Chakura Kyuin Jutsu - Techniki Absorpcji Chakry

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Chakura Kyuin Jutsu - Techniki Absorpcji Chakry

Post ndz kwie 03, 2016 11:03 pm

Chakura Kyuin Jutsu - Techniki Absorpcji Chakry

Obrazek

Uwaga: Wszystkie techniki z tego działu wymagają talentu “Pożeracz Chakry” chyba, że pole “wymagania” w ich opisie uwzględnia inny talent lub zdolność.

Pojęcia “Nadmiar chakry” określa sytuację gdy po uzupełnieniu naszych zasobów posiadamy więcej chakry, niż pozwala nam na to nasz limit.
Np. maksymalna ilość naszej chakry to 50, zużyliśmy w walce 20, wchłaniamy 40, to mamy 60, czyli o 10 za dużo - 10 to nasz nadmiar.

Chakura Kyuin - Absorpcja Chakry
Podstawowa zdolność każdego “Pożeracza Chakry”. Dzięki niej użytkownik jest w stanie wchłaniać chakrę przez dotyk. W zależności od rangi użytkownika dzieje się to sprawniej.
D - 2, C - 5, B - 8, A-10, S - 15 (ilość chakry pochłanianej co turę).
Chakra: -
Ranga: D
Czas nauki: 5 dni

Doton Kekkai: Doro Domu - Bariera Uwolnienia Ziemi: Kopuła Ziemnego Więzienia
Technika pozwala na stworzenie skalnej kopuły wokół danego terenu. Jest ona stosunkowo wytrzymała i posiada zdolności regeneracji. Używa do tego celu chakry uwięzionych wewnątrz przeciwników. Chakra ofiar jest pochłaniana przez użytkownika w tempie 5 co turę. Nadmiar chakry należy wykorzystać w przeciągu doby.
Chakra: 12
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: Doton

Uramiame - Deszcz Zazdrości
Technika pozwala użytkownikowi na stworzenie obfitego deszczu. Spada on w ponad przeciętniej ilości zbierając się w zbiornik wodny. Następnie formowana jest fala o sile zdolnej przewrócić człowieka, a następnie trzymać go wewnątrz silnym prądem. Z ciał ofiar porwanych przez wodę wysysana jest chakra w tempie 10 co turę. Nadmiar chakry należy wykorzystać w przeciągu doby.
Zwykle formowanie się jutsu trwa co najmniej dwie tury. Techniką można przyśpieszyć używając już obecnego zbiornika. Należy jednak uważać na proporcję. Jeśli użyjemy zbyt dużo naturalnej wody, a zbyt mało z techniki jutsu nie zadziała.
Chakra: 16
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: Suiton

Kirisame - Mglisty Deszcz
Technika tworzy rzadką mgłę i deszcz który jest w stanie dosłownie “wymywać” chakrę ze wszystkiego czego dotknie - głównie technik. Jest ona wystarczająco silna by uniemożliwić wykonywanie technik wymagających użycia chakry w ilości mniejszej, niż 10 punktów. To utrudnienie można obejść jednak należy podwoić koszt chakry używanych technik. Można także używać taijutsu, broni czy genjutsu. Poza tym wszystkie żywe istoty, poza użytkownikiem techniki, tracą 5 punktów chakry co turę - nawet sojusznicy. Technika utrzymuje się przez 5 tur. “Wymyta” chakra nie jest dodawana do zasobów użytkownika.
Chakra: 30
Ranga: S
Czas nauki: 13 dni
Wymagania: Suiton

Chakura Dassui Fuin - Pieczęć Wysysająca Chakre
Technika pieczęci zaprojektowana by pobierać chakrę z ciała ofiar. Użytkownik umieszcza pieczęć na ziemi, a następnie w jej centrum cel z którego będzie absorbował chakre. W trakcie procesu pobierania energii użytkownik musi pozostać blisko swojej ofiary.
Chakra ofiary dodawana jest do naszej w tempie 20 co turę/post. Musi zostać wykorzystana natychmiast, w trakcie połączenia. Jeśli ciało posiadało jakąś zdolność szybkiej regeneracji zasobów chakry, bądź pozyskiwała ją z natury (przeklęte pieczęć), czy ogoniastej bestii może służyć znacznie dłużej, niż zwykłe baterie.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: talent Mistrz Pieczęci lub talent Pożeracz Chakry ze specjalizacją Fuinjutsu

Wybieramy jedną z technik:

Zen Kyushu - Całkowita Absorpcja
Zaawansowana technika która pozwala użytkownikowi pożerać nie tylko zasoby chakry ale i energii życiowej użytkownika. Dzięki temu jest on w stanie wyleczyć się nawet z głębokich ran, o ile nie są to rany krytyczne.
Chakra: -
Ranga: S
Czas nauki: 12 dni
Wymagania: znajomość techniki Chakura Kyuin

Shikei Seppun - Egzekucja Pocałunkiem
Technika pozwala użytkownikowi absorbować chakre przez pocałunek. Możliwe jest też zaabsorbowanie duszy użytkownika, gdy jego chakra się kończy. Pozwala to na zachowanie części jego chakry i dodania jej do własnych zasobów na stałe, razem z jego wrodzoną naturą chakry. Oczywiście dla ofiary kończy się to śmiercią. Gdy proces się rozpocznie ciało ofiary jest pokryte specjalnymi pieczęciami uniemożliwiającymi ruch co praktycznie pozostawia ją bezbronną. Nadal można jednak manipulować chakrą co w niektórych przypadkach pozostawia nadzieje na obronę. Poza tym użytkownik może także oceniać rodzaj i ilość chakry ofiary zwyczajnie liżąc ją.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni
Wymagania: brak zdolności specjalnej lub klanu