Shurikenjutsu - Techniki Ostrzy Ukrytych w Dłoniach

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Shurikenjutsu - Techniki Ostrzy Ukrytych w Dłoniach

Post ndz kwie 03, 2016 11:35 pm

Obrazek


Uwaga: Niektóre techniki pozwalają zamykać w zwojach przedmioty - tylko bronie. By nie wymuszać na graczach wybrania kilku specjalizacji do robienia jednej rzeczy można je jednak wykonywać nie posiadając specjalizacji w Fūinjutsu.

Fūnyū no Jutsu - Technika Zamknięcia
Podstawowa technika pozwalająca na zamknięcie wielu różnorodnych obiektów, a nawet niektórych żywych stworzeń, w celu uwolnienia ich gdy zwój zostanie odpieczętowany. Nie można jednak pieczętować nią chakry, nawet tej po transformacji natury.
W przypadku braku specjalizacji Fūinjutsu można pieczętować broń, wystarczy specjalizacja Shurikenjutsu.
Chakra: zależnie od rozmiarów broni
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Kaifū no Jutsu - Technika Otwarcia
Podstawowa technika która pozwala na odpieczętowanie obiektu ukrytego wewnątrz pieczęci. Zazwyczaj jest to szybki i wygodny sposób przenoszenia i dobywania wszelakiej broni.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Kage Senbon - Senbon Cienia
Prosta technika polegająca na rzuceniu dwóch senbon, z czego jeden posiada zawsze przymocowany niewielki dzwonek. Sztuczka polega na tym, że cel podświadomie reaguje tylko na te wydające hałas i nie dostrzega tych bez dzwonka. Wynika to z faktu, że mózg instynktownie skupia się na dźwięku ignorując nieco inne zmysły.
Chakra: 1
Ranga: D
Czas nauki: 1 dzień

Kage Shuriken no Jutsu - Technika Cienia Shuriken
Prosta technika, gdzie użytkownik rzuca dwa shuriken nakładając jeden na drugi. To sprawia wrażenie jakby rzucony został faktycznie tylko jeden. W trakcie lotu drugi stopniowo oddala się od pierwszego ciągle chowając się w jego cieniu. Sukces techniki polega na tym, by jakoś skupić uwagę celu tylko na pierwszym. Wtedy muszą poradzić sobie z tym lecącym niżej, a na to czasem może być już za późno. Jednakże jeśli przeciwnik od razu dostrzeże oba shuriken, a wystarczy że kucnie, technika jest spalona.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Sōshuriken no Jutsu - Technika Kierowanego Shuriken
Jedna z podstawowych technik do której wystarcz shuriken i kawałek żyłki. Po wcześniejszym przymocowaniu linki do broni użytkownik jest w stanie zmieniać tor jej lotu. Wprawni shinobi z łatwością mogą wymyślić sposób by ciągnąć taki atak w nieskończoność.
Chakra: 1 za jeden ruch
Ranga: D
Czas nauki: 3 dni

Sōfūshasan no Tachi - Kierowany Potrójny Młyn Ostrzy
Technika, w której użytkownik rzuca całą masą shuriken, wśród których kilka z nich jest przywiązanych żyłką. Te przelatują obok i zawracają na zasadzie yoyo, używając czegoś jako osi, np. pnia drzewa. Dzięki temu można szybko i łatwo opleść niczego nie spodziewającego się przeciwnika i przywiązać go do drzewa, bądź kawałka skały itp. Technika chociaż prosta wymaga niezwykłej wprawy i zdolności analitycznych. Do pojmania przeciwnika potrzebne jest zazwyczaj przewidzenie jego najbliższych ruchów. Inaczej można łatwo pominąć potencjalną drogę ucieczki i zostawić lukę w swoim ataku.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: znajomość techniki Sōshuriken no Jutsu

Sōshuriken Ringu Toji - Druciane Związanie Kierowanym Shuriken
Rozwinięcie techniki Sōshuriken no Jutsu. Nie chodzi tyle o zaskoczenie przeciwnika poprzez nagłą zmianę toru lotu broni, a o rozprowadzenie systemu linek w którym rozproszony wróg się zapląta.
Chakra: 2 za jeden ruch
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: znajomość techniki Sōshuriken no Jutsu

Kawara Shuriken - Dachówkowe Shuriken
Technika pozwala użytkownikowi na zerwanie pokrycia dachu i użycie elementów jako shuriken. Wszystko dzieje się za pomocą tylko i wyłącznie chakry. Możliwe jest także podniesienie okolicznych, niewielkich obiektów jak kamyki.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Jouro Senbon - Prysznic Senbon
Technika wymagająca specjalnego parasola. Użytkownik wyrzuca broń w powietrze nadając jej ruch obrotowy, a ta następnie rozkłada się wciąż kręcąc się wokół własnej osi. Po chwili z broni wystrzeliwują całe setki ostrych igieł, będących w stanie przebić nawet cienkie warstwy blachy. Należy jednak uważać gdzie i jak się jej używa, gdyż sami też łatwo możemy paść ofiarą własnego ataku. Atak jest na tyle szybki, a senbon tak dużo, że zwyczajna ucieczka nie wchodzi w grę.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Sōshūjin - Atak Kierowanych Ostrzy
Użytkownik otacza kunai specjalnym rodzajem chakry i puszcza go, a ten pozostaje zawieszony w powietrzu. Można tak zawiesić do dziesięciu kunai i “wystrzelić” je w tym samym czasie. To znacznie utrudnia jakikolwiek unik czy sparowanie broni, gdyż kunai pokrywają wszelkie ślepe punkty.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Kawara Shuriken

Gen'ei Tajū Shuriken - Wielokrotne Shuriken Widmo
Technika niezwykle podobna do podziału cienia shuriken. Tym razem jednak nie są tworzone prawdziwe bronie, a jedynie ich wizualne kopie. To sprawia, że może być ich dużo, dużo więcej. Tylko kilka oryginalnych, ukrytych pomiędzy resztą może wyrządzić krzywdę.
Technikę można porównać do Bunshin no Jutsu, w czasie gdy jej odpowiednik z zakresu ninjutsu do Kage Bunshin. Jedna i druga technika tworzy klony, ale tylko twory jednej z nich zadają obrażenia.
Chakra: 7
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni


Styl walki: (wybieramy jeden posiadając talent Sokole Oko):

Sōgu - Kierowane Narzędzia (wymagana specjalizacji Bukijutsu)
Styl łączący ze sobą niesamowite zdolności do posługiwania się bronią miotaną i nie tylko, manipulacji nią za pomocą żyłek, a także pieczętowania. Użytkownik zazwyczaj nosi ze sobą olbrzymi zwój wewnątrz którego posiada istną zbrojownię, której pozazdrościć mogłaby niejedna armia. Chociaż najczęściej broni używa by zasypać przeciwnika, to w razie potrzeby potrafi nią także sprawnie machać.
Walczący tym stylem dorównuje Mistrzom Bukijutsu w dowolnej broni.

Techniki stylu:

Tetsu Dōmu Arumajiro - Żelazna Kopuła Pancernika
Technika w której użytkownik przyzywa ze zwoju segmentową, żelazną kopułę. Rozkłada się ona dosyć szybko i jest wytrzymała, stanowi więc świetną obronę. Na dodatek jest na tyle duża, że może bez problemu pomieścić nawet trzy osoby.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Baku Ryūsei - Wiążący Meteor
Użytkownik przywołuje ze swojego zwoju “manriki-gusari”, rodzaj łańcucha z ciężarkiem. Następnie używa go by związać przeciwnika. Gdy już mu się to uda, ze zwoju wystrzeliwuje cała masa broni.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Sōshōryū - Twa Bliźniacze Smoki
Użytkownik ustawia na ziemi, pionowo dwa zwoje, które przy aktywacji wypuszczają dym i unoszą się w powietrze rozwijając się. Następnie shinobi wskakuje między nie i odpieczętowuje całą masę broni, którą następnie ciska w rywala ciągłą serią. W razie gdyby atak się nie powiódł broń ma przymocowane linki, dzięki którym można przeprowadzić dodatkowy atak.
Chakra: 6
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni
Rozwinięcie techniki (ranga B)
Bronią nie trzeba już samodzielnie rzucać. Po rozwinięciu się zwojów ta dosłownie “strzela” w kierunku wskazanym przez użytkownika, zaraz po tym jak jest odpieczętowania.
Chakra: 10
Czas douczenia: 2 dni

Tensasai - Niebiańska Katastrofa Łańcuchowa
Silniejsza wersja Sōshōryū. Użytkownik wyrzuca swój ogromny zwój w powietrze by następnie zasypać wroga istnym morzem różnorakiej broni. Nie są to już tylko kunai i shuriken, a miecze, topory i obuchy wszelakiej maści i rozmiarów. Deszcz ostrego i masywnego żelastwa zamienia pobliską okolice w istne pobojowisko nie dając szansy na ucieczkę większości przeciwników.
Chakra: 15
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Sōshōryū




Nadeshiko-Ryū - Styl Nadeshiko (wymagana natura Fūton)
Styl łączący ze sobą niesamowite zdolności do posługiwania się bronią miotaną i walki wręcz, z manipulacją wiatru. Jego pochodzenie wiąże się z niewielką osadą, gdzieś daleko w Kraju Wody. Członkowie osady podróżują jednak po całym świecie na tyle często, że wiele osób zna ten styl.
Walczący tym stylem dorównuje Mistrzom Walki Wręcz.

Techniki stylu:

Kōha Reppūken - Bezkompromisowa Pięść Wichury
Otaczając swoją dłoń chakrą natury wiatru użytkownik wyprowadza cios. Za ciosem podąża fala powietrza, silna na tyle by poważnie poharatać ciało.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Kōha Senkaigiri - Bezkompromisowe Obrotowe Kopnięcie
Technika polega na zaatakowaniu kopnięciem od góry. Noga pokryta chakrą wiatru jest w stanie przeciąć nawet mechaniczne konstrukcje.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Shinku Enbu - Taneczny Występ Głębokiej Purpury
Użytkownik bierze kunai między palce i rzuca nimi w zabójczo precyzyjnej serii. Zdolności osoby rzucającej sprawiają, że uniknięcie jej jest naprawdę ciężkie.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Shinku Enbu: Ni no Dan - Taneczny Występ Głębokiej Purpury: Drugi Krok
Użytkownik obraca się wokół własnej osi z ogromną prędkością przez co wygląda jak niewielkie tornado. W trakcie obrotów wyrzuca serię kunai. Wygląda to na bezmyślne ciskanie nożami, podczas gdy użytkownik tak naprawdę jest w stanie celować i to w nawet kilka celów jednocześnie.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni