FUUTON - W Wietrze Ukrycie

Wszelkie informacje na temat fabularny: więzy krwi, demony, umiejętności, techniki, a także wszelkie statystyki naszych postaci.
Mistrz Gry - Kimi
Awatar użytkownika
Mistyczny Ninja
Posty: 298
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 2:14 pm
Lokalizacja: Katowice
Imię: Mistrz
Nazwisko: Gry
Pseudonim: Boski Miszcz
Wiek: 99
Waga / wzrost: 666
Wioska: Konoha
Specjalizacje: Bogini Kreacji
Ubiór:
Znaki szczególne:
Karta postaci:
Statystyki:
Finanse:
Relacje:
Kontaktowanie:

FUUTON - W Wietrze Ukrycie

Post ndz mar 27, 2016 2:40 pm

Obrazek

Ranga D:

Hien - Lecąca Jaskółka

Podstawowa technika wykorzystują cechy natury wiatru. Dzięki niej użytkownik może pokryć przedmiot chakrą by otoczyć go cieniutkim ostrzem co znacznie zwiększa ostrość. Im bardziej doświadczony użytkownik tym ostrzejsza i większa powłoka.
Chakra: 1-5
Ranga: D-S
Czas nauki: 4 dni

Kaiten Shuriken - Wirujące Shuriken
Technika pozwala na pokrycie broni chakrą wiatru. Głównym celem nie jest zwiększenie ostrości, a częściowa kontrola nad torem jej lotu.
Chakra: 2 za shuriken
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Gokuho - Próżniowe Działo
Użytkownik wypluwa niewielkie, wietrzne pociski. Nie są one w stanie wyrządzić większej krzywdy. Ich siła jest porównywalna do otrzymania ciosu.
Chakra: 2 za pocisk
Ranga: D
Czas nauki: 2 dni

Kiryu Ranbu - Dziki Taniec Prądów Powietrza
Użytkownik tworzy i kontroluje w pewnym stopniu wiatr swoimi rękoma. Podmuchy nie są zbyt silne i służą głównie do wzniesienia w powietrze okolicznego pyłu by stworzyć zasłonę.
Chakra: 6
Ranga: D
Czas nauki: 4 dni

Ranga C:

Daitoppa - Wielki Wyłom
Technika tworzy istny korytarz pędzącego wiatru. Jego siła zależy od użytkownika lecz na początku ma on trudności z przewróceniem człowieka.
Chakra: 7
Ranga: C
Czas nauki: 5 dni

Reppusho - Podmuch Dłoni
Prosta technika która wywołuje obszerny podmuch powietrza przez klaśnięcie. Sama w sobie może przewrócić człowieka, ale jej największą zaletą jest przyśpieszanie lotu wszelkich pocisków.
Chakra: 5
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni

Shinkuken - Próżniowy Miecz
Użytkownik bierze zamach bronią białą i tworzy ostry, cienki podmuch wiatru w kształcie łuku podobnego do ruchu ostrza. Technika może wywołać płytkie rany i jest na tyle silna by zatrzymywać nadlatujące obiekty.
Chakra: 4
Ranga: C
Czas nauki: 3 dni
Wymagania: specjalizacja Kenjutsu

Ranga B:

Kaze no Yaiba - Ostrze Wiatru
Technika pozwala na precyzyjne cięcie przy użyciu wyłącznie chakry wiatru i swoich palców. Użytkownik emituje chakre wiatru przez opuszki palców tworząc ledwo widoczne ostrze. Jest ono w stanie dosyć mocno poharatać przeciwnika, jednak nie imponuje zasięgiem. Jest też zbyt słabe by przecinać stal.
Chakra: 5
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni

Shinkujin - Próżniowe Ostrze

Użytkownik wydmuchuje chakre powietrza wokół broni zwiększając nie tylko jej ostrość ale i wymiary. Dzięki technice można ze zwykłego kunai zrobić miecz. Tak naładowana broń może nawet przecinać stal.
Chakra: 4 za broń
Ranga: B
Czas nauki: 4 dni
Wymagania: znajomość techniki Shinkuken

Ressenpu - Brutalna Wichura

Użytkownik wydmuchuje silny strumień powietrza ze swoich ust. Technika jest wystarczająca silna by powalić kilku przeciwników jednocześnie.
Chakra: 6
Ranga: B
Czas nauki: 5 dni

Juha Sho - Rozdzierająca Dłoń Bestii
Użytkownik skupia chakre wiatru wokół dłoni, a następnie wykonuje zamach. W ten sposób tworzy falę, albo raczej łuk który przecina większość materiałów takich jak chociażby drzewa. Skały, metal i tym podobnie materiały są w stanie oprzeć się działaniu techniki.
Chakra: 7
Ranga: B
Czas nauki: 6 dni

Ranga A:

Juha Reppu Sho - Dłoń Bestii Rozdzierająca Wichury
Technika jest w pewien sposób rozwiniętą wersją Juha Sho. Przy jej pomocy użytkownik tworzy “przedłużenie swojej ręki”. Przypomina to wielką, demoniczną łapę zrobioną z wiatru. Można ją wydłużać nawet na kilkanaście metrów, ma wiele zastosowań.
Chakra: 11
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Juha Sho

Kamikaze - Boski Wiatr
Użytkownik uwalnia podmuch wiatru który tworzy kilka niedużych trąb powietrznych. Same w sobie nie są groźnie jednak w połączeniu z techniką ognia Hibashiri może rozpętać piekło.
Chakra: 12
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Kiryu Ranbu

Kami Oroshi - Boski Wiatr z Gór
Użytkownik wyciąga dłonie przed siebie i tworzy potężny, poziomy wir. Jego siła jest wystarczająca do rzucania przeciwnikami z dziecięcą łatwością.
Chakra: 10
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Reppusho

Fujin no Jutsu - Technika Chmury Pyłu
Poprzez wymieszanie wydmuchiwanego strumienia powietrza z pyłem użytkownik zwiększa jego niszczącą moc. Drobinki są bardzo gęste upakowane przez co technika jest nie tylko dobrze widoczna ale także miażdżąca - dosłownie.
Chakra: 9
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Ressenpu

Suiran Reppu - Zielenisty Górski Podmuch
Technika pozwala pokrywać dowolną broń chakrą wiatru bez kontaktu fizycznego. Wystarczy, że znajduje się ona w odległości paru metrów od użytkownika. Dodatkowo można nią dość swobodnie manipulować.
Chakra: 6 za broń
Ranga: A
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Kaiten Shuriken

Atsugai - Niszczące Ciśnienie
Masa powietrza przypominająca tornado jest stopniowo kompresowana do momentu uzyskania dużej gęstości, a następnie gwałtownie uwalniania. Ciśnienie zwiększane jest do maksimum i gdy pocisk osiągnie cel eksploduje odrzucając wszystko z ogromną siłą.
Łącząc technikę z jutsu uwolnienia ognia Zukokku można w jednej chwili zlikwidować zbiornik wodny.
Chakra: 14
Ranga: A
Czas nauki: 9 dni

Rasengan
Ulepszenie techniki o tej samej nazwie - Rasengan. Do wirującej kuli chakry dodaje się element wiatru co znacząco zwiększa siłę jutsu i dodaje do niego coś w rodzaju ostrzy podobnych do shuriken. Jest to etap pośredni dlatego efekt jest niewielki.
Chakra: 11
Ranga: A
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: znajomość techniki Rasengan (ninjutsu)

Shinkugyoku - Próżniowa Sfera
Użytkownik bierze głęboki wdech i wypuszcza kilka podmuchów wiatru o niedużej średnicy. Chociaż są nieduże ich siła przebicia jest wystarczająca by przeszyć kogoś na wylot.
Chakra: 4 za pocisk
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni
Wymagania: znajomość techniki Gokuho

Shinku Renpa - Próżniowa Seria Fal

Użytkownik bierze głęboki wdech i wypluwa kilka ostrzy z chakry pod różnym kątem przez ciągłe poruszanie głową w różnych kierunkach.
Chakra: 6 za fale
Ranga: A
Czas nauki: 8 dni
Wymagania: znajomość techniki Ressenpu

Kujaku Senpujin - Formacja Huraganu Pawia[/b]
Technika pozwala pokryć ciało cienką warstwą chakry wiatru. Użytkownik stopniowo odpycha powłokę na kilkanaście centymetrów nadając jej jednocześnie ruch obrotowy. Ostatni etap przypomina już bycie w centrum niewielkiego tornado. Technika jest raczej czysto defensywna, pozwala na wydostanie się z nieciekawej sytuacji.
Chakra: 9
Ranga: A
Czas nauki: 7 dni
Wymagania: znajomość techniki Kujaku Senpu

Ranga S:

Shinkuha - Próżniowa Fala
Użytkownik po wzięciu głębokiego wdechu zaczyna obracać się jednocześnie uwalniając zebraną chakre. W ten sposób powstaje duże, powietrzne ostrze szatkujące wszystko w odległości kilku metrów od wykonującego jutsu.
Chakra: 11
Ranga: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagania: znajomość techniki Shinku Renpa

Shinku Taigyoku - Próżniowa Wielka Sfera

Silniejsza wersja techniki Shinkugyoku gdzie użytkownik zamiast wysyłać kilka małych pocisków tworzy jeden duży. Jest on w stanie przebić się nawet przez żebra Susanoo.
Chakra: 10
Ranga: S
Czas nauki: 6 dni
Wymagania: znajomość techniki Shinkugyoku

Rasenshuriken
Ostateczna wersja ulepszonego Rasengana, która wygląda jak duży shuriken. Można nią także rzucać. Przy kontakcie z celem broń eksploduje rozszerzając się do ogromnej, wirującej sfery która szatkuje ciało rywala niezliczoną ilością mikroskopijnych ostrzy. Obrażenia nie są widoczne na pierwszy rzut oka gdyż najbardziej cierpi system chakry. Nawet najlepszy medyk nie jest w stanie cofnąć efektów wywołanych techniką.
Chakra: 18
Ranga: S
Czas nauki: 1
Wymagania: znajomość techniki Rasengan (futon)