Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Kenjutsu - Techniki Miecza

: ndz kwie 03, 2016 11:31 pm
autor: Mistrz Gry - Kimi
Obrazek

Kenjutsu - Techniki Mieczy

Yanagi - Wierzba
Użytkownik wymachuje mieczem w jedną i w drugą stronę, a każdy kto to zobaczy wpada w genjutsu. Iluzja sprawia, że ofiara widzi całe mnóstwo rozmywających się, atakujących rąk. Ten ruch przypomina plączącą wierzbę w wietrzny dzień. Z przeciwnikiem pozbawionym gardy użytkownik może bez trudu zaatakować.
Chakra: 3
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni
Wymagania: specjalizacja Genjutsu

Kuro Tatsumaki - Czarna Wichura
Technika gdzie kilku użytkowników siada sobie na ramionach formując ludzką wieżę. Następnie biorą w ręce dowolne ostrza i zaczynają obracać się tworząc tnące tornado.
Chakra: 2
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Oborozukiyo - Noc Zamglonego Księżyca
Użytkownik wykonuje pełny obrót ręki z mieczem pozostawiając po nim powidok. Następnie atakuje przeciwnika. Wcześniejszy zabieg sprawia, że rozpoznanie momentu gdy miecz naprawdę nas sięgnie utrudnia obronę.
Chakra: 2
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Tsukikage - Światło Księżyca
Technika gdzie użytkownik pędem rusza na cel tworząc powidok całym ciałem. Ciężko jest rozróżnić który z atakujących obrazów jest prawdziwy.
Chakra: 3
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość techniki Oborozukiyo

Zankō - Poświata
Technika rodem z filmów kina akcji. Użytkownik rusza z po prostej najszybciej jak potrafi i atakuje przeciwnika pojedynczym cięciem nie zatrzymując się. Staje dopiero kawałek za nim nie oglądając się gdy przeciwnik pada. Ruch jest błyskawiczny i zazwyczaj parowany z Shunshin no Jutsu w celu zwiększenia skuteczności.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Mikazuki no Mai - Taniec Półksiężyca
Użytkownik tworzy swoje dwie kopie za pomocą dowolnej techniki klonującej, wystarczy nawet podstawowe Bunshin no Jutsu. Jedna z nich atakuje z lewej, druga z prawej, a prawdziwy użytkownik zadaje cios z wyskoku wykorzystując ślepy punkt broniącej się ofiary. Jeśli klony będą materialne każdy z ataków może okazać się krytyczny.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni


Techniki Specjalnych Mieczy (talent Wprawny Szermierz):

Wymagana natura chakry Fuuton.

Kaze Gaeshi - Powrót Wiatru
Używając specjalnej broni użytkownik jest w stanie zneutralizować technikę wiatru przeciwnika swoim podmuchem zamieniając jej chakre w niewielką wichurę. Działa jedynie na techniki o podobnej sile i randze. Można także posłać broń miotaną z powrotem w kierunku oponenta.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Senmofu - Wirujący Okrutny Wiatr
Użytkownik bierze zamiach w kształcie litery X, a jego broń posyła tnący podmuch wiatru o tym samym kształcie.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Kujaku Senpu - Huragan Pawia
Użytkownik bierze zamach mieczem tworząc silny, wirujący podmuch zdolny przewrócić dorosłego mężczyznę.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Kazekiri no Jutsu - Cięcie Wiatru
Posiadając specjalną broń użytkownik tworzy pojedynczy, ostry podmuch wiatru jest w stanie dosłownie “przeciąć” większość znanych materiałów. Można także przeciąć inną technikę wiatru tak by całkowicie ją zneutralizować.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Kaze Gaeshi

Techniki Specjalnych Mieczy (talent Wprawny Szermierz):
Wymagana natura chakry Raiton.

