Nibi no Matatabi - Dwuogoniasty

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Nibi no Matatabi - Dwuogoniasty

Post pt mar 18, 2016 8:04 pm

Nibi no Matatabi
Obrazek

Charakter:
W porównaniu do reszty ogoniastych bestii Matatabi jest raczej grzeczna i uprzejma.
Mówiąc o sobie lub odnosząc się do innych używa zwrotów grzecznościowych.

Wygląd:
Matatabi to bakeneko - kot duch całkowicie pokryty niebieskimi płomieniami. Jej oczy mają różny kolor, jedno żółte drugie zielone. W obu nie ma źrenic.

Zdolności biju:
Tak jak każdy z biju posiada nieopisaną ilość chakry, której część potrafi przekazać komu zechce. Potrafi wykonać Bijudame oraz posługiwać się telepatią w celu komunikacji ze swoim jinchuuriki, lub innymi ogoniastymi bestiami.
Jak wskazuje jej wygląd Matatabi potrafi posługiwać się elementem ognia. Jej mięśnie są niezwykle elastyczne co pozwala na bardzo szybkie poruszanie się pomimo jej rozmiarów.
Jej siła pozwala na posłanie przeciwnika wysoko w powietrze jednym machnięciem łapy.

Zdolności jinchuuriki:
Nosiciel na start dostaje dodatkową naturę chakry -katon- i staje się w niej istnym mistrzem. Podczas korzystania z chakry bestii znacząco wzmaga się szybkość i zwinność i siłę jinchuuriki, o wiele bardziej, niż w w przypadku reszty bestii.

Wpływ demona:
Z uwagi na swój łagodny charakter Matatabi nie sprawia większych problemów co ułatwia dogadanie się. Przemoc jest dla niej ostatecznością także biju niechętnie udziela pomocy w czasie walki o ile nie dochodzi do zagrożenia życia.


Techniki:

Aoi Honō - Niebieskie Płomienie
Zdolność bierna. Dowolne techniki ognia wykonywane przy użyciu chakry demona zmieniają kolor na niebieski, a ich siła znacząco wzrasta.
Chakra: koszt użytej techniki
Ranga: D
Czas nauki: -

Tsume Sōzō no Jutsu - Technika Stworzenia Szponów
Technika pozwala użytkownikowi na tymczasowe wzmocnienie swoich paznokci. Powoduje to ich gwałtowny wzrost i zwiększenie wytrzymałości na tyle, że są w stanie odparować ataki miecza.
Chakra: 2
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Nekozume - Koci Szpon
Niezwykle szybkie “drapnięcie”. Atak nie jest śmiertelny, lecz jego niezwykła szybkość sprawia, że unik jest prawie niemożliwy.
Chakra: 3
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Hisō - Lecący Szpon
Użytkownik niczym prawdziwy kot wykonuje szybki skok tnąc przy tym wszystko co stanie na drodze jego pazurom.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Katon: Nezumi Kedama - Uwolnienie Ognia: Mysia Kulka Sierści
Użytkownik wypluwa płonącą kulę włosów przybierającą kształt myszy, która rozpada się na pojedyncze włosy - mniejsze gryzonie goniące za ofiarą. Każda z nich potrafi eksplodować. W formie ogoniastej bestii kula ognia i eksplozja z niej powstająca jest w stanie zniszczyć duży budynek.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni