Senjutsu - Techniki Mędrców

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Senjutsu - Techniki Mędrców

Post wt kwie 05, 2016 9:45 pm

Obrazek

Uwaga: Do nauki każdej z poniższych technik potrzebny jest nauczyciel. Może być to inny gracz znający techniki, lub NPC prowadzony przez MG. Nie jest możliwe samodzielne odkrywanie i uczenie się panowania nad energią natury, niezależnie od rangi techniki.
Techniki wykorzystujące energię natury są klasyfikowane osobno i zyskują specjalny przedrostek (Senpō: nazwa techniki).

Shizen Enerugī Shūshū - Zbieranie Naturalnej Energii
Podstawowa zdolność każdego kto chce obcować z energią natury. Jest to zbieranie chakry z otoczenia. Niestety jeśli nie zostanie ona w jakiś sposób szybko wykorzystana po prostu przepada rozpraszając się z powrotem do otoczenia. W trakcie zbierania techniki użytkownik jest zmuszony do siedzenia w bezruchu, podobnie jak przy medytacji. W tym czasie jest on także w stanie wyczuwać energię wszystkiego wokół na poziomie wyższym, niż niejeden sensor.
Chakra zbierania jest w tempie (3/5/8/10/15 na turę - zależnie od rangi D-S). Jej ilość nie może być większa, niż nasze własne zasoby inaczej dojdzie do transformacji.
Chakra: -
Ranga: D-S
Czas nauki: 10 dni (douczanie 3 dni co rangę)

Senpō Sōzō - Kreacja Sztuki Mędrców
Zdolność dzięki której użytkownik wprawiony w zbieraniu energii może jej używać. Poprzez specjalny trening możliwe jest użycie chakry natury w celu zwiększenia siły, rozmiarów, czy nadanie nowych właściwości dowolnej technice (oczywiście nie każde będzie miało sens, dlatego w celu uniknięcia niepotrzebnych nieporozumień, przed rozpoczęciem nauki prosimy o kontakt z administratorem). Powstaje w ten sposób nowe, lepsze jutsu, o przedrostku Senpō. Nie można ulepszać techniki o randze wyższej, niż własna. Wytrenowana technika musi zostać dodana do spisu jako nowa pozycja licząca się do limitów.
Chakra: podwojony koszt pierwotnej techniki
Ranga: B
Czas nauki: bierzemy połowę czasu nauki techniki, którą chcemy ulepszyć i dodajemy do tego 3 dni.
Wymagania: znajomość techniki Shizen Enerugī Shūshū

Kawazu Kumite - Żabie Spotkanie Dłoni
Nazwa techniki zmienia się zależnie od zwierzęcia. Zebranie odpowiedniej ilości natury energii pozwala na otoczenie się aurą, która służy jako przedłużenie własnego ciała w celu poprawienia zasięgu ataków. Aura jest niewidoczna nawet dla doujutsu. Siła wzmocnionego ataku jest wystarczająca by kompletnie zmiażdżyć nawet najtwardszego rywala.
Chakra: 5 za cios
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni (minimum potrzebne do opanowania, im więcej trenujemy tym lepsi będziemy)
Wymagania: talent Pustelnik ze specjalizacją Taijutsu lub Mistrz Walki Wręcz ze specjalizacją Senjutsu, znajomość techniki Shizen Enerugī Shūshū

Ryōsei no Jutsu - Technika Płaza
Nazwa techniki zmienia się zależnie od zwierzęcia. Jest to sposób, który pozwala korzystać z Trybu Mędrca ludziom będącym blisko natury i zwierząt, lecz nie posiadającym zdolności by zapanować nad naturalną energią. Wystarczy, że użytkownik przyzwie jedno, lub dwoje zwierząt, które opanowały chakre senjutsu. Te poprzez wejście w kontakt fizyczny z ciałem swojego towarzysza przekazują mu w sposób ciągły chakre, a co za tym idzie i zebraną energię natury. W ten sposób można zbierać energią i mieszać ją ze swoją własną nie mając w tym nawet wprawy. Co więcej dzięki “połączeniu” przywołańce mogą robić to na bieżąco gdy użytkownik zapewnia im mobilność. Niestety z uwagi na fakt, iż użytkownik sam nie potrafi gromadzić energii natury jego ciało ma pewne problemy z jej opanowaniem. Zaraz po połączeniu wygląd użytkownika zmienia się, rzadko na lepsze, przez co przypomina przywołane przez siebie zwierzęta. Prawdziwym problemem jest jednak fakt, iż zbyt długie przebywanie pod wpływem chakry natury kończy się nieodwracalną transformacją i utratą ludzkiej postaci na zawsze. Dlatego właśnie maksymalny okres przez jaki możemy używać jutsu to 5 tur.
W trakcie trwania techniki zwiększają się atrybuty fizyczne użytkownika jak i jego refleks czy czułość zmysłów. Możliwe jest także używanie technik “Senpō”. Jeśli użytkownik nie posiada specjalizacji Senjutsu technikę Senpō Sōzō mogą udostępnić mu jego przywołańce - mędrcy. Nawet w takim wypadku obowiązują go warunki opisane w Senpō Sōzō.
Chakra: -
Ranga: S
Czas nauki: 15 dni
Wymagania: talent Przywoływacz, nie trzeba posiadać specjalizacji Senjutsu

Sennin Mōdo - Tryb Mędrca
Jest to zdolność dzięki której pobrana z natury energia może zostać zaabsorbowana przez nasze ciało i używana niczym własna bez skutków ubocznych. Wygląd użytkownika zmienia się tylko trochę, zazwyczaj jest to forma jakichś tatuaży, lub znamion na ciele i nietypowe źrenice. Tryb utrzymuje się tak długo, aż nie wyczerpie się zebrana wcześniej chakra natury. Wzrastają atrybuty fizyczne takie jak siła, szybkość, kondycja czy wytrzymałość - to o ile wzrosną określa ciało użytkownika, które musi być zdolne do utrzymania “wysokich obrotów”. Wzrasta także siła jego ninjutsu. Oprócz tego użytkownik wyczuwa chakre nie tylko ludzi i zwierząt, ale także technik co pozwala mu na unik nawet gdy nie widzi nadlatującego ciosu.
Chakra: 10 co turę
Ranga:S
Czas nauki: 18 dni
Wymagania: talent Pustelnik, znajomość techniki Shizen Enerugī Shūshū

Przykład tworzenia technik powstałych po zastosowaniu Senpō Sōzō
Techniki mogą zostać wyuczone, ale służą także za wzór do korzystania z techniki w tworzeniu własnych technik.

Przy tworzeniu i nauce techniki zapisujemy to w postaci formułki. Po zaakceptowaniu dajemy do statystyk tylko drugi opis, pozbawiony komentarzy w nawiasach.

Pierwotna technika:

Katon: Endan - Uwolnienie Ognia: Ognisty Pocisk
Użytkownik miesza swoja chakre w ustach tworząc łatwopalny olej. Następnie wypluwa go i jednocześnie podpala. Olej stanowi świetne paliwo dla płomieni dlatego dość trudno go ugasić, co więcej utrzymuje się na powierzchni wody. Przygotowanie jutsu zajmuje kilka - kilkanaście sekund.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Powstała technika:

Senpō: Katon: Dai Endan - Technika Mędrców: Uwolnienie Ognia: Wielki Ognisty Pocisk
Wzmocniona Senjutsu wersja Katon: Endan. Użytkownik napełnia usta olejem wzmocnionym energią natury. Ten wypluty i podpalony tworzy olbrzymią strugę ognia, podobną do efektu kilkunastu Endan. Może zostać wypluwany w formie pocisków lub ciągłego strumienia. Jeden pocisk jest wystarczająco silny by pozbyć się olbrzymiego przywołańca.
Chakra: 6 (podwojony koszt pierwotny), 12+ za strumień
Ranga: A (zależnie jak silne jutsu powstanie)
Czas nauki: 4 dni (połowa z pierwotnego [1 dzień] + 3dni)


Pierwotna technika:

Kebari Senbon - Włochate Senbon
Technika gdzie po nastroszeniu i wzmocnieniu swoich włosów użytkownik może je wystrzelić zasypując przeciwników setkami ostrych igiełek.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 2 dni

Powstała technika:

Senpō: Kebari Senbon - Technika Mędrców: Włochate Senbon
Wzmocniona Senjutsu wersja Kebari Senbon. Włosy rozrastają się stając się niezwykle twarde i ostre, a siła i pole rażenia z jaką są wystrzeliwane sprawia, że uniknięcie ich samą szybkością jest prawie niemożliwe. Nadal można je jednak zablokować.
Chakra: 12
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni