Sanbi no Isobu - Trzyogoniasty

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Sanbi no Isobu - Trzyogoniasty

Post pt mar 18, 2016 10:00 pm

Sanbi no Isobu
Obrazek

Charakter:
Isobu jest bardzo nieśmiały przez co większość czasu milczy. Gdy już jednak mówi o sobie często używa określenia “boku”, co jest spotykane u młodych chłopców.

Wygląd:
Na pierwszy rzut oka Isobu wygląda na ogromnego żółwia, ale jego skorupa bardziej przypomina pancerz kraba. Ma kolce na całym ciele, a jego ogony przypominają krewetki. Pod skorupą widać czerwone, przypominające mięśnie tkanki. Kończyny trzy-ogoniastego przypominają ludzkie ręce i dłonie, ma tylko przednie. Jego twarz ukryta jest między masywnym czołem i dolną szczęką - oba mają kolce. Jego prawe oko jest ciągle zamknięte.

Zdolności biju:
Tak jak każdy z biju posiada nieopisaną ilość chakry, której część potrafi przekazać komu zechce. Potrafi wykonać Bijudame oraz posługiwać się telepatią w celu komunikacji ze swoim jinchuuriki, lub innymi ogoniastymi bestiami.
Isobu korzysta z elementu wody, pływa z bardzo dużą prędkością, gorzej radzi sobie na lądzie. Może tworzyć koralowiec na skórze, który jest twardszy, niż najlepszy pancerz. Jego słabym punktem jest twarz, gdyż oczy nie mogą zostać osłonięte koralowcem. Prawdopodobnie dlatego jedno z nich trzyma ciągle zamknięte.
Inną umiejętnością jest specjalna mgła dzięki, której może wywołać lęki z serca ofiary i zmusić go do przeciwstawienia się im.
Chociaż jest “stworzeniem morskim” na lądzie potrafi zwinąć się w kulę i poruszać się z dużą prędkością. Dzięki twardemu pancerzowi, kolcom i swoim gabarytom może atakować podobnie jak członkowie klanu Akimichi.

Zdolności jinchuuriki:
Po dogadaniu się z biju nosiciel jest w stanie używać suitonu, co więcej staje się w nim prawdziwym mistrzem. Chociaż chakra bestii nie daje tak dużego kopa do atrybutów fizycznych to pozwala na stworzenie pancerza.

Wpływ demona:
Łagodny charakter demona sprawia, że praktycznie nigdy nie odzywa się jako pierwszy. Dzięki temu jinchuuriki nie cierpi na żadne negatywne skutki. Z drugiej strony bardzo ciężko porozumieć się z kimś, kto jest tak bardzo nieśmiały.

Techniki:

Sangoshō - Rafa Koralowa
Użytkownik przez dotyk tworzy w punkcie kontaktu niewielką formacje koralowca. Ta następnie szybko rozrasta się i utwardza utrudniając poruszanie się. Po kilku turach może pokryć całe ciało. Jest niezwykle twarda i trudna do przebicia.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Kagenade - Zawalenie Wieży Muszli
Użytkownik w postaci ogoniastej bestii, lub ogoniastej powłoki, potrafi zwinąć się w kulkę z ostrymi szpikulcami i toczyć się miażdżąc wszystko co nie zejdzie z drogi.
Chakra: 6
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Chōdan Kōro - Skaczący Pocisk Wieży Muszli
Użytkownik w postaci ogoniastej bestii zawija się w kulkę i odbija się po okolicy by miażdżyć wrogów na których spadnie, bądź zwyczajnie zwiększyć swoją mobilność.
Chakra: 8
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Suiton: Daikaisuidan - Uwolnienie Wody: Pocisk Wielkiej Masy Wody
Użytkownik wypluwa kulę wody z dużą prędkością. W postaci ogoniastej bestii są one w stanie zniszczyć klif.
Chakra: 2-9
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Suiton: Mizukagami no Jutsu - Uwolnienie Wody: Technika Wodnego Lustra
Użytkownik tworzy duży, płaski, okrągły zbiornik wodny przed przeciwnikiem. Jego powierzchnia działa jak lustro idealnie odbijając atakujący cel. Po obróceniu lustra wokół własnej osi odbicia wydostają się na zewnątrz i kontratakują używając identycznego ataku co pierwotny agresor, niezależnie co by to nie było. Można w ten sposób zneutralizować prawie każdy atak, lecz po jednym uderzeniu kopie rozpadają się na wodę.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni