony i dokładny jest proces udane wykonanie techniki graniczy z cudem. Złe ułożenie pieczęci względem siebie i formuła nie zadziała.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Keiyaku Fūin - Zapieczętowanie Kontraktu
Technika w której użytkownik nakłada pieczęć na osobę, która przyzwała dane stworzenie lub człowieka. Przez nią odcinana jest chakra przesyłana do przywołańca w celu jego kontroli. Użytkownik sam także nie przejmuje kontroli nad przywołaną osobę lub stworzeniem. W przypadku przywołań, które przyzywają sojuszników z innego wymiaru, niż nasz stworzenia wracają do swojego pierwotnego miejsca odwołując przywołanie.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 11 dni

Zekka Konzetsu no Jutsu - Technika Przeklęta Likwidacja Języka
Technika brzmi groźniej, niż naprawdę działa. Język na który nałożona zostanie pieczęć nie jest tak naprawdę usuwany, a jedynie “ograniczany”. Użytkownik wybiera spektrum pewnych tematów, o których nosiciel znamienia nie może powiedzieć ani słowa. Gdyby jednak spróbował pieczęć wywoła paraliż całego ciała i odbierze mu zdolność mowy. Efekt może utrzymywać się nawet kilka godzin.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni

Fūja Hōin - Metoda Pieczętowania Zła
Technika jest używana do tłumienia technik pozostawiających pieczęć w formie znamienia na osobie fizycznej. Wszelkiego rodzaju pieczęci które pozwalają na uzyskanie chakry i zmieszanie jej ze swoją własną stają się bezużyteczne. Technika w pewnym stopniu zależy jednak od siły woli noszącej znamię. Jeśli zostaną spełnione specjalne warunki, zawarte w formule pieczęci, wytłumione znamię znów “zacznie działać”. Sama technika jest dość szybka, ale przygotowania do niej wymagają narysowania krwią dwóch, rozległych, okręgów złożonych z symboli jej formuły i umieszczenia ofiary wewnątrz. Technika pochłania także mnóstwo chakry.
Chakra: 30
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni

Kaija Hōin - Metoda Uwolnienia Zła
Technika kompletnie odwrotna do Fūja Hōin. Służy do wyzwolenia technik pozostawiających pieczęć w formie znamienia na osobie fizycznej. Dzięki niej można wymusić aktywację znamienia, lub całkowicie pozbyć się go i uwolnić daną osobę od pieczęci. Do jej przygotowania potrzeba znacznie mniej przygotowań.
Chakra: 20
Ranga: A
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: znajomość techniki Fūja Hōin

Sennō Sōsa no Jutsu - Technika Ukrytego Prania Mózgu
Technika pozwalająca na wprowadzeniu do mózgu ofiary specjalnej pieczęci w postaci niewielkiej igiełki. Dzięki niej można “zaprogramować” cel by wykonywał jakieś czynności w czasie snu bez pamiętania tego co robił. Użytkownik może w dowolnym momencie dezaktywować technikę by ofiara pamiętała o wszystkim co robiła. Do przeprowadzenia operacji nałożenia pieczęci potrzebny jest doświadczony medyk.
Chakra: 12
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Biju Chakura Fūinjutsu - Technika Pieczętująca Chakre Ogoniastej Bestii
Technika współpracy gdzie ośmiu użytkowników jednocześnie tworzy dużą formułę pieczętującą z jinchuuriki w centrum. Ta następnie zaczyna świecić i tłumić chakrę ogoniastej bestii zmuszając ją do dezaktywacji.
Chakra: 5 od osoby
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Gogyō Fūin - Pieczęć Pięciu Żywiołów
Technika pozwala na nałożenie na przeciwnika silnej pieczęci, która uniemożliwia poprawne kontrolowanie chakry. Jeśli wymiesza się ją z formułą pieczęci trzymającą inne źródło chakry - np. pieczęć jinchuuriki - jej przepływ do ciała nosiciela także staje się niemożliwy.
Chakra: 15
Ranga: A
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Gogyō Kaiin - Odpieczętowanie Pięciu Żywiołów
Technika służy do usuwania pieczęci ograniczających przepływ chakry, o sile słabszej, lub równej sile tej techniki. W rękach zdolnego użytkownika jest nawet w stanie złamać pieczęć trzymającą ogoniastą bestie.
Chakra: 20
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Kaibi Hōin - Metoda Uwolnienia Ogona
Technika pozwala wyciągać ogoniaste bestie. Wymaga do tego jednak związania jinchuuriki wewnątrz specjalnego wzoru. Gdy przygotowania będą zakończone chakra demona zaczyna wylewać się z ciała nosiciela podobnie jak w przypadku przejmowania kontroli, aż do chwili gdy bestia pojawia się na wolności.
Chakra: 25
Ranga: S
Czas nauki: 13 dni

Biju Jokyo no Jutsu - Technika Usunięcia Ogoniastej Bestii
Technika przybiera bardziej formę rytuału. Jinchuuriki leży przywiązany do skalnego ołtarza otoczonego kręgiem kamieni. Następnie w okręgu wyznaczonym przez kamienie ukazują się symbole pieczęci i chakra bestii zaczyna być wyciągana na zewnątrz w postaci kuli. Całemu procesowi towarzyszy niewyobrażalny ból. Jest on tak silny, a technika na tyle amatorska, że istnieje duże ryzyko by jinchuuriki wpadł w szał zamieniając się w formę ogoniastej bestii. Można powiedzieć, że szanse powodzenia to około 30%.
Chakra: 36
Ranga: S
Czas nauki: 16 dni

Jigō Jubaku no In - Samo-przeklinająca Pieczęć
Pieczęć którą można dość łatwo nałożyć w walce na ciało przeciwnika tak, że ten nawet tego nie dostrzeże. Po aktywacji ciało oponenta zostaje pokryte symbolami, a on sam nie może się ruszyć. Technikę można przełamać jedynie uwalniając bardzo silną chakre.
Chakra: 18
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Kinkoju no Fuda - Przeklęta Notka Zakazanej Samodzielności
Technika pozwala na założenie pieczęci bezpośrednio na sercu ofiary. Jej zadaniem jest częściowe ograniczenie wolnej woli ofiary, w także powstrzymanie jej przed odebrania sobie życia, czy próbą usunięcia pieczęci. Można ją zdjąć jedynie bezpośrednim zabiegiem lub atakiem w serce. To drugie niesie ze sobą oczywiste ryzyko, szanse przeżycia są nikłe.
Chakra: 25
Ranga: S
Czas nauki: 16 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Shiki Fūjin - Pieczęć Żniwiarza
Technika w której użytkownik zaprzedaje swoją duszę diabłu by pozbyć się swoich wrogów raz na zawsze. Tym diabłem jest “Ponury Żniwiarz”, znany również jako “Bóg Śmierci”. Nieważne jak go zwać pojawienie się wielkiego ducha oznacza tylko jedno, śmierć. Na pierwszy ogień idzie fragment duszy samego użytkownika. Jest to zapoczątkowanie kontraktu. Następnie Shinigami sięga po dusze pobliskich wrogów, a gdy już je pochwyci wciąga je do swojej paszczy i pożera. Uniknięcie techniki jest niemożliwe gdyż Żniwiarz jest widoczny tylko dla tych, których czas nadszedł - których dusza została już pochwycona. Liczba poświęconych ofiar nie jest ograniczona, jednakże wydaje się, że Żniwiarz czeka tylko określoną ilość czasu zanim pochłonie także i duszę samego użytkownika. Pozbawienie duszy kończy się śmiercią. Na koniec techniki na brzuchu użytkownika pojawia się pieczęć. Wykonujący jutsu ma potem jeszcze kilka chwil na dokończenie swoich interesów na ziemi po czym Bóg śmierci pożera także i jego duszę kończąc jego żywot.
Duszę pożarte przez Boga Śmierci nie trafiają do “Czystej Krainy” - odpowiednika nieba, lecz są uwięzione na zawsze w brzuchu Shinigami, gdzie na wieki walczą ze swoim przeciwnikiem.
Chakra: cała
Ranga: S
Czas nauki: 15 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Shiki Fūjin: Kai - Pieczęć Żniwiarza: Uwolnienie
Jedyna technika która pozwala uwolnić duszę uwięzione wewnątrz brzucha Shinigami. Niestety do jej wykonania potrzebna jest specjalna “Maska Boga Śmierci”. Dzięki przyzwaniu Żniwiarza, gdy ma się ją na twarzy, można częściowo przejąć nad nim kontrolę i rozkroić sobie brzuch by uwolnić pożarte dusze. Niestety z uwagi na “opętanie” użytkownik otrzymuje te same obrażenia, co dla większości shinobi jest równoznaczne ze śmiercią. Pozostaje jeszcze inny problem, maska. Jest to spadek klanu który opracował jutsu i zniknął z historii świata dawno temu, więc jej znalezienie graniczy z cudem.
Chakra: cała
Ranga: S
Czas nauki: 16 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Shishō Fūin - Pieczęć Czterech Symboli
Technika przeznaczona do pieczętowania złych duchów, lub olbrzymich przeciwników, tak by nigdy nie obejrzały już światła dziennego. Można umieścić ją na ciele człowieka lub na dowolnym obiekcie. Jej użytkowanie wymaga wprawy i dużo czasu. Jednak gdy już się aktywuje jest w stanie zapieczętować dowolną istotę w wybranym obiekcie, lub osobie.
Chakra: 20
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Ura Shishō Fūin - Odwrócona Pieczęć Czterech Symboli
Silniejsza wersja Shishō Fūin. Za pomocą techniki użytkownik nakłada na ciele kogoś, lub swoim, pieczęć która aktywuje się w przypadku jego śmierci. Na klatce piersiowej pojawiają się symbole czterech pieczęci, które następnie “wylewają się” na ziemię wokół nosiciela. Wygląda to jakby z ciała umierającego tryskał atrament. Chwilę później rozciąga się olbrzymia sfera która pieczętuje wszystko, co znajdzie się w jej zasięgu, w jego ciele.
Chakra: 25
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: znajomość technik Shishō Fūin

Hakke no Fūin Shiki - Pieczęć Ośmiu Symboli
Technika powstała z połączenia dwóch pieczęci techniki Shishō Fūin. Użytkownik musi pierw przywołać specjalny ołtarz, a następnie umieścić na nim wybraną osobę. Następnie proces odbywa się podobnie jak w przypadku poprzedniej techniki z jedną, drobną różnicą. Tym razem nie pieczętuje się całości, a jedynie chakre celu. Najczęściej potrzebne jest do tego użycie jakiegoś sposobu wydobycia jej z ofiary. Można tego dokonać stosując Shiki Fūjin, jednak niesie to ze sobą ogromne ryzyko.
Sama pieczęć została skonstruowana tak, by umożliwić ruch chakry pomiędzy dwiema poczwórnymi pieczęciami i jej wymianę z chakrą nosiciela. Jest to sposób na zmuszenie biju do pomocy jinchuuriki nawet wbrew jego woli. Stopień jej otworzenia jest zależny od siły pieczęci co jest równoważne z ilością przepływającej chakry. Możliwe jest także ręczne kontrolowanie stopnia otwarcia pieczęci gdy posiada się już do niej klucz - odpowiednią, mniejszą formułę pieczęci służącą do otwierania i zamykania pieczęci głównej.
Ten sposób pieczętowania ma jednak pewną wadę. Ciągły przepływ chakry narusza stopniowo strukturę pieczęci osłabiając ją. Oznacza to, iż jinchuuriki ma określoną ilość czasu na zapanowanie nad chakrą bestii i stworzenie silniejszej pieczęci, zanim ta pierwotna osłabnie na tyle, że bestia przejmie kontrolę. Właśnie po to by zminimalizować to ryzyko użytkownik techniki zazwyczaj tworzy klucz. Dzięki niemu można wzmocnić lub całkowicie zamknąć pieczęć.
Chakra: 30
Ranga: S
Czas nauki: 15 dni
Wymagania: znajomość technik Shishō Fūin

Jigen Shiki no Jutsu - Technika Czasowe Wyzwolenia
Umieszczając na osobie znamię w procesie długiego rytuału użytkownik jest w stanie wymusić aktywację techniki z jej arsenału, nawet jeśli ofiara będzie pod wpływem paraliżu czy kontroli umysłu. Można to przyrównać do żywej bomby zegarowej.
Chakra: 30
Ranga: S
Czas nauki: 15 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Techniki Barier:

Fūbaku Hōjin - Kwadratowe Uwolnienie Zapieczętowanych Bomb
Technika gdzie użytkownik rozmieszcza cztery notki tak by tworzyły rogi kwadratu. Gdy tylko przeciwnik znajdzie się w centrum właściciel uaktywnia je. Od tego momentu notki wybuchają samoczynnie gdy cel wykona jakiś ruch. Jeśli tego nie zrobi jest bezpieczny, oczywiście o ile tylko ktoś go nie zaatakuje.
Chakra: 4
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Kekkai Hōjin - Metoda Wybuchowej Bariery
Prosta technika polegająca na rozłożeniu na obszarze czterech wybuchowych notek i połączeniu ich ze sobą tworząc kwadrat. Jeśli ktokolwiek przekroczy wyznaczoną linię aktywuje pułapkę. Wtedy notki eksplodują samoczynnie gdy cel dotrze do centrum obszaru najpewniej zabijając go.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Isshi Tōjin - Formacja Lekkiego Łańcucha
Ta bariera została zaprojektowana tak by nikt nie mógł wyjść z jej obszaru, łącznie z użytkownikiem. Będąc blisko celu użytkownik aktywuje pieczęć pod swoimi stopami, a ta rozciąga się tworząc niewielką sieć. Technikę można przełamać olbrzymią siłą fizyczną.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Kekkai Shihō Fūjin - Czterokątną Pieczętująca Bariera
Technika pozwala na stworzenie czterech zwojów, które mogą zostać użyte przez shinobi o “wystarczająco dobrej” koncentracji chakry (randze B lub wyższej, niższa ranga dla posiadaczy niektórych talentów). Potrzebne są jedynie zwoje, odrobina ich krwi i ich chakra. Użytkownicy ustawiają się wokół celu, a następnie stopniowo tworzą i rozciągają wokół niego barierę. Gdy znajdzie się ona nad ofiarą użytkownicy zaczynają ją kurczyć. Gdy tylko kopuła dotknie ciała celu zaczyna się proces pieczętowania. Im większa ilość chakry którą trzeba zapieczętować tym silniejsi muszą być użytkownicy. Potrzebne jest także jakieś medium dla zbieranej chakry, może być to odpowiednio duży zwój. Sporym minusem techniki jest to, że jej wykonanie jest wielostopniowe i trwa dość długo. Co więcej wszystkie cztery osoby używające zwojów do pieczętowania są wystawione na potencjalny atak.
Chakra: 16
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni

Kekkaifu: Gansōkō - Talizman Bariera: Opancerzone Oko
Technika została stworzona by chronić określony organ, lub część ciała. Polega na umieszczeniu wokół specjalnych talizmanów. Jeśli chronionemu narządowi zagraża niebezpieczeństwo talizmany skupią się tworząc wielowarstwową obronę. Jest ona praktycznie nie do przebicia. Jedynie paru ludzi na świecie potrafi się jej bezpiecznie pozbyć. W przypadku śmierci nosiciela pieczęć niszczy organ uniemożliwiając jego wykorzystanie. Cel nie może być zbyt duży.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci lub Medyk ze specjalizacją Fūinjutsu

Kekkaimon Gofūjutsu: Hachimon Heijō - Technika Bramy Bariery Pięciu Pieczęci: Osiem Bram Zamykających Zamek
Technika wymagająca posiadania specjalnego zwoju na którym będzie narysowany plan terenu. Po umieszczeniu formuł w kilku miejscach wokół obszaru z ziemi wyrastają cztery, olbrzymie bramy. Między nimi powstaję okrągła bariera, która odcina dany teren. Wszystko co wejdzie z nią w kontakt zostaje spalone żywcem. Jedynym sposobem na bezpieczne przejście jest posiadanie specjalnej notki. Użytkownik musi aktywować barierę od wewnątrz. Jeśli sam opuści teren bariera osłabnie na tyle, że wystarczająco silny atak będzie w stanie zniszczyć bramy i całą technikę. W innym wypadku barierę można zniszczyć tylko niszcząc którąś z tworzących je bram, od zewnątrz.
Chakra: 20-60
Ranga: S
Czas nauki: 18 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Gofū Kekkai - Bariera Pięciu Pieczęci
Technika polega na umieszczeniu czterech, specjalnych “zakazanych notek”, w czterech różnych lokacjach otaczających ostatnią piątą, umieszczoną na celu, który ma być chroniony. Obszar wyznaczony przez pieczęci otoczony jest barierą, wewnątrz której zniszczenie czegokolwiek jest niemożliwe. Bariery można pozbyć się tylko przez zerwanie wszystkich notek jednocześnie. Zerwanie którejś z nich wcześniej całkowicie zablokuje możliwość odwołania techniki w sposób inny, niż zmuszenie do tego jej użytkownika. To oznacza, że do zdjęcia techniki potrzeba co najmniej pięciu osób. Dodatkowo zewnętrzne cztery notki są chronione techniką pułapką, która uniemożliwia im natychmiastowy powrót do głównej pieczęci - Kyōmen Shūja no Jutsu.
Chakra: 40
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci

Kyōmen Shūja no Jutsu - Technika Nagłego Lustrzanego Napastnika
Technika jest pułapką uruchamianą automatycznie w wyniku zerwania przez kogoś “zakazanej notki”. Obok osoby, która zerwała symbol pojawia się idealna kopia, posiadająca nie tylko identyczny wygląd, ale i wszystkie umiejętności, techniki czy ekwipunek itd. Klon nie męczy się co daje mu dodatkową przewagę w walce. W celu pokonania kopii użytkownik musi w jakiś sposób stać się silniejszy, niż był w momencie zrywania pieczęci.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość technik Gofū Kekkai