Zwoje Przywołania

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Zwoje Przywołania

Post śr kwie 06, 2016 9:18 pm

Obrazek

Niektórzy ninja są w stanie przywoływać specjalne zwierzęta (przywołańce) po złożeniu własną krwią podpisu na Zwoju Przywołania. Zwój Przywołania każdego rodzaju przywołańców jest tylko jeden - a podpis musi zostać złożony całkowicie fabularnie, co czasami oznacza konieczność udowodnienia swojej wartości opiekunowi zwoju.
Przywołańce często potrafią porozumiewać się w ludzkim narzeczu. Mogą szpiegować, tropić, walczyć lub dzielić się swoją wiedzą. Są równorzędnym partnerem w walce i wiele z nich, dumne z własnych umiejętności, wcale nie jest chętne do pomagania byle komu.
Rozgrywka fabularna z przywołańcem musi uwzględniać jego charakter i interakcję z postacią.

Wymagana specjalizacja: Jikuukan Ninjutsu.


Ninpou: Kuchiyose no Jutsu - Sztuka Shinobi - Technika Przywołania
Zaawansowana technika czasoprzestrzenna. Dzięki podpisowi złożonemu na Zwoju własną krwią możemy w dowolnej chwili przywołać zwierzę, z którym jesteśmy "związani". Uwaga! Sam fakt przywołania wcale nie oznacza, że przywołaniec będzie chciał z nami współpracować!
Chakra: małe - 4, średnie - 6, duże - 8, szefowie - 10
Ranga: C-S
Czas nauki: 7 dni


Zwój Psów:


Psy ninja, zwane ninkenami, mają niebywały węch i ostre kły oraz pazury. Ich szefem jest niepozorny Pakkun, charakterny mops w niebieskim kubraczku. Są idealnymi tropicielami.

Tsuiga no Jutsu - Technika Ścigających Kłów
Ninkeny atakują przeciwnika znienacka wykopując się spod ziemi i wczepiając zębami w jego ciało. Unieruchamiają go w ten sposób, dając nam czas na dalsze ruchy. Dużym plusem techniki jest, że psom nie potrzeba do namierzenia celu wzroku, wystarczy węch.
Chakra: 7
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Zwój Żab:


Żaby ninja zamieszkują mityczną górę Myoboku. Znają się na gromadzeniu i używaniu energii natury i czasem zapoznają z tą sztuką swoich najlepszych adeptów. Szefem żab jest Gamabunta, olbrzymi ropuch wprawnie posługujący się mieczem. Niestety, nie ma on łatwego charakterku - trudno mu zaimponować, a jest to konieczne by w ogóle zgodził się z nami współpracować.

Gama Yudan - Ropuszej Oliwy Kula
Wypluwamy sporą ilość oliwy w formie kuli, która w momencie gdy trafi w cel rozlewa się i rozpryskuje.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 4 dni

Yatai-Kuzushi-No Jutsu - Technika Zgniatania Straganów
Przywołujemy wielką żabę, która po prostu miażdży to, co znajdzie się pod nią. Po technice znajdujemy się na jej grzbiecie.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Ninpou - Kaeru Kaeru-no Jutsu - Sztuka Shinobi - "Technika Flejtucha Podmiana w Ropucha"

Technika dobra, kiedy chcemy kogoś nieźle wystraszyć i ten ktoś ma kompana... Można bowiem wtedy podmienić miejscami ów kompana z jakąś żabką, przez co biedny człowiek ma wrażenie, że jego przyjaciel sam stał się płazem... A osoba podmieniona może znajdować się w tym czasie gdziekolwiek zechcemy. Ważne, by przy wykonywaniu techniki była ona unieruchomiona i można było dotknąć jej głowy.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Gama-Dosu-Jin - Ropusze Mieczem Cięcie
Jutsu Szefa Gamabunty. Swoim ogromnym mieczem wyprowadza on niezwykle silne cięcie.
Chakra: 2
Ranga: -
Czas nauki: -

Katon Gama-Yu Endan - W Ogniu Ukrycie - Ropusze Oliwy do Ognia Dolanie
Jutsu Żabiego Szefa, Gamabunty. Wypluwa on duże ilości oliwy, którą użytkownik może podpalić.
Chakra: 4
Ranga: -
Czas nauki: -

Gamadaira Kageayatsuri no Jutsu - Ropusze Cieniem Spętanie
Technika polega na przekształcaniu się w cień drugiej osoby i na kontrolowaniu jej jako cień, którym jesteśmy. Gdy użytkownik zdecyduje się dezaktywować jutsu, wraca do swojej formy. W trakcie wykonywania tej techniki, nie można wykonywać innych technik.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni

Senpo; Goemon - Pustelników Sztuka; Goemon
Technika wykonywana wspólnie z żabim małżeństwem. Fukusaku dodaje wiatru, jego żona ognia, a użytkownik wypluwa olej. Razem tworzy to istną mieszankę wybuchową.
Chakra: 5
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: aktywowany Tryb Pustelnika lub Tryb Mędrca

Kuchiyose: Gamaguchi Shibari - Przywołanie: Żabi żołądek
Osobliwa technika, która przywołuje tylko jeden organ: żołądek wielkiej ziejącej ogniem skalnej żaby z Góry Myōboku, dzięki czemu może uwięzić przeciwnika w nim. Wnętrze przełyku jest bardzo elastyczne i klejące przez co uniemożliwia swobodę ruchu. Jeśli przeciwnik przypadkiem dotknie ściany, zostanie do niej przyklejony. W czasie działania przeciwnik zostaje zamknięty do czasu gdy zostanie strawiony. Użytkownik może kontrolować przełyk powodując jego rozciąganie i rozrośnięcie w dowolnym kierunku. Działa tylko i wyłącznie w pomieszczeniach (np budynek, jaskinia).
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni

Zwój Węży

Węże z reguły są przyzywane w dużych ilościach, ale ich szefem jest Manda, wyjątkowo niedający się podporządkować typ, który za każde wezwanie żąda ofiar w ludziach. Nie jest to szef, któremu można zaufać - jeśli okaże się to dla niego lepsze, bez problemu zdradzi wzywającego. Nie pomaga z własnej woli.

Sen'ei Jashu - Wężowe Ręce Penetrujących Cieni
Z rękawa wypełzają nam węże, mogące zaatakować lub oplątać przeciwnika. Maksymalnie dwa, po jednym na rękę.
Chakra: 2 za węża
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Sen'ei Tajashu - Wielowężowe Ręce Penetrujących Cieni
Tym razem węży jest po prostu więcej; rozwinięcie techniki Sen'ei Jashu.
Chakra: 2 za 3 węże
Ranga: B
Czas nauki: 3 dni

Mandara no Jin - Wężowe stado
Technika rodem ze zwoju węży. Polega na tym, że użytkownik wypuszcza z ust stado węży. Ich ilość jest taka duża, że może bez problemu opleść przeciwnika i zakryć w całości. Węży jest tak dużo, że mogą też służyć do wytworzenia sporej żywej ściany, która może użytkownika ochronić przed wieloma atakami.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Ninpou; Souja Sousai - Shinobi Sztuka - Para Węży, Podwójna Śmierć
Stykając się ciałem z drugą osobą (np. uścisk ręki) możemy sprawić iż po prostu umrzemy wraz z tą osobą. Jest o technika podwójnego samobójstwa.
Chakra: cała
Ranga: A
Czas nauki: wystarczy poznać istnienie techniki

Hoku-Tsunagari no Jutsu - Wężowe Połączenie Ciała
Kolejna atutowa technika wywodząca się ze zwoju węży. Polega ona na połączeniu się utraconej kończyny. Gdy zostaniemy rozcięci, to z obu części wychodzą węże, łączą ciało i regenerują. Wymaga to także sporej ilości chakry. Technikę trzeba wykonać natychmiastowo po zranieniu, w przeciwnym razie połączenie nie będzie możliwe.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: Użytkownik nie może być krytycznie ranny (poza regenerowaną kończyną, tj. poważnie raniony tułów) lub wyczerpany.

Hoku-Kawarimi no Jutsu - Wężowe Porzucenie Skóry
Technika używana tylko i wyłącznie po odniesieniu ogromnych ran lub po prostu do ucieczki. Jutsu to pozwala na wyrzuceniu „nowego siebie” z ust, lecz nie nagiego tylko w stroju w jakim zaczął walkę, bez ran, bez żadnej skazy (w przypadku utracenia ręki – odrasta ona ). Technika przypomina zrzucenie skóry przez węża i natychmiastową regenerację gadów. Wymaga dużej ilości chakry.
Chakra: 20
Ranga: S
Czas nauki: 15 dni

Zwój Pomrowów


Pomrowy (ślimaki bez muszli) są łagodne i bardzo chętne do pomocy, jednak niewiele z nich jest zdolnych do samodzielnej walki. Szefową jest Katsuyu - olbrzymi pomrów o właściwościach leczniczych.

Patrz: Iryo-ninjutsu - Techniki Medyków.

Zesshi Nensan - Gębowy Lepikwas
Katsuyu wypluwa żrący kwas, którym spryskuje przeciwnika.
Chakra: 5
Ranga: -
Czas nauki: -

Katsuyu Daibunretsu - Wielka Dywizja Katsuyu
Katsuyu w dowolny sposób może podzielić swoje ciało na mniejsze części. Mogą być one dowolnej wielkości, a każda z nich przyjmuje jej własną, zminiaturyzowaną postać. Każda mniejsza postać może również przekazywać chakrę.
Chakra: zależnie od podziału
Ranga: -
Czas nauki: -

Zwój Łasic

Techniki silnie związane z naturą wiatru i bronią, jaką jest wachlarz. Szefową sierpowych łasic jest Kamatari, łasica z bandaną na oku, posiadająca imponujący sierp do wycinki.

Patrz: Bukijutsu - Techniki Broni.