Raikyu - Kula Błyskawic
Zbierając chakre pomiędzy mieczami użytkownik tworzy elektryczną kule, którą może wystrzelić w przeciwnika.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Raigeki no Yoroi - Zbroja Rażąca Błyskawicą
Użytkownik obraca swoimi mieczami zbierając chakre błyskawic by następnie pokryć się elektryczną powłoką niczym zbroją. Pancerz razi każdego kto dotknie nosiciela. Jest on wytrzymały lecz chroni tylko przed jednym uderzeniem.
Chakra: 10
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Raiso: Ikazuchi no Utage - Błyskawiczny Pogrzeb: Bankiet Błyskawic
Wbijając naładowane chakrą miecze w jakąś powierzchnie użytkownik tworzy serię wyładowań która przecina ją dopóki nie natrafi na cel.
Chakra: 7
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Raiga - Elektryczny Kieł

Użytkownik zbiera chakre elektryczności w broni, a następnie wysyła wyładowania elektryczne by razić przeciwnika.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Rakurai - Piorun Kulisty
Unosząc miecze nad głową użytkownik tworzy całą masę wyładowań która razi zbyt blisko znajdujących się przeciwników.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Raiga

Ikazuchi no Kiba - Kły Błyskawic

Poprzez uniesienie bliźniaczych mieczy w powietrze użytkownik przesyła część swojej chakry do chmur z których następnie nadchodzi uderzenie, w dowolnym, wybranym miejscu.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni

Rairyu no Tatsumaki - Tornado Smoka Błyskawic
Po zebraniu energii błyskawic w mieczach użytkownik unosi je w powietrze przyciągając wyładowania elektryczne z atmosfery. Prąd zbiera się wokół niego, a ten zaczyna się obracać tworząc tornado z powietrza i elektryczności. Wir przybiera postać smoka i kieruje się w stronę przeciwnika więżąc go w środku i boleśnie rażąc, aż ten zemdleje.
Chakra: 14
Ranga: A
Czas nauki: 11 dni

Sandageto - Brama Grzmotów
Użytkownik wbija naładowane ostrza w ziemię, a następnie wysyła wyładowanie w niebo. Po chwili z nieba spada cała seria błyskawic, która pali wszystko wokół użytkownika na chrupiące wióry.
Chakra: 20
Ranga: S
Czas nauki: 14 dni
Wymagania: znajomość wszystkich elektrycznych technik mieczy[/color]

Styl walki: (wybieramy jeden posiadając talent Wprawny Szermierz):

Kakuran Taijutsu - Technika Zaburzenia Ciała
Jest to styl walki używany przez Kirābī. Jest to coś z pogranicza walki wręcz i używania broni białej. Styl opiera się w dużej mierze na zwinności i zręczności użytkownika. Walczący porusza się w sposób bardzo nieskładny i chaotyczny. Tak naprawdę to co wygląda nieco jak błazenada jest dobrze wytrenowane i przemyślane. Użytkownik może łatwo skołować przeciwnika i ugodzić go, gdy ten się tego nie spodziewa.

Techniki stylu:

Akurobatto - Akrobata
Styl pozwalający na używanie nawet do ośmiu ostrzy jednocześnie. W trakcie walki użytkownik trzyma je w zgięciach rąk i jednej nogi, pachwinach, między ramieniem, a szyją, a nawet w ustach. Co ciekawe obie dłonie ma cały czas wolne. Wyjątki stanowią chwilę, gdy miecze przerzucane są z jednego miejsca w inne oraz przypadki gdy chce zadać decydujący cios. Chociaż wygląda to dziwnie walczący jest w stanie atakować wszystkimi ośmioma ostrzami, nieważne jak z pozoru idiotycznie je trzyma. Dodatkowo częste żonglowanie ostrzami i całe mnóstwo różnych obrotów sprawia, że jego styl jest kompletnie nieprzewidywalny, nawet dla wyszkolonego użytkownika Sharingan.
Chakra: 5 co turę
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni



Iaidō - Droga Iai
Specyficzny styl walki mieczem. Polega na płynnych, zdecydowanych, kontrolowanych ruchach, gdzie ostrze przez większość czasu schowane jest wewnątrz pochwy. Opuszcza ją jedynie by zadać śmiercionośne cięcie, a następnie wraca uprzednio zostając oczyszczonym z krwi wrogów. Pomysł na taki rodzaj walki wydaje się dość karkołomny, lecz właśnie w tym tkwi cały urok i siła stylu. Liniowy ruch i siła potrzebna do wydobycia ostrza skutkuje w szybszych i silniejszych cięciach, od tych zadawanych już wyciągniętą bronią.
Szybkość ataków - zwłaszcza pierwszego - sprawia, że walczący shinobi mają problem ze złożeniem pieczęci do technik co utrudnia im znacznie używanie ninjutsu.

Techniki stylu:

Samuraisāberu no Jutsu - Technika Samurajskiej Szabli
Technika wykorzystuje koncept podobny do wielu innych. Poprzez przepływ chakry wokół ostrza broń zwiększa swoje wymiary i możliwości tnące.
Chakra: 4
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Iaigiri - Cięcie Iai
Technika polegająca na wyprowadzeniu błyskawicznego i potężnego cięcia mieczem. Ma ono tylko jedno zadanie, zakończyć walkę w pierwszym uderzeniu, tam gdzie styl jest najsilniejszy. Im silniejszy użytkownik tym potężniejsze cięcie. Doświadczony wojownik może bez trudu pozbawić głowy nawet większego od siebie przeciwnika.
Chakra: 3-5
Ranga: C
Czas nauki: 7 dni

Hadan - Przebicie
Użytkownik bierze zamach naładowanym powłoką mieczem uwalniając fale tnącą pobliskich wrogów.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: znajomość techniki Samuraisāberu no Jutsu

Issen - Błysk
Rozwinięcie techniki Hadan. Użytkownik pokrywa chakrą miecz i wykonuje nim zamach tworząc falę podobnie jak poprzednio jednak tym razem zamienia się ona w pocisk pędzący w stronę przeciwnika. Jego siła jest wystarczająca by niszczyć skały.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość techniki Hadan

Yōjinbō - Ryzyko Tańczących Ostrzy
Technika służąca do kontrataku. Gdy przeciwnik atakuje wręcz, lub jakiegoś rodzaju bronią do walki w zwarciu, użytkownik wykorzystuje atuty swojego stylu by z pędu zadać swoje cięcie jako pierwszy. Celuje się w punkt, który przeciwnik odsłania wykonując zamach co uniemożliwia obronę. Jedynym sposobem na wyjście z pojedynku zwycięsko jest bycie szybszym, co w przypadku starcia ze stylem Iaidō może być niezwykle trudne.
Chakra: 5
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni



Kirigakure no Kijin - Demon Ukryty we Mgle
Styl walki polegający głównie na sile fizycznej, chociaż tak naprawdę jest to zależne od użytkownika. To co łączy wszystkich walczących stylem jest element ataku z ukrycia i niesamowita pasja w otwartej walce. Mówi się, że został on zapoczątkowany w Wiosce Ukrytej Mgły, w czasach gdy nazywana była Krwawą Mgłą. To wyjaśniałoby jego brutalność.

Techniki stylu:

Busō Kuchi - Uzbrojone Usta
Użytkownik jest w stanie używać szczęki by trzymać kunai i walczyć nim. Wprawny wojownik jest w stanie pokonać całą chmarę wrogów ani razu nie używając rąk.
Chakra: 1 co turę
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Sairento Kiringu - Ciche Zabijanie
Technika pozwala na niemalże bezszelestne poruszanie. Wypuszczając chakre przez podeszwy stóp z każdym stawianym krokiem wygłuszamy jego odgłos. Technika działa tym lepiej, im lepsza jest nasze panowanie nad chakrą. Jej mistrzowie są ponoć zdolni do podcinania gardeł ofiar zanim te chociażby pisną.
Chakra: 2 co turę
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni
Rozwinięcie techniki (ranga A)
Niektórzy shinobi poprzez długie prace nad tą techniką wykształcają zdolność do śledzenia dokładnych poczynań ofiary jedynie przez swój słuch.
Czas douczenia: 3 dni
Wymagania: brak

Ansatsu Jutsu - Technika Zamachu
Użytkownik jest w stanie bezszelestnie i nagle podbiec do swojego celu. Mistrzowie techniki potrafią dokonać zabójstwa zanim ochroniarze zdążą chociażby go zauważyć.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Sairento Kiringu

Zetsubō no Ikari - Rozpaczliwa Furia
Jest to nie tyle nawet technika co zdolność pasywna. Pod wpływem ogromnych emocji użytkownik staje się maszyną do zabijania. Nawet jeśli jego ciało powoli odmawia mu posłuszeństwa jest on w jakiś sposób zdolny do kontynuowania walki dopóki nie dopadnie celu. Nie zważa nawet na rany o ile zbyt mocno nie ograniczają jego ruchów. Gdy szał minie, a adrenalina opadnie shinobi pada wycieńczony i po krótkim czasie umiera.
Chakra: -
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni



Kumo-Ryū - Styl Chmury
Chociaż shinobi Ukrytej Mgły posiadali fajniejsze zabawki to mieszkańcy Ukrytej Chmury znani byli od zawsze z walki mieczem. Stało się to na tyle oczywiste, że ich styl walki szybko przyjął się też u shinobi z innych wiosek. Nie cechuje się on niczym specjalnym, można powiedzieć, że jest po prostu dobrze wyważony. Posiada natomiast wiele technik, ale nie ma co się dziwić. W końcu to styl tworzony przez shinobi.

Techniki stylu:

Omotegiri - Frontalne Cięcie
Użytkownik jednym szybkim ruchem chwyta miecz założony na plecach i zadaje nim potężny cios. Wprawny shinobi może wykonać atak zanim przeciwnik spostrzeże, że ostrze zostało faktycznie wyciągnięte.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Kaengiri – Ogniste Cięcie
Użytkownik pokrywa ostrze swojego miecza ogniem, a następnie wykonuje zamach. Ogień formuje łuk, który leci zgodnie z trajektorią poprzedniego cięcia. Doświadczony użytkownik jest w stanie dosłownie otoczyć się płomieniami chroniąc się ze wszystkich stron.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Damashigiri - Podstępne Cięcie
Użytkownik wyprowadza szybki, lecz nieco bezmyślny atak z boku, lub zza pleców przeciwnika. Może to zapewnić wygraną, lecz także odwrócić się na niekorzyść użytkownika. Problemem tej techniki jest fakt, iż atakując nagłą szarżą zostawia się wiele luk w obronie przez co jest się podatnym na kontrataki. Dobrym pomysłem jest połączenie techniki z inną, mylącą przeciwnika, jak na przykład Kawarimi no Jutsu, Przy dobrym użyciu zaskoczony cel można łatwo trafić.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Mikazukigiri - Cięcie Półksiężyca
Użytkownik macha mieczem w pojedynczym, szerokim, łuku. Cięcie jest tak szybkie, że ostrze zostawia po sobie obraz przypominającym księżyc. Ciężko nazwać tą technikę atakiem, gdyż nie ma w niej precyzji potrzebnej do ranienia wrogów. Jeśli ktoś jednak znajdzie się w zasięgu może skończyć kiepsko. Głównym zastosowaniem jest skontrowanie kilku ataków jednocześnie nadchodzących z różnych stron.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Uragiri - Odwrócone Cięcie
Użytkownik bierze potężny zamach, lecz zanim padnie cios shinobi obraca się na pięcie wykonując obrót. W ten sposób atak zostaje wykonany w kierunku przeciwnym, niż wyglądał pierwotnie. Jeśli ktoś myśli, że może skorzystać z okazji gdy użytkownik jest bezbronny przez swój atak i chce zaatakować go od tyłu jest w błędzie, o którym najpewniej prędko się przekona.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni

Ura Kasumigiri - Odwrócone Mgliste Cięcie
Po stworzeniu kilku klonów, materialnych czy też nie, użytkownik wykorzystuje je do okrążenia rywala i jednoczesnego ataku. Jedyną naturalną drogą ucieczki wydaje się być wyskok w powietrze. Tam natomiast czeka już prawdziwy użytkownik atakujący od góry.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni





Ostrza Siedmiu Mistrzów Miecza:

Samehada - Skóra Rekina
Nazywany także Daitō - Wielki Miecz. Wygląda jak olbrzymi nóż pokryty rekinimi łuskami. Jego specjalną właściwością jest pożeranie chakry.
Więcej w temacie Ogoniasta Bestia bez Ogona



Kubikiribōchō - Nóż Odcinający Głowy

Masywny, szeroki miecz. Kształtem przypomina olbrzymi nóż rzeźnika, czym zyskał sobie nazwę Dantō - Przerywacza. Ostrze posiada dwa otwory, okrągły blisko końca i półokrągły bliżej rękojeści. Oba podkreślają główne zastosowanie miecza - obcinanie głów, stąd też obie nazwy. Drugie wycięcie pozwala także na zawiązanie wokół ostrza pasa dzięki czemu łatwiej go nosić. W tym samym celu można odczepić rękojeść i zamontować ją ponownie dopiero przed walką. Jego ciężar sprawia, że nawet ktoś o dużej sile nieumiejętnie nim walczący bardzo szybko się zmęczy.
Tak jak pozostałe miecze należące do Siedmiu Mistrzów Mgły miecz posiada unikalną moc. Kubikiribōchō potrafi zregenerować swoje ostrze pozyskując żelazo z krwi swoich ofiar. To dotyczy zarówno niewielkich stępień krawędzi jak i kompletnego rozłamu na pół. Poza tym miecz jest bardzo wytrzymały i ze względu na unikalną zdolność, wiecznie bardzo ostry. Można nim przeciąć prawie wszystko.

Powiązane techniki:

Hisenken - Lecący Wirujący Miecz
Użytkownik jest w stanie z olbrzymią łatwością rzucać swoim Kubikiribōchō niczym leciutkim Shuriken. Trafienie bronią takich gabarytów kończy się zazwyczaj przepołowieniem. Jeśli bron wbije się w drzewo lub ścianę można spokojnie na niej stanąć.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Tetsu no Bibu - Żelażny Śliniak
Przez posiadaną wprawę i lekkość w używaniu miecza użytkownik jest w stanie jednym ruchem założyć otwór na końcu miecza na głowę rywala by następnie rzucić nim jak szmacianą lalką. Można także użyć drugiego otworu by przybić czyjąś szyję do ściany tak by nie mógł się ruszyć, ale nie został uduszony.
Chakra: 3
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni



Nuibari - Krawiecka Igła
Długi, wąski miecz o cienkim ostrzu, Chōtō - Długi Miecz. Z wyglądu przypomina olbrzymią igłę, a na końcu ma przymocowany drut, który przechodzi przez oczko w rękojeści. Walcząc nim użytkownik przeszywa swoje ofiary i łączy je razem. Ostrze posiada praktycznie nieograniczoną zdolność przebicia. Jedno pchnięcie lub celny rzut potrafi przeszyć na wylot nawet kilku wrogów i połączyć ich razem wytrzymałą nicią.

Powiązane techniki:

Jigumo Nui - Szycie Ziemnego Pająka
Używając miecza użytkownik ukrywa pod ziemią ostrą jak brzytwa nić. Gdy tylko ofiara wejdzie w obszar wystarczy jedno pociągnięcie i przeciwnicy zostają chwyceni za stopy i uwięzieni. Jeśli jakimś cudem szybko się nie uwolnią ich stopy zostaną praktycznie odcięte.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Waiya Haritsuke - Ukrzyżowanie Drutem
Użytkownik nawleka swoich przeciwników tak by zostali do czegoś przybici w sposób przypominający ukrzyżowanie. Ostatnim krokiem jest zadanie krytycznej rany i pozostawienie ich na bolesną i powolną śmierć w męczarniach.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni



Kabutowari - Rozłupak Hełmów
Broń składa się z olbrzymiego młota i topora, połączonych razem za końce grubą, płaską liną. Razem mówi się o nich Dontō - Tępy Miecz, który jest w stanie przełamać każdą obronę. Chociaż długość kabla pozwala na swobodne korzystanie z broni osobno to prawdziwa siła broni ukazuje się dopiero wtedy, gdy używa się ich razem.

Powiązane techniki:

Shōgekiha - Fala Uderzeniowa
Zarówno młot jak i topór są zdolny do wytworzenia potężnej, niszczącej fali uderzeniowej. Zależnie od użytej broni otrzymuje się nieco inny efekt. Młot powoduje silne wstrząsy zdolne skruszyć niemalże wszystko, może nawet wywołać coś w rodzaju “lokalnego trzęsienia ziemi”. Fala stworzona siekierą posiada niekarygodną moc tnącą. Jedno uderzenie bez trudu przepoławia kamienne ściany użytkowników uwolnienia ziemi.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Dai Sumasshu - Wielka Miazga
Atak jest dwuetapowy ale mało który materiał na świecie nie jest w stanie mu sprostać. Po pierwszym uderzeniu siekierą następuje uderzenie młotem, lecz celem nie jest sam przeciwnik, a tylna część topora. W efekcie powstaje atak zdolny do rozłupania dosłownie wszystkiego co stanie mu na drodze.
Chakra: 7
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni



Shibuki - Plusk
Długi, toporny miecz, który posiada ostrze z jednej strony i olbrzymi, podłużny pojemnik z drugiej. W środku znajduje się rolka zwoju złożonego z ogromnej ilości wybuchowych notek. Przy rozwinięciu fragment zwoju spoczywa na stronie z ostrzem dzięki czemu po zadanym uderzeniu materiał jest odcinany, a notki przyczepiają się do celu na chwilę przed wybuchem dając użytkownikowi szansę na cofnięcie się przed efektem eksplozji. Miecz wydaje się także posiadać zdolność automatycznego “przeładowania” po każdym użyciu.. Przez umiejętne wykorzystanie eksplozji w sztuce szermierki miecz zyskał sławę jako Bakutō - Wybuchowy Miecz.

Powiązane techniki:

Happa Rokujūshi - Wybuchowa Wielostrzałowa Śmierć
Użytkownik rozwija długi kawałek rolki ze swojego miecza by następnie posłać go w stronę wrogów wykonując przy tym ruch okrężny. Taśma wybuchowych notek otacza przeciwników odcinając im możliwość ucieczki i pochłaniając ich ciała w olbrzymiej eksplozji.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Happa Bōei - Wybuchowa Obrona
Gdy nadlatuje zagrożenie użytkownik używa podmuchu powstałego w wyniku eksplozji by zatrzymać i zneutralizować lub całkowicie odbić atak.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni



Kiba - Kły
Bliźniacze miecze, każde o smukłym i prostym, podwójnym ostrzu. Oba posiadają także zagięte do góry ostre zęby u góry, przy końcu miecza i przy rękojeści. Ze względu na przewodzenie i wzmacnianie chakry uwolnienia błyskawic są to najostrzejsze miecze na całym świecie, zyskały sobie przydomek Raitō - Miecze Gromów. Można je także połączyć rękojeściami by stworzyć jedną broń.

Powiązane techniki:

Batterī Sōchaku - Ładowanie Baterii
Tak długo jak użytkownik ma dostęp do naturalnych błyskawic jest w stanie pobierać ich energię dzięki mieczom i używać jej zamiast chakry.
Chakra: +10
Ranga: B
Czas nauki: 7 dni

Inazuma no Ikari - Gniew Błyskawic
Użytkownik emituje chakre uwolnienia błyskawic przez swoje miecze, a następnie “przelatuje” przez pole walki obracając się wokół własnej osi. Porażone cele doznają chwilowego skurczu całego ciała co zostawia je bezbronne przed, nadchodzącym za wyładowaniem, ostrzem miecza.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni



Hiramekarei
Sporych rozmiarów, płaski, szerokie miecz. Na obu stronach ostrza posiada zakrzywione “wgniecenia” tworzące jakby jelec. Ogólnie kształt ostrza przypomina flądrę. Owinięta bandażami przypomina nieco Samehade. Do jednego ostrza dochodzą dwie, połączone ze sobą krótkim sznurem rękojeści. Dzięki temu broń znana jest jako Sōtō - Bliźniaczy Miecz.
Specjalną zdolnością miecza jest możliwość przechowywania i emitowania chakry nosiciela w różnej formie.

Powiązane techniki:

Hiramekarei Kaihō - Uwolnienie Hiramekarei
Technika pozwala na stworzenie wokół ostrza miecza powłoki z chakry całkowicie zmieniającej kształt i właściwości broni.
Chakra: zależnie od kształtu
Ranga: B
Czas nauki: 7 dni

Honenuki - Okaleczenie
Biorąc zamach bronią użytkownik tworzy dużą liczbę jasno niebieskich kryształów, o kształcie rybich ości. Te wystrzelone w przeciwnika przeszywają go ograniczając znacząco możliwość ruchu.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni