Klan Juugo

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

Klan Juugo

Post ndz kwie 17, 2016 10:18 pm

Jūgo Ichizoku - Klan Jūgo

Obrazek

Senninka - Transformacja Mędrca
Ciała członków klanu posiadają niezwykłą zdolność do naturalnej absorpcji energii natury z otoczenia. Daje im to zwiększone zdolności fizyczne i pozwala na zmianę komórek ciała w specjalny płyn, a przez to częściową “zmiennokształtność”. Niestety z tego samego powodu ich umysły stają się podatne na zaburzenia osobowości, najczęściej w postaci nagłej i niekontrolowanej żądzy zabijania. Nie istnieje jednak ryzyko związane z petryfikacją.
Transformacja może być częściowa, lub całkowita. Zmienia się wówczas zarówno wygląd jak i osobowość użytkownika. Każdy członek klanu staje się w walce "szalonym berserkerem" przez co nie myśli trzeźwo i raczej nie planuje na przód, po prostu "musi zabijać".

Wymagana specjalizacja: senjutsu

Shizen Enerugī Shūshū - Zbieranie Naturalnej Energii
Obrazek
Podstawowa zdolność członków klanu wynikająca z ich genetyki. Ciało każdego z członków klanu pobiera energię natury i wchłania ją. W skutek jej nadmiaru nie dochodzi jednak do petryfikacji, a do transformacji. Zmienia się także osobowość użytkownika, nieważne jaki był przedtem teraz liczy się dla niego tylko zabijanie. Można panować nad jej poziomem stale uwalniając jej nadmiar. Nie jest to jednak łatwe i wymaga stałego opanowania i kontroli. Jeśli użytkownik nie zdoła "wydalać" energii natury z organizmu, lub zwyczajnie nie będzie tego robił dojdzie do transformacji.
Po transformacji uzyskiwana chakra natury nie może być większa, niż połowa maksymalnego limitu 5/13/25/38/50- zależnie od rangi D-S).
Chakra: -
Ranga: D-S
Czas nauki: -

Saisei Nōryoku - Zdolność Regeneracji
Obrazek
Ciało użytkownika stale pochłania chakre natury i zamienia ją w leczniczą energię, która przyśpiesza regeneracje komórek. Nie można jednak leczyć ran krytycznych, czy trwałych obrażeń ciała.
Chakra: -
Ranga: D
Czas nauki: -

Kusari - Łańcuch
Obrazek
Użytkownik rozciąga swoje ramię co pozwala mu sięgać na dystans dużo większy, niż jego własne ciało.
Chakra: 5
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Hakai Onoken - Niszcząca Toporo-pięść
Obrazek
Użytkownik formuje na nadgarstku masywne ostrze topora. Jest ono na tyle wytrzymałe, że potrafi opierać się zwykłej, a nawet wzmocnionej chakrą broni bez otrzymywania obrażeń.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Kassokuken - Pięść Tłok
Obrazek
Użytkownik zmienia swoje przedramię w rodzaj tłoka, które znacznie zwiększa siłę ciosu.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Kassokuken: Ichishiki - Pięść Tłok: Styl Pierwszy
Obrazek
Użytkownik wzmacnia pięść “montując” na końcu tłoka wypustki, które wystrzeliwują chakre. Dodatkowy odrzut znacznie wzmacnia siłę ciosu.
Chakra: 4
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Saibō Kyūin - Regeneracyjna Absorpcja Komórek
Obrazek
Użytkownik wypuszcza długą narośl przypominającą igłę w ciało ofiary. Następnie wsysa jej chakre razem z organami i całą resztą wnętrzności. Dzięki pozyskanym komórkom odbudowuje własne ciało.
Chakra: odnawia chakre
Ranga: B
Czas nauki: 7 dni

Saibō Haishutsu - Regeneracyjny Zastrzyk Komórek
Obrazek
Użytkownik wypuszcza długą narośl przypominającą igłę w ciało ofiary. Następnie wstrzykuje jej swoje komórki by odbudować ich obrażenia. W wyniku tego działania ciało użytkownika zmniejsza się i odmładza. Chociaż jest to proces chwilowy to uniemożliwia on dalszą walkę. Z techniką wiąże się także inne ryzyko. Jeśli ciało towarzysza nie będzie w stanie poradzić sobie z chakrą natury osoba umrze w bólach.
Chakra: zależnie od obrażeń
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni

Jettobūsutājanpu - Odrzutowo Wzmocniony Skok
Obrazek
Użytkownik tworzy na swoich plecach wypustki przypominające dysze, z których następnie wypuszcza chakre z dużą siłą. Jest ona wstanie odrzucić jego ciało na tyle, że jego skok przypomina lot. Zasięg to kilkanaście metrów.
Chakra: 6
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni

Taren Fujizuho - Wielokrotny Lotos Jaźniowo Połączonych Dział
Obrazek
Użytkownik tworzy wiele wypustek przypominających działa, a następnie ładuje je chakrą natury. Na koniec tworzy potężny odrzut, pokrywający szeroki obszar. Szybkość z jaką wystrzeliwana jest energia sprawia, że standardowe metody uniku nie mają z nią szans.
Chakra: 12
Ranga: S
Czas nauki: 11 dni