Klan Houzuki

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Klan Houzuki

Post śr kwie 06, 2016 9:16 pm

Obrazek

Hōzuki Ichizoku - Klan Hōzuki
Grupa ninja która osiedliła się w Kraju Wody niedługo po okresie ustanawiania się ukrytych wiosek. Członkowie klanu posiadają niezwykłą zdolność przekształcania ciała w formę płynną. To jednak zdaje się wymagać ciągłego nawadniania, dlatego członkowie klanu nie ruszają się nigdzie bez zapasu wody i raczej unikają ciepłych i suchych miejsc.
Członkowie klanu są specjalistami od technik W Wodzie Ukrycia. Nie tylko ich ninjutsu opiera się głównie na tym żywiole, ale przede wszystkim ich charakterystyczną cechą jest manipulacja stężeniem wody w swoim organizmie - mogą sprawić, że dana cześć ciała im "napuchnie" lub też częściowo lub całkowicie zmienić swoje ciało w wodę.

Wymagana specjalizacja - soshijutsu, natura chakry - Suiton.

Suika no Jutsu - Technika Upłynnienia
Obrazek
Technika sprawia, że otrzymanie obrażeń fizycznych staje się prawie niemożliwe gdyż wszystko od pojedynczych włosów, przez skórę i mięśnie może zostać rozpuszczone i zestalone samą myślą. Gdy użytkownik straci zbyt dużą ilość chakry, lub też straci przytomność zamienia się w galaretowatą postać.
Chakra: 7 co turę za całe ciało
Ranga: D
Czas nauki: 4 dni

Mizudama Dekishi no Jutsu - Technika Podtapiającej Wodnej Kuli
Po rozpuszczeniu części swojego ciała użytkownik otacza głowę ofiary galaretowatą kulą. Jeśli przeciwnik szybko się jej nie pozbędzie utonie.
Chakra: 2
Ranga: C
Czas nauki: 2 dni

Mizu Fūsen no Jutsu - Technika Wodnych Balonów
Użytkownik tworzy pod swoimi stopami kałużę z której następnie produkuje bańki. Te przez chwilę wzlatują wolno w powietrze, a następnie rozpędzone ciskają w przeciwników. Zderzenie ma siłę porównywalną z otrzymaniem ciosu obuchem od silnego wojownika.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Mizudeppo no Jutsu - Technika Wodnego Pistoletu
Obrazek
Użytkownik składa dłoń w kształt pistoletu, zbiera wodę na czubku palca i "wystrzeliwuje" kroplę skompresowanej wody. Może ona wyrządzić duże szkody, ale raczej na krótkim dystansie.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Suiton: Gōsuiwan no Jutsu - W Wodzie Ukrycie: Technika Wielkiego Wodnego Ramienia
Obrazek
Używając Suika no Jutsu użytkownik wzmacnia i powiększa mięśnie co daje mu zwielokrotnioną siłę pozwalając na niszczenie skalnych ścian czy żelaznych drzwi bez większego problemu. Z uwagi na dokładność i delikatność zachowania równowagi wilgotności ciała technika jest trudna w wykonaniu.
Chakra: 3 co turę za jedną kończynę
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość Suika no Jutsu

Mizudeppo: Nicho - Wodny Pistolet: Dwa Pistolety
Obrazek
Bardziej zabójcza wersja Mizudeppō no Jutsu wykonywana oburącz. Pocisk nabiera jeszcze większej siły, a wystrzał generuje mocny odrzut i rozprysk wody. Chociaż technika staje się bardziej śmiercionośna to znacząco zmniejsza się zasięg pocisków.
Chakra: 8
Ranga: A
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość techniki Mizudeppō no Jutsu

Suiton: Tate Eboshi - W Wodzie Ukrycie: Wysokie Eboshi
Obrazek
Użytkownik łączy swoje ciało z już istniejącym zbiornikiem wodnym o formuje z niego olbrzymią demoniczną rybę. Można dzięki temu osłonić siebie lub towarzyszy, albo atakować w zwarciu. Powłoka jest wystarczająco silna by rywalizować wręcz z ogoniastą bestią, jednakże nie wytrzymuje uderzenia bardzo silnej techniki.
Chakra: 12 co turę
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni

Jōki Bōi - Parowy Chłopiec

Użytkownik tworzy specjalnego klona z rozpuszczonej substancji swojego ciała. Przypomina on nieco mniejszego, wodnego klona, chociaż od wewnątrz otoczony jest cienką warstwą oleju. W miarę poruszania się klona olej nagrzewa się podgrzewając tym samym podnosząc temperaturę wody w środku do momentu parowania. Budujące się wewnątrz ciśnienie rozrywa klona wywołując silną eksplozję. Zaraz po para wyrzucona wysoko w górne warstwy chmur gwałtownie się ochładza i skrapla formując grad i ochładzając parę, która tworzy klona na nowo. Cały proces może powtarzać się praktycznie do znudzenia. Każdy z etapów trwa co najmniej jedną turę.
Chakra: 20
Ranga: S
Czas nauki: 14 dni
Wymagania: znajomość techniki Mizu Bunshin no Jutsu.